מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של מרץ 2021

23.3.21 מרקורי עושה תשעים למארס
מה מספר לנו השיח בין מרקורי ומארס? מרקורי מייצג את החשיבה ותפיסת העולם שלנו ומה מייצג יי את הפעולה הנובעת מאסטרטגיה לצד לוחמה ומנהיגות שלנו.

לכן כששתי אנרגיות אלה נמצאות בקונפליקט הן יכולות להביא למצבי לחץ ולוחמה משום שיש קושי לחבר בין מחשבה לפעולה והרי אנו יודעים שסוף מעשה במחשבה תחילה. אז היום נגלה האם יש סינכרוניות בין מחשבה לפעולה או האם יש סוג של קונפליקט שלא מאפשר לתאם בין לבין

איפה נמצא את ההתנגשויות הללו? לא צריך ללכת רחוק, זה מתחיל בדיאלוג הפנימי שבתוכנו, בין מספר הסיפורים הפנימי לבין הלוחם הפנימי, כשהביטוי מגיע בסביבה הקרובה, בגישה, אמונה ותחושה של הכול כמעט מתפוצץ ואם אנו במקום כזה וגם אחרים הפתיל של יחסים מגיע למקומות חדשים במיוחד איפה שאנו מתואמים בין שכל לגוף.

מצב זה מוביל לעומס על המערכת העצבית כך שכל רוח קלה יכולה להצית למקומות בעתיד נמצא עצמנו מצטערים על המהירות והפזיזות בהם פעלנו וכמובן את התוצאות עמן הצטרך להתמודד רגע אחרי

דרך אחרת שאפשר לחוות קונפליקט זה, כשיש לנו ויכוח פנימי מסוג זה עם פתיל קצר שלוחץ על כל הכפתורים עם הרגשה שאין לנו מה להפסיד… מאבק זה ימגנט עוד מבחוץ, נתקל בהתנגדויות, בצורך להיות מהירים מאוד במתן פתרונות ומקום זה יכול עוד בעיות חדשות ללא יכולת לגעת בבעיות הישנות. הפתיל קצר מאוד לא רק בהתעסקות עם בעיות אלא בכלל ולכן הכול הופך להיות בעיות, נוצר צורך עז לבטא את התסכול והכעס ללא גבולות וללא מחשבת תחילה. אנרגיה זאת חזקה מאוד ולוחצת על כפותרים לא מעטים שנוגעים לאיזון בין מחשבות וחלומות לבין היישום במציאות החיים… לעצור לנשום ולהבין איך סוף מעשה מגיע במחשבה תחילה

26.3.21 צמידות ונוס שמש
היום מגיע מפגש חדש בין שמש ווונוס אנו מזהים את שיאו של מעגל שהחל ברטרו האחרון של ונוס, למעשה תשעה חודשים נדרשו לונוס להגיע למיקום כל כך עוצמתי שמשקף את המסע שהחל בתאומים .

ונוס מגיעה כעת לשיאה שהיא עוברת על השמש ולמעשה ממצב שהקדימה לשמש משנה אוקטאבה ומתחילה לעקוב אחרי השמש, כעת אנו פוגשים את תוצאות של מה שזרענו בתחילת מעגל זה ולכן השיא מביא עימו המון יופי וחוזק , זמן בו ניתן בקלות למגנט את מה שאנו רוצים (יש כמה תנאים בדרך שנוגעים לעבודה שנעשתה מאז החל המעגל הנוכחי של ונוס)

ונוס מסמלת את עולם החושים והערכים שלנו, ולמה? כל מה שבעל ערך בעיננו אנו חווים דך המערכת החושית שלנו ומיקום זה מחבר אותנו למציאות.. כאן זה הזמן לשאול מה בעל ערך בשבילך? זה המקום בו ניתן להתחבר ולמגנט מצד אחד ולהקרין החוצה מצד שני

לכן זמן זה מאפשר לבחון את הערכים ואת הבחירות שלנו , האם אנו חיים עלפי הערכים שלנו או שמא אנו חיים על עולם של פיצוי וריצוי , האם החיים שלנו מלאים בשמחה ותחושה של אהבה או חיים ליד החיים וחווים את התסכול והכאב של חוסר אהבה ושמחה..

זה הזמן לזהות ולמקד כוונות כדי להסכים לצור חוזה חדש כשתוצאות ראשונות נוכל לזהות כשונוס תראה מחדש בשמים עוקבת אחרי השמש..

28.3.21 ונוס נצמדת לכירון
ונוס מייצגת את עולם החושים שלנו, לצד ערכי אהבה בכלל וביחסים בפרט. כירון מייצג את הפצע ולכן המפגש בין השניים יוצר לחץ חזק על הפצע שנוגע בעולם החושים, בביטחון אישי לצד בטחון שיחסים אמורים להעניק.

לכן זמן זה לוחץ על בעיות לא פתורות ופצעים פתוחים בנוגע ליחסים. למעשה כל מה שנחווה כבעל ערך צף כעת מהלא מודע עם תחושה חזקה של כאב, הכאב בלתי נמנע אך מביא עימו ריפוי …כדי לרפא משהו השלב הראשוני הוא המודעות לאותו פצע,

זה הזמן בו ניתן לבדוק באופן מודע את מה שצף מהלא מודע, לחקור לעומק ולהבין מאיפה זה מגיע ..זה הזמן לפגוש את המציאות כפי שהיא, ללא כחל וסרק כדי לזהות את המשאבים שיכולים להוות גשר ליציאה מהמבוך בין אם מדובר ביחסים או בדיאלוג בין אידיאלים וערכים לבין המציאות הבוטה והיומיומית.. היבט זה לא מביא את הפתרון על מגש של כסף שכן מגרה את הפצע, אך מאפשר להתמודד ולמצוא פתרון ממקום עמוק ואוטנטי…כדי למצוא את הריפוי

28.3.21 ירח מלא על ציר טלה/מאזנים
ירח מלא זה מביא עימו יותר מתמיד את רוח הפסח, יצאה מעבדות לחירות, מאפילה לאור גדול! היום אנרגית המולד שהתרחש בדגים מגיעה לשיאה בליל הסדר עם הירח המלא, ליל הסדר חל תמיד תחת ירח מלא על ציר טלה/מאזנים ולכן השאלה המרכזית שעולה עם הירח המלא נוגעת במקום של איזון. האם אנו מרגישים מאוזנים? או על הקצה? האם אנו מוצאים עצמינו בתוך מאבק? קונפליקטים? גודש רגשי לצד גוש עצבי? האם אנו בתוך מקום של שלווה או במקום של ריצוי וניסיון להתמודד עם המציאות התובענית? מה שחשוב לזהות איך נוצר איזון

שמש בטלה מייצג את תחילת השנה ואת העוצמה נדרשת להאיר אחרי לילות ארוכים של חשיכה, האנרגיה נוגעת באופן חזק מאד בסוגיות של הישרדות, רצון ועוצמה לפרוץ את הגבלות ולצאת מעבדות לחירות.. האם?:

הירח שמביא את אנרגית המאזנים מספר לנו הדואליות של החיים: זכרי/נקבי, שחור/לבן, חיובי/שלילי, אקטיבי/פסיבי, אני/שותפות, עצמאות/הדדיות ועוד… כדי לחוש שלמות יש צורך באיזון בכל הסוגיות הללו, אם אין איזון, יש צורך לפענח איך החוסר איזון הגיע לשם מלכתחילה, ומה התועלת שאנו מרווחים מחוסר האיזון או איך חוסר האיזון מצביע על פחד שלוקח את המושכות ומנהל אותנו או ממי אנו מפחדים שיקרה אם נרשה לעצמינו להיות באיזון? שאלות רבות עולות עם הירח המלא וממקום זה נמגנט מבחוץ את התשובות עד המולד הבא שם נחליף את הדיסק ואת המנגינה (כשמה שקבלנו ממחזור ירחי זה יהווה פלטפורמה למחזור הירחי הבא..)

הדואליזם מוליד את מקור החוסר איזון, וחוסר איזון מוליד את הקונפליקטים וקונפליקטים מולידים את המתח, לחץ, פחד, קושי, תקיעות ושאר מרעין בישין.. לכן הבנת מקור החוסר איזון של הדואליזם הכרחית כדי לפתור סוגיות של ויתור, פשרה, ריצוי וביטול עצמי… זאת משום שממקום של ויתור, פשרה, ריצוי ובטול עצמי מגיעים: תסכול, כעס, זעם, כאב, דכדוך, אבדן ו… ירח מלא זה מכריח לזהות איפה אנו לא מאוזנים! להרגיש את החוסר איזון ומה שהוא מעורר וממקום זה, גם אם יש בעיות, קונפליקטים, קשיים ומחלוקות, תמיד יש פתרון שמביא לניצחון וקפיצת מדרגה.

אם ניקח לדוגמה את המקום של הפשרה, האם להתפשר משמעותו להיכנע לתנאים בהם אין לנו אמירה, שליטה או אפשרות והזדמנות להרוויח משהו? או שפשרה משמעותה לחיצה על כפתור ישן שמכיל מחסן עמוס לעייפה? המחסנים של הזיכרון בכל הרבדים הם אשר מגיבים למקום של הפשרה ולכן גירוי של אותו מקום ויצירת חוסר איזון הם חלק מהתהליך של הריפוי והאיזון האמיתי. הירח המלא במאזנים לוחץ על אותם מחסנים של הלא מודע ומעיר /מאיר אותם לצורך עבודה אישית שמטרתה יציאה מעבדות לחירות, עבדות למחסנים ישנים לחירות של בחירה באפשרות והזדמנות להרוויח משהו חדש בחיים.

ומה בכל זאת יכול להיות בעייתי? סובייקטיביות וערבוב בין פחד לאינטואיציה, בין רצון לריצוי ובין מלחמה לשלום וממקום זה לא רואים את האפשרות אלא שרויים בתוך הכאב שהתעורר, מעורבות זאת גורמת לנו להיכנס לחוסר אימון, מאבקים, ספקות, עייפות, חוסר בהירות וקושי לשמוע את הקול הנכון בזמן ובמקום הנכון.. לא בכדי פסח תמיד חל עם שמש בטלה וירח במאזנים כדי לחזור ולהעלות את אותו זיכרון ישן שעמוס בכאב ופחד, לא רק ברמה אישית, אלא הד.נ.א של השורשים העתיקים ביותר, לצד שורשים לאומים, מדינים, פולטים וחברתיים, תוך מפגש עם שורשים אישים של הרגלים, תפיסות, עמדות ואמונות וחוזר חלילה עד שנדע להשתמש באותו כפתור לחוץ לשינוי, ריפוי, שדרוג וקפיצה לממד חדש בו ניתן לאזן ולהפרות , להעצים ולהאמין..

כל האמור מהווה רק חומר הגלם הראשוני לכמה וכמה מבנים, לכן גם תחושת הגודש, לחץ, מתח ומפגש עם שלושת מצבי ההתגוננות/תגובה (Fight. Flight. Freeze) מומלץ להתבונן במפגשים אלה כדי לזהות את המחסנים העתיקים ולאפשר לקחת את ההזדמנות האפשרית כעת לשנות ולרפא ולצור מציאות חדשה שתואמת חלום וחזון: נקודה חשובה שכדאי לקחת בחשבון ..ככל שאנו נותנים למשהו ערך גבוה יותר כך הוא בעל יכולת ללחוץ חזק יותר.. לכן השאלות שעולות כעת הן: מה הם הערכים בחייך? כמה משקל נתת להם? והאם כל זה מתאים למציאות חייך העכשווית? מה ההתלבטויות ומאיפה הן מגיעות? מה מערער את האיזון הפנימי המעודן בתוכך?

נקודה חשובה שנוגעת לירח מלא זה הוא המעורבות של כירון , אפשר לומר שלילה זה הוא לילה כירוני ונוגע בכל פצע שקשור להישרדות והבחירה של המעבר ממצב של שורדים למקום של בוחרים וכאן עולות השאלות , מה הוא הפצע שמנהל אותנו, מדוע? למה אנו לא מוכנים לרפא את הפצעים שלנו? איך להתנהל בזמנים של גודש עצום שלוחץ על כפתור החוסר איזון? ו…

29.3.21 שמש נצמד לכירון
צמידות שמש לכירון מדברת על שיח צפוף בין המקום הכי מרכזי בהוויתנו (שמש) לבין המקום שמנוהל מחוץ לשוליים (כירון) שמש נמצא במרכז מערכת השמש שלנו וברמה הסימבולית מייצג את המרכזיות של הוויתנו, כירון הוא הגרם השמימי הראשון מחוץ למערכת הפלנטות הנראות (מחוץ לשוליים) ולכן מיצג את מה שלא נראה, מאחורי השולים ולעיתים המקום שכל כך קל להתעלם ולהכחיש..

לכן ברמה הסימבולית כירון מייצג בדיוק את אותם חלקים פנימיים בתוכנו שלא נראה, נדחיק, נתעלם, נכחיש, נזרוק בחצר האחורית ובו זמנית אותו מרחב בטיפול נכון יכול להפוך לגן עדן הפנימי שלנו.. המפגש בין שני חלקים אלה היום מעניק את האפשרות להביא את המרכז לשולים ואת השולים למרכז ולצור תנועה של ריפוי חזקה..

כיוון ששמש תמיד שם פוקוס ואור, לכן מעבר השמש בזירה מסוימת מאיר את הזירה ואת מי שנמצא באותה זירה, מסיבה זאת נחוש באור המוטל על הפצע וכמה ימים לפני ואחרי השמש מאיר את כירון, אם אפקט פוצע נרגיש את הפצע נפתח ואם אפקט מרפא נרגיש טוב יותר, מחוזקים, שלווים ומועצמים.

חשוב לראות שדרכו של כירון היא דרך הכאב, אנו פוגשים את הכאב ויכולים לעבור דרכו או להתעלם, להדחיק, להתכחש ו.. ולמה? משום שאנו לא אוהבים לפגוש את הכאב ולא נהנים לעמוד מול קירות שחוסמים את השביל שלנו. אנו משתתקים ותחת השפעת הטלה אנו קופאים או בורחים או תוקפים.. העיקר לא לפגוש את הכאב ולא לגעת בקיר, למעשה אנו בוחרים!

נקודה אחרונה שמש במפה מסמל בין היתר את דמות האב ולכן יום זה יכול להעלות כאב שקשור בדמות האב במטרה לצור הבנות, מודעות וריפוי כדי שנוכל להתחבר לאור שלנו ולא לחיות בצל האור שלו..

29.3.21 מרקורי נצמד לנפטון
מפגש זה הוא מפגש מעורר השראה:) הדמיון מגיע למקומות חדשים, העולם נראה באור חדש ומיוחד, תובנות יורדות כמו גשם , האינטואיציה חזקה מתמיד..

למעשה כל מה שמתחולל כעת מהווה בסיס לחוויות מעשירות את רבדי הרוח והנפש. לכן זמן זה מאפשר גישה לערוצים שמעבר ליומיום, דרך נשימה, מדיטציה, תפילה, ריקוד, שירה, ציור או חיבור חזק לטבע.. כל אחד על פי מה שעובד עם התדר שלו..

זה הזמן של מוח ימין:) טיפ חשוב, זמן זה הוא הזמן שהכי רחוק הרציונליות ולכן אנשים רציונליזם או ציניים או ספקנים או לא מחוברים לרבדים הללו יכולים לחוש עצבנות או תחושת קונספירציה, אשליה ורמייה. אז אם תחושות אלה עלו יש לנו סימן נפלא לזהות שאנחנו לא בזון הנכון ובעזרת טכניקות פשוטות ניתן להתחבר לצינור השפע שכל כך זמין כרגע..

ברכות

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן