מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של נובמבר 2020

15.11.20 מולד הירח בעקרב
מאמר מיוחד לקראת המולד עצמו

15.11.20 ונוס עושה תשעים לפלוטו
כששני גרמי שמים מייצרים שיח אנו חווים זאת ברמה האנרגטית במיוחד עם נוס ופלוטו, ומדוע? משום שונוס מייצגת את המערכת החושית שלנו ואת המפגש של המערכת עם העולם ולכן החוויה נעים או נורא, טעים או ממש לא, אהבה או שנאה..אלה תיאורים שמגיעים מאותה מערכת חושית שמסננת לנו את עולם למה גורם לנו עונג או מה גורם לנו כאב..

התבנית ממנה נבנית המערכת קדומה מאד ועוד טרום זיכרון וטרום מילה ולכן המערכת החושית עובדת על אוטומט שנמצא עמוק מעבר לשכל ולרגש.. כשוונוס במאזנים אותה מערכת חושית באה לידי ביטוי בכל הנוגע למערכות יחסים, איך אותה מערכת קדומה שאמורה לשדר לנו מה נכון לנו מתפקדת

פלוטו מייצג את העוצמות שמעבר ליכולת החושית שלנו ולכן זווית זאת ממגנטת אינטנסיביות, עומק, שינוי ומסיבה זאת השיח בין ונוס ופלוטו מייצר אנרגיה שתחת השפעתה ניתן בקלות רבה להיתקל בשלל מפלצות ושדים, זמן בו נדרשים לצלול לעומק ולא תמיד עם בלון חמצן ולכן הנשימה נעתקת והלחץ גובר וכל מפגש עם המציאות יכול להחוות כאיום או ללחוץ על כפתורי הגנה ומגננה..

ומה הטריגר? מערכות יחסים .. ולמה? משום שוונוס היא הפלנטה הקטנה וסופגת את השפעת פלוטו וכעת היא נמצאת בנקודת מפנה בשיח עימו, זאת נקודת מבחן למערכות יחסים נוכח מה שלמדנו מאז דצמבר 2019 כשבאמצע ונוס נכנסה לרטרו ויצר שיח עוצמתי מאד עם פלוטו בתוך לולאת הרטרו (התחילה את הרטרו בזוית של 150 מדויקת לצמידות של דצמבר 2019)

ולמה הקונפליקט כל כך עוצמתי ? משום שיש משהו בונוס שמחפשת שהכול יהיה בסדר ופלוטו מסיר את הצעיף של “הפוליטיקלי קורקט” ומכריח להיכנס לעומק הדפוסים, תחושות, רגשות על קשת הצבעים החל מפחדים וחששות וכלה בתשוקות ומאווים ולהסכים לצור חוזה חדש דרך שולם עם השדים ויצירת דיאלוג עם החלקים הזקוקים לעבודה , שינוי וריפוי..המטרה לאפשר מפגש כן עם הצללים והשדים ולזהות שבסופו של יום הם המורים לשבילים שמעבר למודעות העכשוויות שלנו ..ולמה? כי המודעות הראשונית נבנית על ידי המערכת החושית וכשאנו לא מסוגלים לעבד ברמה החושית את המידע שהמציאות מביאה לפתח דלתנו, אנו נכנסים למקומות של מפגש עם צללים ושדים .. ועש המפגש הבא בין השנים שיתרחש בסוף ינואר 2021 יש לנו מרחב זמן לעבוד על מערכות יחסים…

16.11.20 ונוס עושה תשעים ליופיטר
כל זווית מדברת על יחסים בין שני גרמי שמים או יותר, סוג יחסים זה בין ונוס ויופיטר מדבר על צורך עז לצאת להרפתקה המונעת מרעב לעוד.. מקום זה יוצר רעב לחוויה גדולה מהחיים, זה המקום בו אנו מחפשים משהו גדול יותר, נוצר בנו רצון חזק יותר לסיפוק וגם אם זה על חשבון העתיד לבוא.

כיון שונוס מדברת על צורך לחוות , יכול להיווצר מצב שהצורך הפוך להיות חזק מאיתנו, לכן כדאי לשים לב לרעב למזון (בעיקר ברעב למערכת יחסים שתשלים את כל מה שחסר ולא נמצא) במישור גבוה יותר אנרגיה זאת פועלת באותה צורה, אמונה, משאבים ורעב.. אנרגיה זאת נוגעת בדפוסים על ברכיהם חונכו מתוך הבנה שכך וכך צריך להיות כדי נהיה מאושרים וכעת אנו חווים את הפער בין מה צריך להיות לבין מה באמת קורה ומקום זה מכריח להיכנס קצת יותר לעומק כדי להבין באמת מה נכון לנו במערכות יחסים.

האם באמת הקפדה על מה שצריך לפי קוד חברתי נותן מענה לאותו רעב ותחושה של חסר וחסך? האם באמת ניתן להשביע צרכים גדולים על ידי משהו מוכתב? למעשה זמן זה מאפשר לנו להבין ולזהות שהרעב לא מקבל מענה דרך קוד חברתי ודפוסי שכלואים במבנים ישנים, אלא דרך תהליך וזמן זה מאפשר לנו לזהות את הצרכים לסיפוק ושובע, יצירתיות וערך עצמי הנובע מהכרה מלאה בערך המנייה האישי

17.11.20 מרקורי עושה מולות לאוראנוס
היום זאת הפעם השלישית שנוצר שיחה בין מרקורי ואוראנוס, ולמה? משום מרקורי עשה רטרו ולכן בפעם הראשונה שעבר בצל טרום רטרו נוצרה שיחה ראשונה, לאחר מכן כשמרקורי עשה רטרו הוא שוחח עם אוראנוס ברבדים עמוקים יותר מתמיד וכעת שמרקורי נע בפעם השלישית על אותו מרחב, בצל פוסט רטרו.. זאת הפעם השלישית בה הצמד משוחח עם אפשרות להביא לידי ביטוי את הבנות שעברנו במהלך לולאת הרטרו..

השיח בין מרקורי ואוראנוס מדבר על שתי אנרגיות שונות שביחד מייצרות התנהלות חדשה. מרקורי מייצג את מערכת החשיבה והתקשורת שלנו , אוראנוס הוא הפאזה הגבוהה של מרקורי.. ברמה האנרגטית מרקורי מדבר על החיים היומיומיים בעוד אוראנוס מדבר על מה קורה שמצליחים לצאת מהיומיום ולפרוץ את תקרת הזכוכית.

לכן היום נוצרים הבזקים של תובנות יכולים להביא לבהירות חדשה, חשוב לציין שתובנות חדשות לא בהכרח נחוות ממקום חיובי, לעתים מקום מאיים כיוון שתובנות אלה מנערות תפיסה הגיונית רגילה של מה שאנו מכירים ויוצרות לחץ לשינוי גישה. שינוי גישה מוציא אותנו מהמרחב הבטוח ומקום זה יכול ללחוץ על לא מעט כפתורים ובכך לשלוף דפוסים רגילים.. זה מה שקורה בדרך כלל וכעת משום שעברנו שיח זה שלוש פעמים יש סיכוי מצוין לפיק את המקסימום מהשראה ומחשבה מחוץ לקופסה.. .

מה שמעניין שהאנרגיה שמגיעה עם היבט זה מכריחה לראות גם אם לא נוח וגם אם לא נעים ולנקוט פעולה.. השאלה מתי נזהה את התובנות החדשות, בהקשבה הראשונית של טרום מפגש עם החיים או במפגש עצמו או בחוויה של אחרי המפגש.. וכאן הטיפ 🙂 ההטענה האנרגטית מהירה מאוד ולוחצת חזק מאוד ולכן השלוף, מגיע במיידי… לכן זמן זה מאפשר לנשום לעומק הבטן, להיפתח להקשבה האינטואיטיבית הראשונית ולהסכים להכילה גם אם לוחצת על מקומות לא נוחים, להמשיך לנשום ושוב לנשום לתת לעצמינו לנוע דרך טבעת האש…חשוב, גם אם טבעת האש לפתה, גם העצבים הרקיעו שחקים.. עדין נשימה עמוקה יכולה להביא לרוגע ועדיף תמיד לתרגל ..רצוי ומומלץ בטבע ..ולזכור שגם אם האמת כואבת, הכאב הוא חלק מתהליך של הכלתה, עיבודה והסכמה לעשות עם זה משהו..

והכי חשוב .. היום ניתן לצור את המיקוד המדויק לפריצת גבולות של הדפוסים החשיבתיים שלנו ומכאן השמים הם לא הגבול, השמים הם רק ההתחלה.. והפעם לא נוכל לחזור לספר שלא הספקנו, לא ידענו, זה מגיע במפתיע ושאר ספורים של פחד וחוסר יכולת לצאת למקום לא ברור ולפגוש את הכאוס.. יש לנו זמן הכנה עם הבנות עומק ומה שנותר זה רק לעשות…

19.11.20 ונוס עושה תשעים לסטורן
ונוס מייצגת את המערכות המאפשרות לנו לזהות את הצרכים הראשונים שיוצרים לנו מרחב בטוח, הדפוסים מוחתמים בשלבים מוקדמים מאד של חיינו מתוך המגע ראשוני ביותר .. לעומת סטורן המייצג את הקוד החברתי, מה מאפשר לנו לחוש שייכות חברתית דרך הכרה, להכרה דרך החברה, לתיוג ומיתוג של החברה, להצלחה בעיניים של החברה: לכן זווית זאת נוגעת בפער בין הצרכים האישים לבין השפעה חברתית, מצד אחד ההשפעה האישית היא המדויקת ביותר ונוגעת בצרכים הכי ראשונים שמאפשרים סיפוק, שמחה ואושר ומצד שני ההשפעות של החברה עצומות שכן הן מוזנות מהיסטוריה ארוכה בשנים, הן מוחתמות משושלות משפחתיות ושיוכים שמתבססים על מקור מדיני, לאומי או כל תבנית שאנו רשומים תחת עינו של האח הגדול..

ונוס מייצגת את אותו חלק פנימי שמחפש בטחון במרחב אישי שלא מותנה בדבר מלבד מה שיענה לאותו צורך ראשוני של בטחון בעוד סטורן מדבר על היסטוריה של שושלות ושיוכים שמתבססים על מקורות. סטורן מייצג את התבנית הפטריארכאלית , לכן מפעיל אותנו בסוגיות של טוב ורע, שכר ועונש, גן עדן וגיהינום, ושוב, תחושות אלה מוחתמות בשלבים ראשונים ביותר של החיים.

סטורן מייצג את הקריטריונים החברתיים שאנו אמורים לעמוד בהם כדי לחוש את תחושת השייכות החברתית, גאווה וכבוד להיות חלק מחברה מסוימת וכל מקום בו אנו חשים את הקוטביות של שייכות וחוסר שייכות, הכרה וחוסר הכרה.. מקום זה גורם לנו להפסיק להקשיב לחושים הראשונים ולגוף ולהתחיל להאזין לשכל שדורש ולוחץ בנוגע למה צריך לעשות כדי להיות ראויים לשיוך ולהכרה של החברה בה אנו חיים. .. כיוון שונוס וסטורן נמצאים במזלות קרדינלים, מדובר בזמן מיוחד בו ניתן לשנות גישה ביחס לשני הקולות שונוס וסטורן מייצגים… מכאן מגיעה המלצה חמה לחקור לעומק איך זה מפעיל את המפה האישית כדי למנף את הערך העצמי, את המפגש עם הועלם בכלל ומערוכת יחסים בפרט..

19.11.20 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
היום מרקורי מסים את הצל פוסט רטרו ובנקודת זמן זאת אנו יכולים להבין את עולמנו באופן אחר ושונה.. מרקורי סיים את הרטרו ב 20.11.19 ורק כעת מסיים את אפקט הלולאה, זה הזמן בו הושלם תהליך עמוק של הבנות שהחל עוד ביוני.. מסע שינוי, שיפור ושדרוג האינטליגנציה הרגשית והיצירתית שלנו . במאמר מוסגר.. התהליך יסתיים באופן מלא רק כשמרקורי יסיים את מהלכו בעקרב

כעת הגענו לזמן בו ניתן להתחיל ליישם.. במהלך הזמן בו מרקורי היה בצל פוסט רטרו נוצרת התעוררות ורצון של המוח לצאת החוצה ולשתף פעולה עם מה שקורה שם בחוץ , כשהמטרה להביע את מה שנלמד במהלך הרטרו כדי לצור עוגן חזק של אמונה וידיעה ממה שנלמד במהלך הרטרו… וכעת כשהושלם התהליך ניתן באמת לעשות עם זה משהו

תזכורת לזמני מחזור הרטרו של מרקורי ואבני הדרך שמאפיינות מסע זה
מרקורי נכנס למאזנים ב- 5.9.20
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב- 23.9.20
מרקורי נכנס לעקרב ב- 27.9.20
מרקורי נכנס לרטרו ב- 14.10.20
מרקורי מתחיל שנה חדשה ב- 25.10.20
מרקורי חוזר למאזנים ב- 28.10.20
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 3.11.20
מרקורי חוזר לעקרב ב- 10.11.20
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 19.11.20
מרקורי יוצא מעקרב והתהליך תם ונשלם עד העונג הבא ב- 1.12.20

כניסת מרקורי לעקרב החלה את התהליך כולו. השלב הבא של הוא השלב שבו מרקורי נכנס לצל טרום רטרו בשלב זה צפות תחושות (כיון ששלב זה מתחיל בעקרב ) עולים זיכרונות מעומק המאגרים של הרגשות המודחקים לצד פחדים הפנמיים ביותר לכן הצל טרום רטרו הוא הזמן להסב את תשומת ליבנו והבנתנו לסיפורים שאנו מספרים לעצמנו על בסיס סובייקטיבי בכל הנוגע לעולם הרגשות שלנו וקשרים רגשיים
השלב הבא הוא השלב בו מרקורי מגיע למרחק בגדול ביותר מהשמש ושם ניתן זהות באופן בהיר את הניצוצות של ההצפות ומקורן

שלב הבא של התהליך, זהו הרטרו עצמו. ברטרו עצמו נתקל באנשים ומפגשים שילחצו לנו חזק על כפתורי הפעלה, דפוסים שמחברים את האינטליגנציה למציאות, לכן עולים מתחים, חששות, לחצים, עצבים, ולא מעט כאב וצער שהתחבאו עמוק עמוק בתוך הלא מודע.. כיון שהרטרו החל בעקרב המטרה של רטרו זה להעיר אותנו לזהות את הפחדים, השדים, ההתניות הראשוניות, סוגיות של שליטה ומניפולציה כדי להבין לעומק מה זה עושה .. במהלך זמן זה נזהה ונוכל להסכים לראות ולהחליט על שינוים שכדאי לשעות כדי למצוא עצמינו לא מנוהלים על ידי הסוגיות שצוינו לעיל.

תוך כדי הרטרו מרקורי משנה מיקומו ביחס לשמש ולכן החלק הראשון של הרטרו הוא זמן של הבנות וסגירת קצוות פרומים וחלק השני של הרטרו הוא זריעת רעיונות לפריצה לכשמרקורי יסיים את הרטרו. בין לבין מרקורי נפגש עם השמש ומתחיל שנה חדשה, השנה הנוכחית חזקה ועוצמתית במיוחד נוכח הליקוי שמרקורי עושה..

השלב הבא הוא השלב פוסט רטרו הזדמנות נוספת לפגוש את אותה אנרגיה במינון אחר אחרי עבודת מודעות שנעשתה ומכאן האפשרות לצור שפה מדויקת יותר במפגש עם המציאות, החל מהדיאלוג בין החלקים הפנמיים שבתוכנו, כלה ביחסים עם המאגרים הרגשיים שלנו מול מצבים אינטימיים. זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לארגן את הארכיון הפנימי בצורה יעילה, נכונה ובריאה. טיפ, שלב זה של הרטרו בעל משמעות עצומה שכן מעניק את הדלק עד רטרו הבא..

השלב הבא הוא השלב בו מרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר מהשמש, שלב זה ניתן לראות באופן בהיר פתרון לבעיות שהציפו אותנו בתחילת התהליך. וכעת אנו בשלב הבא בו מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו וכעת ניתן לראות את התהליך שעברנו, את מהות ההתמודדות עם המפלצות הפנמיות, את המסע מתודעת הגולם למעוף הפרפר

השינוי הבא נחווה כשמרקורי יעבור לקשת ויביא עימו קפיצת מדרגה חדשה בכל הנוגע לאופן בו אנו מתמודדים וחושבים על הרגשות שלנו.

21.11.20 ונוס נכנסת לעקרב
מה קורה שונוס נכנסת לעקרב? מיקום ומקום ונוס במפה מאפשר לנו להבין את הצרכים של האדם בנוגע לתחושות, אהבה, יחסים קרובים בכלל ואינטימיים בפרט, מה האדם ממגנט ולמה…
ונוס בעקרב מדברת על עוצמות לא רגילות, קתרזיס, עומק, צורך עצום להיחשף , להשיל קליפות ולגעת במקומות העמוקים ביותר ואנרגיית העקרב מייצרת שינוי, מצבי משבר, מאבק, שליטה, אבדן, מבוכים ודרקונים, חורים שחורים ועוצמות אנרגית החיים

ונוס בעקרב יכולה להתבטא דרך אפקט הנחש, העקרב או הנשר, אלה שלושה מצבי תודעה שונים של העקרב וכל רטרו של ונוס מאפשר לשנות את מצב התודעה מחד ומאידך יצירה של מגנט אחר ליחסים..

ונוס בעקרב, היא דמות פנימית שחיה ונושמת ומפעילה את האדם מהמקומות הכי עמוקים שבתוכו, היא ממגנטת בעוצמות לא רגילות, יש לה שפע של דרכים והופעות למגנט, החל ממיניות כובשת וכלה בניגון על מתרי הנפש שממול. ונוס בעקרב יודעת להשתמש ביחסים אינטימיים כדי לקדם מטרות ולקבל את מה שהאדם רוצה, בין אם הגדלת המשאבים האישים ובין אם התפתחות וצמיחה. ונוס בעקרב חשה איפה יכולה להיות מופרת ולשדרג את הגנטיקה שלה, בכל הרבדים, החל מהריון של ילד וכלה בהפריה של הנשמה. אבל, אותו מקום בדיוק יכול להיות עקרות וחוסר פריון הנובעים מפלישה וגזל ולא מחיבור והעצמה.

ונוס בעקרב הולכת עד הסוף, מוכנה לעשות הכול כדי לכבוש ואותה מידה מוכנה לזרוק כשלא מופרית יותר,לכן מהווה טריגר מרתק לצמיחה ולהעצמה, הנכונות להתבונן ביחסים ממקום זה מהווה שער לשינוי וגדילה.
ונוס בעקרב אוהבת לחקור לעומק, לגלות את מה שמסתתר מתחת לפני השטח ולכן מכריחה לתהליכי עומק,וכמו תמיד תלוי ברובד המודעות של האדם, אם נחש, אזי מחפש את המניפולציה והשליטה עם שורה של כשפים להשיג כיבוש והפריה או אם נשר, מחפש את הטריגר להתפשטות בכל הרבדים כדי לגעת במרחבים מקודשים וקסומים ולצור הפריה והעצמה. .. למי שרוצה לקרוא מאמר מיוחד על ונוס בעקרב, נא ללחוץ כאן

21.11.20 שמש נכנס לקשת
גזרת הקשת מייצגת מרחבים חדשים בהם ניתן לפתוח אופקים בכל תחום בחיים, להתחבר לחיפוש אחרי האמת הגבוהה ולגלות את העולם של הרוחניות. אנרגית הקשת מאפשרת לחבור למעוף שאחרי המחקר של העקרב ולהתעלות מעבר לגבולות ולמגבלות שהכרנו כדי לצור אמונה וחופש ..

לכן הקשת מייצג את הצורך העמוק שלנו להמריא מעבר למוכר ולחקור תרבויות אחרות, שפות שונות, אזורי מחיה אחרים וכל מה שיכול לאפשר לנו להרחיב את התודעה כדי לצור ערוץ למשהו שגדול ונעלה מאיתנו. ממקום זה אנרגית הקשת פותחת ערוץ לשינוי דפוסים דרך אמונה, הבנה גבוהה וחיבור לערוץ שמעבר ומאפשרת לנו לצאת מפרספקטיבה מקומית ולהתחבר לפרספקטיבה גבוהה יותר של חוקי הטבע והבריאה. חיבור והבנה של חוקי הטבע והבריאה מאפשר לחבור לאמת והאמת מאפשרת בהמשך הדרך לחבור לקוד אתי ומוסרי במעבר לגדי.

כמו תמיד, בכל אנרגיה יש קשת רחבה של ביטוי והחלק שכדאי להיות מודעים לו עם אנרגיית הקשת: צדקנות, דעתנות ופטרונות…לכן הטיפ במהלך זמנים אלה לשים את תשומת הלב למקומות בהם נכנסים ללופ של דעתנות ווכחנות, למקום בו ממריאים לגובה אחר עם דעה אישית ללא יכולת לראות את האחר, זה המקום שבשם האמת והאמונה מוכנים להיכנס למלחמה. לעצור, לנשום, ללמוד לספור עד עשר ולהתחבר לעובדות ולהבנה שגם האמת יחסית והאמונה אישית

שבוע מבורך

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן