מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של ינואר 2021

15.1.21 שמש נצמד לפלוטו
שמש מייצג את ההכרה ותודעה הגבוהה המחוברת למטרה של החיים, פלוטו מיצג את המניעים העמוקים ביותר מתחת לפני השטח. כששמש נצמד לפלוטו הצמידות מעוררת עוצמות גדולות יותר נוכח העובדה שכעת ניתן להתחבר לרובד עמוק יותר.

ממקום זה יכולה להתעורר נחישות ותחושה חזקה שיש ללכת עד הסוף עם כל הכוח והעוצמה. השאלה כאן האם כוח או עוצמה? כי שימוש בכוח יכול למשוך אנרגיה שלילית שמובילה לחשדנות ומאבקים עקרים בעוד עוצמה יכולה לסייע להתחבר למרכז הפנימי ולאפשר השלת קליפות ושכבות הגנה במטרה לצור חיבורים אמתיים בזמן זה. זמן זה מאפשר לגעת בדפוסים העמוקים של הלא מודע (גם אישים וגם של אחרים) זמן זה מאפשר לראות את מה שעבר להגנות והחומות, לזהות את הגרעין האמתי וליבת הקיום ולכן זמן זה מאפשר לגעת במעמקים ולרפא את המחשכים, לשפוך אור ולשנות סדרי בראשית…

חשוב לזהות פלוטו נכנס לגדי ב – 2008 ולמעשה מאז כל שנה יש לנו מפגש בין שמש לפלוטו.. מפגש של אור וחושך, מפגש של גלוי ונסתר, מפגש של תודעה בהירה ועומק התת מודע, לכן יום זה לא פשוט ולוחץ על כפתורי קונפליקטים עמוקים מאד במיוחד בזמן זה משו שמפעיל פחד על בסיס קונספירציות. המלצה, לבדוק ולשחרר ולבחור מה יעיל ומה רעיל..

ובתמונה הרחבה: זמן נפלא לעבודה עם הצנזור לעומק המניעים, מגמות ודפוסים עתיקים במטרה לרפא ולחבר לתודעה גבוהה יותר ומטרה גבוהה יותר. היבט זה יכול לקחת למחשכים של הביבים הכי עמוקים שמתחת לפני השטח או למקומות הגבוהים ביותר. זמן נפלא שלחרר את כל מה שחודר מתחת לעור וגורם לתגובות של חולי וכאב.. בעיקר אם מחובר לסוגיות של כוח, ידע עמוק, גנטיקה, שושלות ושייכות דרך פילטר של מניפולציה וקונספירציה

15.1.21 אוראנוס יוצא מרטרו
אוראנוס מסיים היום 15.1.21 את הרטרו לאחר ששהה ברטרו במהלך ארבעת החודשים האחרונים. אוראנוס מסמל את המיוחד, האינדיבידואלי והאחר ולכן על שינוי בתנועה של אוראנוס מייצג את השינוי בחיינו.
במהלך הרטרו כל אותה אנרגיה עובדת פנימה, לכן נכנסנו פנימה כדי לבדוק לעומק את האמת הפנימית וכשאוראנוס יוצא מרטרו זה הזמן בו מתחילה ההבנה של אותה אנרגיה לצאת החוצה, זה המקום בו אנו מביאים החוצה את האינדיבידואליזם …

ואיך? אוראנוס כעת ממוקם בשור, אוראנוס בשור מדבר למצוא את המשאבים האמתי הנסתרים בתוך מרחב בטוח לכאורה. זה הזמן לצאת מתוך הקופסה הקולקטיביות, לנפץ את החומות של הביטחון החברתי וההרגלים עמם חיינו לאורך שנים כדי לאפשר לכשרון האישי לצאת החוצה.

לכן הזמן בו משתנה התנועה נוצרת רעידה גדולה ברמה אנרגטית.. ממקום של ספיגה פנימה הדלת נפתחת החוצה, זאת הסיבה שזמן זה יוצר תחושה והרגשה של רעידה חזקה מאוד, כמו דלתות ענק נפתחות…

וזה הזמן בו נדרשים להיות אמתיים עם מה שאנו יודעים, גם אם זה מקום שנחווה כלא בטוח, שלילי, כבד, כואב או מקום שנחווה כהשראה, שמחה, הבנה והכרת תודה: זה הזמן לפתוח החוצה את הכול . אוראנוס מדבר על התודעה המתרחבת (במטרה לפתוח את הסוגרים וסורגים של הפרדיגמות העתיקות ולגדול יחד עם היקום) לכן זמן זה לוחץ חזק מאד על כל כפתורי פתיחת הדלתות… מקום לא פשוט אם יש איום, קושי, מאבק או מלחמה .. רק היציאה החוצה יכולה להביא לעיירות חדשה ממנה גדילה והבנה ופתרו לאותו איום, קושי, מאבק ומלחמה.. ואפשר אחרת:) אפשר להצטרף להתרגשות של התחלה חדשה בה ניתן להתחבר למקום אמתי ואוטנטי כדי לאפשר לעצמינו חיים אמתיים ומאושרים.

15.1.21 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
היום 15.1.21 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו. מה זה אומר? זה אומר שזהו האזור עליו יעבור בזמן הרטרו. מרקורי עובר באותו טווח/איזור שלוש פעמים: בפעם הראשונה שהיא עוברת בתנועה ישירה (נע קדימה – מעבר זה נקרא צל טרום רטרו), ואז בהילוך אחורי – רטרו (נראה כאילו מרקורי נע לאחור), ואז מרקורי נע בפעם השלישית על אותו איזור (נע קדימה – מעבר זה נקרא הצל פוסט רטרו)

המשמעות היא שיש תהליך רחב ועמוק יותר של התפתחות ושינוי הכרוך בדברים שמרקורי משפיע עליהם: תקשורת, רעיונות, מחשבות, גישה, תפיסה, איסוף ועיבוד מידע, ניתוח וארגון מחשבות ומאן תקשורת בכלל ובעיקר בסביבה הקרובה

התהליך הנוכחי חל בדלי, לכן סוגיות של תקשורת חדשנית נכנסת לתמונה. איפה ולמה אנו זקוקים לתפיסה חדשה למול המקומות בהם נאחזנו עד כה. ולמה? משום התפיסה שלנו מקובעת כדי לאפשר הרגל של חיים יומיום וכעת שיש צורך במשהו חדש… זה הזמן בו יתחילו כעת להבהב שברי זיכרונות והבנות שיכולים לסייע לנו לגלות במהלך הרטרו מדוע יש הכרח לשנות ואיך השינוי יהיה מקור לקפיצת מדרגה.

זמן זה בו מרקורי עושה את הסיבוב בתוך לולאת הרטרו ידרוש מחקר נוסף, התייחסות מעמיקה יותר והסתגלות לרבדים שעד כה לא ניתן היה לגעת בהם. לכן כדאי להיות מוכנים לשינויים בתוכניות, תקשורת משום שהעומק הנדרש יותר לחץ אנרגטי הביא לשיבושים, בלבול מנולי ולחץ עצבי חזק מאד שמתרגם למתח וחוסר שקט (כל מחזור הרטרו באוויר וכך גם שני הרטרואים הבאים!!!) ) מידע חדש יצוף ויאלץ להתארגן מחדש בכל הנוגע לספורים שאנו מספרים לעצמינו והשפעתם על מערכות היחסים שלנו

בשלב הראשון של הרטרו כשמרקורי נע בצל טרום רטרו יצופו לרגעים תחושות, הרגשות ומידע שנוגע בעולמות הפנימיים שלנו, כשמרקורי יעשה את הרטרו נכנס לשכבות עמוקות יותר שתדרושנה הבנות והסתגלות מחדש כדי שנגיע לצל פוסט רטרו עם יכולת להתארגן על התכנונים שלנו ועל החווטים בכל המישורים והרבדים של חיינו בכלל ותפיסת המציאות בפרט ומכאן השפעות על מערכות יחסים. כך שאם היום נרגיש משהו חסר שקט או נתבונן במראות ולא נאהב את מה שנראה או נמצא עצמינו משליכים למישהו/משהו אחר… אלה סימנים המעידים שיש לנו מה לעשות במרחב זמן זה….

17.1.21 יופיטר עושה תשעים לאוראנוס
רוצים לצמוח? לגדול? להתפתח? זה המקום והזמן לחקור את ההזדמנויות המיוחדת הנקרות על דרכנו כעת. גם יופיטר וגם אוראנוס עוסקים בצמיחה ושינוי, חופש ואידיאליזם, אך הסגנון שלהם שונה מאד, יופיטר מגיע עם האופטימיות וחום ואוראנוס מגיע עם רעמים וברקים.. .

יופיטר מתייחס מחפש את ההתעלות למשהו גבוה יותר בעוד אוראנוס מבקש לשחרר את כל מה שהיה ולפתוח מרחב חדש לחלוטין או במילה אחת: כאוס. שני קולות אלה מגיעים ממקומות שונים ומיצגים אג’נדות שונות מאוד ולכן כשנוצרת זווית דינמית בין השנים אנו חווים את המתח ואת תחושה שכל אנרגיה מושכת לכיוון אחר לחלוטין ואנו נקרעים בין לבין למרות שעמוק בפנים זה מרגיש שגם זה וגם זה נכון..

איפה יושב הקונפליקט יופיטר מבקש להבין את חוקי הטבע ולצור סדר חדש שתואם את הטבע בעוד אוראנוס מבקש את הכאוס שמשמעותו העדר סדר ולכן המתח, קולו של יופיטר הפילוסוף שמספר לנו שאמונה היא המפתח ואמונה שענת על שביל שבדקנו ולמדנו בעוד קולו של אוראנוס המורד שמספר לנו איך אתה יכול לדעת אם לא בדקת משהו אחר? איך אתה יכול לדעת אם לא ניסית והתנסית בכל האפשרויות ומכאן מתחיל לחץ בין ללכת בשביל האמונה שסומך על הכול למול השביל של נפוץ והכאוס שמיצר קרקע חדשה ממנה הכול אפשרי.. האם?

האם צמיחה והתפתחות הם תהליך אורגני מתפתח או האם צמחיה והתפתחות הם תוצאה של ספונטניות חסרת גבולות להתנסות בכל מה שאפשר? מה באמת מלמד ומפתח? שאלה טובה לשאול היום

למעשה שני הצדדים מצויים בתוכנו ושתי הדמויות חיות בנו בכל רגע ושני הטיעונים קיימים בכל עת.. כעת זה הזמן בו לבחור מה משוך יותר האם הבטוח או הלא בטוח וסקר קצר ומהיר יעד ששני השבילים לא בטוחים ואותה מדיה שניהם בטוחים ומכאן הקונפליקט רק הולך ומתעצם… היום נבחר האם דרך אחת טובה מאחרת או האם פשרה היא מענה או האם היכולת להבין שלמרות המתח והקונפליקט לשני החלקים יש מקום בתוכנו ושניהם טובים באותה מידה וניתן בעזרת הבנת עומק איפה מתיישב הסכסוך הפנימי איך לעבוד עם דינמיקה זאת להתפתחות וצמיחה שכל כך הכרחיים בימים אלה.

19.1.21 שמש נכנס לדלי
מזל טוב לכל הדלאים😊 שמש נכנס לזירת הדלי ומאפשר לנו לחקור את כל החלומות התקוות שלנו, זמן שהשמש עוברת דרך מזל דלי, לכולנו יש הזדמנות לחקור את מהות החלק האישי והאינדיבידואלי שלנו, משוה בגישה שונה שאולי לוחצת על כפתרי מרד ולעשות אחרת.. זה קול של התעוררות וחדשנות ויציאה מהמכור ומהצורך בהכרה של העולם להצלחות שלנו… כאן זה המקום בו אנו פוגשים את עצמנו מול עצמינו ומול שכמונו

לכן זמן זה מבקש מאתנו לחקור את היציאה מהקווים, שינוי זרימה מסטטוס קוו, פריצת הקונבנציונליות וגישה אחרת במיוחד שמרקורי נמצא כבר בתוך לולאת הרטרו.. זמן למודעות ליחודיות שלנו ולמקום המיוחד בתוך התמונה הגדולה ולכן מקום זה מבקש להיזכר בחלומות ויצירתיות, כנות ואוטנטיות ..לכן הצורך בחברה/קהילה שתחלוק את אותם חלומות ואת אותם מקומות מיוחדים בהם נוכל להרגיש בבית ללא בקורת ושפיטה, ללא אשמה והתקפלות

20.1.21 מארס נצמד לאוראנוס
צמידות בין מארס ואוראנוס היא כמו חיבור של שני קולות פנימיים ליצירת אפקט חזק מאד באופן פתאומי וללא התרעה מראש! לכן זמן זה יכול להיות זמן עוצמתי, חזק, מרגש מאד, עם אדרנלין גבוה כשרמת האנרגיה שלך על הקצה עם הרבה עליות וירידות.

מה שחשוב לדעת לעשות בזמן זה הוא לרתום את האנרגיה לפעולה כדי להגיע לתוצאה, הבעייתיות היא ההפתעה, לפתע יש מלא כוח ולפתע עייפות גדולה מאד… כך שקשה לתכנן, זהו אפקט של פתאום!

לכן שמתחברים לאנרגיה ללכת אתה ולא לצפות לדבר, אלא פשוט להיות בתוך העשייה כי בכל רגע זה יכול להעלם או בכל רגע זה יכול להתעצם. מתי כן ניתן לסמוך על האנרגיה הזאת? כשרוצים לשבור דפוסים ישנים וליצר מציאות אחרת… זה הזמן

ותזכורת, כל התחלת פרויקט תהיה נקודתית, מהירה מאד ולא בטוח שיהיה המשך, לכן ההמלצה אם חייבים לעשות, אז ללכת עם כל הכוח בכל העוצמה עם זהירות כשהעוצמה עולה כדי לא להגיע לכאוס והרס. ולמה? כי עם זה נצטרך לחיות לאורך המחזור המלא של אוראנוס מארס.

ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן