מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של יולי 2021

15.7.21 כירון נכנס לרטרו
היום כירון נכנס לרטרו לחמישה חודשים ומהלך תקופה זאת הסוגיות שעולות לשולחן נוגעות לריפוי החוסר אונים, הכעס, כאב ופחד לצד השברים והסדקים בין החלקים המרכיבים את השלם הפנימי .כירון הוא הגשר בין החלקים האישים ביותר לחלקים הגבוהים ביותר, למעשה כירון נוגע בפיצול/חיבור של כל מה שעובד על דואליות.

כירון הוא הפצוע המרפא וכל תנועה שלו על הגלגל לוחצת על אנרגיה מסוימת שמאפשרת ריפוי וכשכירון נא לאחור (אגב תנועתו שונה מתנועת גרמי שמים אחרים) נוצר לנו מרחב להיפגש עם סוגיות פצועות בחיינו ולהתבונן למקום חדש ועמוק יותר..ההילוך לאחור מורגש כבר שבוע ואף יותר …תחילת הרטרו בנקודת התחנה שממנה כירון יוצא למסע לאחור היא נקודה בעלת משמעות כמו אבן דרך בתוך המסע פנימה לפיוס ולריפוי, לכן יום זה מהווה נקודת מפנה לכל מה שלא מאוזן בחיים, לכל מה שזקוק לאישור מחד וריפוי מאידך.. כיוון שנקודת זמן זאת אקוטית במסע התפתחות ברבדים העמוקים ביותר והקרנתם לחיים בכלל..

כירון מייצג את מחסן הטראומות וזיכרון עתיק ביותר של הפצע בכל המישורים והרבדים. לכן הנקודה בה נעצר ומאט את תנועתו נוצר מצב בו נוכל לפגוש את הפצע ואת המסע לריפוי (נולד מתוך צורך) . בזמן זה כל בעיה שנוגעת לתפקוד הגוף, רגש, נפש, מנטל ו… יכולה לצוץ בעוצמה חזקה יותר. הרעיון לפגוש את הבעיה, לעבד אותה, להכיל, להסכים לצור חוזה אתה ובכך לצור נקודת מפנה.

המסע הוא מסע לשקם ולפייס את המקומות הלא מאוזנים שיצרו את הבעיה מלכתחילה. כיוון שהכול מתחיל ברבדים האנרגטיים, זמן זה אנו יוצאים למסע פנימה כדי לזהות איפה האנרגיות לא פועלות ופועמות בצורה מאוזנת ומפרה, זיהוי והבנה שיעזרו להבין את הלמה והאיך, האיך יתן את הכלים לאיך ניתן לקחת אחריות על איזור/בעיה כדי לאפשר ריפוי והעלאת התדר של אותו אזור/בעיה… פצע, חולי או בעיה הם תוצאה ותוצר שמגיע ממקום מסוים והרטרו של כירון יכול לאפשר לנו לזהות, להכיל, לעבד, לרפא ולשנות…

נקודת העצירה/התחנה (מעלה 12.36)  שממנה כירון יוצא למסע לאחור היא נקודה בעלת משמעות כמו אבן דרך בתוך המסע פנימה לפיוס ולריפוי, לכן יום זה מהווה נקודת מפנה לכל מה שלא מאוזן בחיים, לכל מה שזקוק לאישור מחד וריפוי מאידך.. כיוון שנקודת זמן זאת אקוטית במסע התפתחות ברבדים העמוקים ביותר והקרנתם לחיים בכלל.. ממליצה בחום על יעוץ כירוני… המפתח לשינוי, פיוס, ריפוי וחיבור עמוק למנהיגות הפנימית (סיום הרטרו ב- 21.12.21 במעלה 08.26)

18.7.21 שמש עושה מולות לפלוטו
שמש מייצג את מרכז המערכת ופלוטו את הקצוות של המערכת, שמש מייצג את האור ופלוטו את החושך, שמש מייצג את המודעות ופלוטו מייצג את העולם של הלא מודע ולכן המפגש זה אנרגיה זאת מול זאת מדבר על יום של כוחות ועוצמות, המופעלות על ידי ההתניות והתנאים בחיינו. נקודת זמן זאת מביאה את כוח ועוצמה הן שתי מילות מפתח שהולכות עם זווית זאת, של מי הכוח והעוצמה? שלך? או של מי שעומד מולך? כוח עוצמה יוצרי לחץ ולחץ יכול למוטט, להרוס ולפרק או לאפשר פריצה של מרחב מוכר ויודע ולידה מחדש.. . זוהי הזדמנות לטעון ולהעצים את עצמנו בדרכים חדשות, להתחבר לאלכימאי הפנימי שבתוכנו, כדאי לשים לב שתהליך זה עוצמתי במיוחד ומשפיע על בני מזל סרטן, מאזנים, גדי וטלה : תהליך זה מכריח לשחרר ופרק את הגולם כדי לאפשר לפרפר הפנימי לפרוש כנפיים ..

הדרך היא חיבור לאותנטיות, עומק, כנות וממקום זה שינוי תודעה למקום חדש שמאפשר פריצה וחיבור למעוף, שמחה ומרחב תודעה חדש .. הרבה מעבר לאופק הנראה כעת.. חשוב לזהות שהכוח מולו מתמודדים, הוא כוח המייצג את האויב הפנימי, אויב זה מחזיק מראה למשהו שלנו שנראה על פניו כשמשהו של מישהו אחר.. היכולת להתבונן במראה ולהיכנע לתהליך מביא לגילוי עוצמות חדשות.. טיפ: הצל נראה כאן כאויב שמוביל למאבק עם עולמות שמתחת לפני האדמה.. מדובר במדריך פנימי שמחבר בין עולמות מוארים (שמש) לעולמות חשוכים (פלוטו) תהליך פסיכולוגי עמוק מאוד שמאפשר גילוי, העצמה ופריצת תקיעויות ישנות שלכאורה הוו חומות הגנה לפחד וחרדה, זה הזמן לשחרר ולהסכים להשיל את החומות וההגנות ולאפשר לידה מחדש

19.7.21 מרקורי עושה תשעים לכירון
היום שני שליטי בתולה נמצאים בשיח דינמי שמעורר לא מעט סוגיות שנוגעות בתפיסת מציאות. שיח זה מתייחס לתפיסת מציאות וליכולת להתמקד ולנוע בתוך העולם או לחילופין החוסר יכולת להתמקד ולנוע בעולם

ולמה? הרעש והדיסוננס יוצרים קושי להגיע למיקוד מנטאלי מצד אחד ומצד שני מיקוד כל כך חזק (כירון בטלה) שיוצר חיץ למול העולם ומצד שני חוסר מיקוד מוחלט (מרקורי בסרטן) קולו של הרצון לפרוץ גדולות למול הרגש שמבקש להישאר רק עוד רגע.. כך או כך, יש תחושה של מתח ומאבק פנימי מתוך קושי לראות “בשביל מה” קושי באיזון בין השכל לרגש, בין מידע ואופן עיבודו לתמונה הגדולה של החיים וממקום זה לא קל להיות במקום מאוזן ואובייקטיבי ..

שימו לב, זה חוזר על עצמו מכמה וכמה כיוונים.. זה בדיוק השיעור, זה הזמן לזוז הצידה, לשחרר ולהתמקד במה באמת רוצים כדי לשנות את המציאות היומיומית ביחס לזיכרון עמוק של הנשמה.. וממקום זה נוצרת בהירות למיקוד נפשי וזיהוי הדרך, לא עוד דרך ללא מוצא, או ציניות או כעס אלא ערוץ נכון ובריא לריפוי לקבל הבנות עמוקות ונכונות יותר, אגב, מקום זה עם עבודה נכונה יכול להוליד תקווה חדשה וחיבור אמתי לחלום .. אז למרות ועל אף הפרדוקס של תפיסת המציאות זה המקום בו ניתן להגיע לנקודת מפנה ולהפוך מורכבות לפשטות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן