מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של דצמבר 2019

22.12.19 היום הקצר ביותר – שמש נכנס לגדי
היום 22.12.19 בשעה 06.19 בבקר שמש נכנס לגדי. זהו היום הקצר ביותר בשנה וברמה האזוטרית יום זה מהווה שער אנרגטי המוביל למסע של חניכה . זה אחד מתוך ארבעה שערים, כל אחד פותח עונה ומאפשר להכנס לזירה אנרגטית חדשה ולחוות תהליך התפתחותי מיוחד. לאורך ההיסטוריה האנושית יום זה נחגג בכל התרבויות, ונוצרו סביבו מסורת , סיפורים, תרבות וחגים שקשורים לאור. יום זה מסיים תקופה ומתחיל תקופה חדשה, תחילת החורף מסמלת את תחילת כניסת האור, למרות הפרדוקס של הקור ומוות על פני השטח, יום זה פותח עונה בה החיים הם מתחת  לפני השטח, בעולמות שלא נראים דרך הכלים הרגילים… חגיגות האור  מאפשרות לנו  לצאת למסע פנימה, לעומק, להעמיק שורשים, להחזיר אמונה ואימון ולבנות עמידות לעונה הבאה. אז למי שמחפש סיבה לחגיגה, יום נפלא לחגוג את כוחו של האור על האפילה.. אגב, זה היום בו שמש עובר לגזרת גדי.!! 

fניסת שמש למזל גדי מדברת על נקודת השינוי בה הימים מתחhלים להתארך והלילות להתקצר, בתרבויות עתיקות יום זה היווה חג של ניצחון אור על החושך. זמן זה מוביל לתהליך של חיבור לאדמה, לתהליך של חיבור לשורשים, אינקובציה, התעמקות וחיבור למציאות. מזל קשת אפשר לנו לחקור את האמונות שלנו ומזל גדי מאפשר לממש וליישם במציאות. היום הקצר ביותר בשנה הוא היום בו שמש נכנס לגדי ומתחיל מסע בזירה חדשה המאפשרת חשיפה של עמוד השדרה מול העולם מחד ומאידך חשיפה של החלקים הרכים ביותר של הנשמה , המטרה להוביל למסע חניכה להבנת מהות האני על ציר שייכות והכרה. 

כניסת שמש למזל גדי מדברת על נקודת השינוי בה הימים מתחלים להתארך והלילות להתקצר, בתרבויות עתיקות יום זה היווה חג של ניצחון אור על החושך. זמן זה מוביל לתהליך של חיבור לאדמה, לתהליך של חיבור לשורשים, אינקובציה, התעמקות וחיבור למציאות. מזל קשת אפשר לנו לחקור את האמונות שלנו ומזל גדי מאפשר לממש וליישם במציאות. היום הקצר ביותר בשנה הוא היום בו שמש נכנס לגדי ומתחיל מסע בזירה חדשה המאפשרת חשיפה של עמוד השדרה מול העולם מחד ומאידך חשיפה של החלקים הרכים ביותר של הנשמה , המטרה להוביל למסע חניכה להבנת מהות האני על ציר שייכות והכרה.

מזל טוב לכל הגדאים

22.12.19 ונוס עושה תשעים לאוראנוס
שיח זה בין ונוס ואוראנוס מייצג את הצורך בביטחון (ונוס) מול הצורך בשינוי והתחדשות (אוראנוס) . ונוס מייצגת את המרחב הבטוח שמשרת אותנו באופן קבוע, אותו מרחב בטוח נבנה על בסיס דפוסים חוזרים ונשנים שנובעים מזמנים מוקדמים מאוד של החיים (ונוס בדלי) במפגש עם הצורך לחופש מכל המוכר והידוע כדי לייצר חיבור לאני האמיתי האוטנטי (אוראנוס בשור) לכן המפגש יכול להיות טעון בהמון מתח, חוסר יציבות, אימפולסיביות ולחץ על נקודות “תורפה” ..

אך בו זמנית חשוב לזהות שהאתגר והמטרה של אנרגיה זאת להוציא אותנו מהמרחב הקבוע והידוע למשהו חדש, רענן יותר, מרחב בו נוכל לחוות חוויות שטרם התנסינו בהן, שנוכל לגעת במשאבים שטרם הכרנו ויותר מכל לאפשר שינוי כדי למנף את הקשיים מהמחסן הסגור לאוויר.. זמן לאוורור ולפתיחה חדשה של חפיסת הקלפים הישנה, לכן לדוגמא אם הבעייתיות שלנו נוגעת לכספים (ונוס מייצגת בין היתר את היחסים שלנו עם כספים ) זמן זה נוכל לצאת מבעיה הקבועה ומתמשכת ..דרך מפגש עם הכאב שהיא מייצגת….

למעשה הקונפליקט בין ונוס לאוראנוס מאפשר להוציא החוצה את כל מה שדחקנו, סגרנו ולא אפשרנו לפגוש בגלל הכאב ששייך למקום זה.. זה לא רק כאב אישי, אלא כאב אנושי (התנהלות כלכלית לוקה של בזבוז למול רעב, הון למול חולי ו..) לכן זמן זה מאפשר לנו לגעת שמה שהזנחנו ולתת פתרון חדש דרך פתיחות וחשיפה של אותו כאב למקום של חוזה חדש הניזון מאינטואיציה אחרת..זמן זה מהווה נקודת מפנה למי שמי שמוכן לגעת בחוסר יציבות, בשליטה, איפוק, פחד וכאב .

נקודה חשובה ביחסים בין ונוס לאוראנוס, כיון שוונוס בדלי (אוראנוס שליט)  ואוראנוס בשור (ונוס שליטה) מצב זה מכונה אירוח הדדי או חילופי שליטים. מצב זה בדרך כלל מספר על לופ אנרגטי, אך בניגוד לבדרך כלל כעת יש לנו את היוצא מהכלל:) 

דרך אחרת להבנת השיח בין אוראנוס לוונוס, ונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית שמכווננת על קוד של משאבים היוצרים ערך עמוק ורחב לביטחון ושגשוג, אוראנוס מייצג את המורד האינדיבידואליסט הפנימי שמכוונן על קוד של אותנטיות : נוצר לנו ערוץ לחבר בין משאבים וכישרונות לבין הקול המיוחד והאותנטי..זמן נפלא להתחבר לחזון ולחלום ולהסכים לשחרר אחיזה ולהתחבר לאימון בתכנית הגדולה.  

23.12.19 שמש עושה תשעים לכירון
השמש תמיד שם פוקוס על כל סוגיה בעיקר ברבדים של מהות האני, לכן במשך כמה ימים לפני כבר נחוש באור המוטל על הפצע של האני ( כך גם כמה ימים אחרי עדין נרגיש את האפקט), אם אפקט פוצע נרגיש את הפצע נפתח ואם אפקט מרפא נרגיש טוב יותר, מחוזקים, שלווים ומועצמים. 
כירון מייצג את מחסן הטראומות שלנו, את הפצע שלנו בכל הרבדים של הקיום, החל מפיזי, רגשי וכלה במנטאלי ורוחני,  מסיבה זאת השיח בין כירון לבין השמש נוגע בפצע של האני ..

לכן זמן זה יוצר פגיעות גבוהה יותר במעטפת ההגנה שלנו ולכן לעולם קל יותר לחדור למקומות הכואבים שלנו ובמקביל הפצעים שלנו נחשפים..הרגישות גוברת ותחושת הפגיעות/פגימות מתעצמת..כמו תמיד שהפצע נגלה והחולי מתעצם, זה הזמן בו כוחות הריפוי פועלים באופן חזק ואינטנסיבי יותר ולכן זמן זה מציע נקודת שינוי בכל הנוגע למודעות למקום הלא מושלם, פגוע ופצוע, להסכמה ליצירת תהליך ריפוי החל במערכת חסינות וכלה בבניה וחיזוק של המרכז 
הפנימי.. 

26.12.19 מולד הירח בגדי מלווה בליקוי!
מאמר מיוחד לקראת המולד עצמו

27.12.19 שמש נצמד ליופיטר
המפגש בין שמש ויופיטר,  בדרך כלל מעצים את התחושות החיוביות, האופטימיות והביטחון .שמש מייצג את מקור האור והחיים ויופיטר הוא הפלנטה היחידה במערכת שלנו שמקרינה החוצה ובתהליך של התפתחות להפוך להיות מרכז של מערכת עצמאית!. לכן מפגש זה מהווה לכן מקור להמון אור וכששני גופי אור חוברים נוצר פוטנציאל למשהו גדול מהחיים. במילה אחת אפשר להגדיר היבט זה – מזל – המזל פותח את הדלת אך למי שיש סוגיות עם הדרך בה נפגשים עם החיים על בסיס יומיומי,  זאת נקודת המבחן ממנה ניתן לצאת למסע מרתק של שיפור ויציקת משמעות גבוהה יותר למציאות הרגילה והפשוטה של החיים. 

שמש בגדי  פותח את הזירה אנו פוגשים את הקול של צנזור שדוחף אותנו לשיפור והצלחה ויופיטר מכניס את האנרגיה של האמונה ולכן נוצרת הזדמנות להיפתח למהות האמונה למה שנסתר מהעין אך מניע את הלב, זמן נפלא לבחון את קולו של הצנזור וסוגיות של כשלון /הצלחה בחיינו, מטרות ויעדים שאנו רוצים ומאמינים שניתן להגיע..

כיוון שיש לחץ כל כך חזק של הצנזור לא אחת אנו מסתירים, מדחיקים ומכחישים, זה הזמן לראות באור בהיר מאד.. חשוב לזכור שמדובר לא רק בקול אישי אלא בקול שעובד לאורך השושלת, גנטיקה וקבעונות… כיוון שיש לנו כל כך הרבה אור, יש לנו גם צל חזק מאוד במפגש זה, ולמה? יופיטר נחשב למיטב הגדול ולמקור אור ענק, אך כמו תמיד ליד כל אור יש צל וליד כל מיטיב יש את החוזה של המחיר..ולכן הצל יכול להגיע עם עיוות אמונה או שברון לב וממקום זה, כדאי מומלץ לבחון ביחס למפה ונקודת זמן זאת כיוון נקודה זאת שכן הצל של יופיטר יכול להעמיד מול שוקת שבורה ומקום עמוק של פחד וייאוש.. זה בדיוק הזמן למנף את הקושי למקום חדש שמחבר למרכז, להיות מי שאנחנו, ללא אשמה וללא השוואה תוך יצירת בהירות וחיבור להנחיה הגבוה, למי שרוצה לחוות מסע לגילוי האור מחדש

29.12.19 מרקורי נכנס לגדי
מרקורי נכנס לגדי קשת כל זירה אליה נכנס מרקורי הוא משנה את האנרגיה בכל הנוגע לחשיבה, תקשורת ותפיסת מציאות. כניסת מרקורי לגדי משנה את האווירה לעומת הזמן בו בילה בקשת, בקשת מרקורי איפשר לנו לבדוק לעומק את עולם האמונות שלנו ואיך התפיסה נפתחת ומקבלת אופטימיות.. בגדי מגיעים לזירה חדשה זה הזמן בו סט האמונות ותפיסת המציאות נבדקים ברמה של פרקטיקה ויישום.

מרקורי בגדי ניתן יישם ולהביא לידי ביטוי את אותן אמונות ביחס למטרות איך  והחלומות שלנו.  מיקום זה של מרקורי מאפשר מיקוד בהיר וברור, לצד עבודה אישית עם דמות הצנזור, דרך הערכה מחדש ומיפוי נתיב ההצלחות של העבר.

שימו לב, מיקום זה יכול לגרום לתחושה של כבדות, אשמה בנוגע למה לא עשיתי ובמה נכשלתי ביחס לדרישות החברה, לכן זמן זה יכול להכניס  קורטוב של מלנכוליה  מעורבת בעצבנות לתבשיל החיים.. זה הזמן לעצור ולנשום ולמצוא פתרון חדש לבעיה ישנה.. במיוחד שמרקורי נכנס לגדי תוך מסעו בצל טרום רטרו מה שמספר לנו שמרקורי יחזור לאותה נקודה לקראת סוף הרטרו שלו ולכן זמן זה מקבל מיקוד עמוק יותר ועוצמה חזקה יותר מבדרך כלל.. חשוב לשים לב למפגשים עם דמות הצנזור כדי למנף את הרטרו למקום בו הצנזור הופך להיות מורה דרך שלנו בדרך למימוש והצלחה..

שבוע נפלא שמסיים שנה מיוחדת ומוביל לשנה מיוחדת עוד יותר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן