מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של אוגוסט 2019

23.8.19 שמש נכנס לבתולה
מזל טוב לכל הבתולות:), הגענו לימים מופלאים של הבנות, תובנות, מיקוד אנליטי של המציאות ואפשרות לשפר ולרפא את חיינו וכמה מילים בהרחבה…:

ארכיטיפ הבתולה מתפתח מארכיטיפ האריה. האריה הוא הילד של הגלגל, הילד שחווה את עצמו כמרכז העולם, המטרה לאפשר זיהוי עצמי ובניה של אגו וזהות כדי שיוכל לשלוט בעולמו ולחוות תחושה של עוצמה ומלכות. ממקום זה הילד מעלה שלל דרמות והצגות כדי להבין דרך החוויה מי הוא ומה הוא .. ההתפתחות לאנרגיית הבתולה מדברת על התוצאות של אופן ההתנהלות .. התוצאות שהבתולה מגלה הן סוג של התפקחות והתפכחות של מה שנשאר אחרי כל ההצגה הגדולה:)

הבתולה “יושבת” עם ספר החשבונות לחשב מה נשאר אחרי המאמץ והיצירה של הילד, לעתים נשאר הרבה לכלוך, לעתים נשאר כאוס, לעתים נשאר משהו פגוע ופצוע, ותמיד, תמיד מה שנשאר לא מושלם ותמיד רחוק מהחזון הראשוני של האדם. כיוון שהעולם לא מושלם והספרים וחשבונות של הבתולה גורסים שיש צורך באיזון (אגב, זה נמדד במזל הבא) הבתולה עובדת ועמלה להגיע לעוד ועוד, לשפר את מה שלא מושלם ולאט לאט יכולה למצוא עצמה שפחה לאותו מקור שהיווה את מקור השראה ומנוע של תשוקה.

כיוון שמדובר במזל אדמה, האנרגיה דחוסה מאוד ולא פשוט לצאת מתוך ההתניות של העבדות, במקביל מרקורי השליט מאפשר לתת סיבה רציונאלית לכל מעשה וכל פעולה ומכאן קצרה הדרך למסע של עבודה אין סופית ותחושה שהגן עדן הולך ונמוג אט אט עד שמגיעים לנקודה בה נשכח לחלוטין. מקום זה הבתולה יכולה להתדרדר אט אט לכאוס גדול יותר, לתחושה של פגימות ופגיעות, אגב, מקום זה הוא “הרשת” הממגנטת חולי וכאב.. לכן זמן בו שמש מקרין אור על זירת הבתולה ניתן לראות ולהבין בבהירות את מציאות חיינו , לשפר ולרפא..

24.8.19 ונוס נצמדת למארס
ארכיטיפית, דמות הנסיכה נפגשת עם דמות הלוחם. ונוס מייצגת את הצורך ומארס מייצג את הרצון, חיבור בין רצון וצורך תחת זירת הבתולה מחברת בין רצון וצורך לצמוח ולגדול.. למעשה זמן זה מאפשר לגעת בסוגיות סבוכות של המפגש עם המציאות היומיומית , מטענים ישנים שמהווים פילטר למציאות מסמאים ומסתירים את האפשרויות של הפיכת הקש לזהב:)
.
זמן זה מאפשר לנהל משא ומתן עם האומץ של מארס והרכות של ונוס ולהגיע לפתרונות יצירתיים שלא דורשים מחיר של תבוסה מול המציאות… כדאי לבדוק איפה נמצאת זירת הבתולה במפה האישית שכן זירה זאת מזמינה למחקר מחדש של תפיסת העולם שלנו כדי שנוכל לקחת אחריות לחיבור בין רצון וצורך מול החיים עצמם..

כיוון שמדובר בשתי אנרגיות מנוגדות שנפגשות במרחב פרקטי מדיד ובדיק, יש סיכוי שהביטוי יגיע באופן לא פשוט משום שכל פעולה שנעשית מקבלת משוב מידי ברמה של תוצאה ביחס לאידאלים אך בו זמנית היכולת לגייס את המיקוד, האסרטיביות והעשייה (מארס –דמות הלוחם) לצד דיפלומטיה, גישה נעימה המבוססת על ערכים (ונוס – דמות הנסיכה) יוצרים תמהיל שמאפשר להגיע לתוצאות הטובות ביותר..

דרך אחרת להבין את הריקוד בין ונוס ומארס במיוחד בזירה שלשניהם לא קל לבטא עצמם.. הביקורת הפנימית שמגיעה מעולמה של הנסיכה בשל הפער בין רצוי למצוי מקבל אפקט התלקחות המוצת מכעס ותסכול מדמות הלוחם ובקלות ניתן להיכנס למלחמות עקרות שלא מביאות לדבר מלבד אבדן אנרגיה .. חשוב, אם נתקלנו במצב זה, לנתח את המציאות על בסיס עובדות ולא על בסיס השערות וממקום זה ניתן לשנות גישה ושינוי הגישה יאפשר לעלות מדגרה ולשפר את התנאים אליהם נקלענו..

29.8.19 מרקורי נכנס לבתולה
מרקורי נכנס לזירת הבתולה אחרי לולאת רטרו מסיבית ועוצמתית במיוחד ולכן כשמרקורי נכנס לבתולה זה כמו לחזור הביתה למקום שקט ושפוי

אחרי ההבנות שקבלנו נוכח לולאת הרטרו של מרקורי , כעת תם ונשלם תהליך הרטרו ומרקורי חוזר לבתולה כדי ליישם את ההבנות והתובנות אליהם הגענו מאז שמרקורי נכנס למרחב הרטרו ( 4.6.19 ומה קורה כשמרקורי נכנס לבתולה, חוזר הביתה? מרקורי מיצג את דמות מספר הסיפורים, אחראי על מערכת החשיבה והתקשורת שלנו ולכן העבודה העיקרית של מרקורי בבתולה

למעשה היצירתיות שנולדת לנו באריה מקבלת צורה תחת האנרגיה של הבתולה…ושוב במיוחד אחרי רטרו שכן ההבנות שמגיעים אחרי רטרו עמוקות ומכווננות.. ולכן מיקום זה מפגיש אותנו עם עובדות בשטח ותוצאות של היצירתיות שנתגלתה באריה, יחד עם גילוי התוצאות מתגלה גם הפער בין הפוטנציאל הגדול לבין מה שקורה במבחן המציאות ולכן לעתים מקום זה מעלה סוגיות של בקורת ותחושת פגימות.. המטרה להבין את היחסים בין יצירה למציאות ואיך בעזרת תבונות אלה לשפר את המודעות ועבודה הנדרשת לשיפור, וממקום זה נולד הריפוי.

מרקורי בבתולה מתפקד כאנליסט, שיטתי, ממוקד בשיפור ובתיעול החיים למקום בריא וטוב יותר,הסוגיה הבעייתית מתיישבת על פרטים ועיסוק יתר בפרטים וממקום זה נולד הפרפקציוניזם , הפרפקציוניזם גורם להתעסקות יתר פרטים ולא בתמונה הגדולה וממקום זה יכול להיווצר כיווץ ולחץ, כדאי להיות ערים לתופעה… ולעבוד על התמונה הגדולה.. היה וניצלנו נכון את האנרגיה נוכל למצוא דרכים חדשות לעבוד, לתפקד, לפשר ולתעל את חיינו

ואגב, השיא של השנה המרקוריאנית יחול בבתולה! זמן מרתק להתמרת מספר הסיפורים לקוסם שמיצר מציאות חדשה ביחס לחלומות והשליחות שלנו .

30.8.19 מולד הירח בבתולה
כל הפרטים במאמר נפרד לקראת המולד עצמו

ברכות לימים מלאי הבנות ותובנות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן