מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של פברואר 2020

23.2.20 מולד הירח בדגים
מאמר מיוחד לקראת המולד עצמו

23.2.20 ונוס עושה תשעים ליופיטר
בשפה האסטרולוגית, זווית מדברת על יחסים: יחסים בין שני גרמי שמים או יותר. סוג יחסים זה בין ונוס ויופיטר מדבר על צורך עז לצאת להרפתקה המונעת מרעב לעוד.. ונוס היא הנסיכה הלוחמת המונעת מרעב לאהבה, יופיטר הוא כמו עדשה מגדילה וכל חוויה שאנו חווים מקבלת ממדים גדולים יותר, אם רעבים, אז ממש רעבים ואם זקוקים, אז ממש זקוקים ואם בא לנו על משהו, אז ממש בא לנו.. הלחץ הזה מוציא אותנו החוצה להרפתקה כדי לחוות חוויה גדולה מהחיים.. ואותו מקום קטן של הצורך הטבעי שהוקטן כל כך לפתע מקבל עוצמה חדשה..

זה המקום בו אנו מחפשים משהו גדול יותר, נוצר בנו רצון חזק יותר לסיפוק וגם אם זה על חשבון העתיד לבוא. כיוון שוונוס מדברת על צורך לחוות , יכול להיווצר מצב שהצורך הפוך להיות חזק מאיתנו, לכן כדאי לשים לב לרעב למזון . במישור גבוה יותר אנרגיה זאת פועלת באותה צורה, אמונה, משאבים ורעב.. אנרגיה זאת נוגעת באמונה שלנו ביכולת ובמה מגיע לנו, לכן הרעב להשיג מה שנראה לנו ברגע מסוים כמגיע, מומלץ לבדוק את יכולת השיפוט…

26.2.20 צמידות מרקורי שמש
מרקורי נצמד לשמש ונוצרת דלת כניסה לאתחול מחדש של החמרה, תכנה ומערכת ההפעלה של האינטליגנציה הרגשית שלנו.. כעת כשמרקורי ברטרו נצמד לשמש. נוצר סיום של המעגל הקודם של מרקורי והתחלת מעגל חדש.

נקודת זמן זאת פותחת דלת חדשה בכל התחומים המרקוריאנים: החל מתקשורת בין החלקים הפנימיים שלנו , לתקשורת וקשרים עם אחרים וכלה בתקשורת וקשרים עם היקום והבריאה. כיוון שמתחיל מעגל תקשורת חדש, נמצא עצמנו צריכים לצאת מהמקומות המוכרים של תרגום המציאות, ולכן לא מעט מתח מלווה זמנים אלה..

איפה? בכל תחום שנוגע במהות אנרגיית הדגים: אלה שזירה זאת לא פשוטה משום שמרקורי לא במיטבו במיקום זה.. מרקורי במיטבו בזירה שעובדת על סיבות והסברים, ניתוחים והבנות מנטאליות .. כאן בדגים זה לא קורה , מה שנדרש כעת הגמשה של האנרגיה למיקום רגשי ואינטואיטיבי כדי לפתוח ערוץ חדש לחזון וחלום והבנת של מה שמעבר..

29.2.20 ונוס עושה תשעים לפלוטו
ונוס מייצגת את המערכת החושית שלנו ואת המפגש של המערכת עם העולם ולכן החוויה נעים או נורא, טעים או ממש לא, אהבה או שנאה..אלה תיאורים שמגיעים מאותה מערכת חושית שמסננת לנו את עולם למה גורם לנו עונג או מה גורם לנו כאב..

פלוטו מייצג את העוצמות שמעבר ליכולת החושית שלנו ולכן זווית זאת ממגנטת אינטנסיביות, עומק, שינוי ומסיבה זאת השיח בין ונוס ופלוטו מייצר אנרגיה שתחת השפעתה ניתן בקלות רבה להיתקל בשלל מפלצות ושדים, זמן בו נדרשים לצלול לעומק ולא תמיד עם בלון חמצן ולכן הנשימה נעתקת והלחץ גובר וכל מפגש עם המציאות יכול להחוות שאיום או ללחוץ על כפתרי הגנה ומגננה..

ומה קורה? מאבק שיוצר מחיר בגלל הרצון המשתעבד למה צריך למען מערכת יחסים .. ולמה? משום שוונוס היא הפלנטה הקטנה וסופגת את השפעת פלוטו וכעת היא נמצאת בנקודת מפנה בשיח עימו, השיח שמעצים את הקונפליקט בין הרצון הראשוני לאהבה לבין מסגרות המכתיבות את ההתניות למערכות אלה ומכאן המלחמה הפנימית הלא פשוטה בזמן זה..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן