מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של פברואר 2020

16.2.20 מארס נכנס לגדי
באסטרולוגיה הקלאסית ההתיחסות למארס כנעלה בגדי, משום שכוח הפעולה מגויס למטרה ומניב תוצאות.  מיקום זה מאפשר להגיע לאומץ המכוון באופן מדויק למטרות.

מארס בגדי מאפשר להתמקד במטרות ולפעול באופן מדויק עם הצלחות המובילות לתוצאות בהירות וברורות . למעשה מארס הוא כוח מניע המכויל דרך הנתיב של הגדי יוצר התקדמות , צעידה ברורה בנתיב של הגשמה, גיוס כל האנרגיה למימוש מטרות.

מסיבה זאת לא רק שיכול להגיע לתוצאות ברורות, אלא להביא את כוחה המנהיגות האישי לידי ביטוי עם הבנה של התמונה הגדולה, ארוכת טווח עם מינימום סיכונים.. זה הזמן להתחבר לקולו של המנהיג הפנימי, לפעול, להרים עוד קומה בבנין הפרטי שלנו, וממקום זה להגיע למיתוג חדש, רמת השמה חדשה ויצירת שם שתואם את החלומות השאיפות שלנו..  הביטוי השלילי של מארס בגדי הוא במיוחד בכניסתו לזירה הוא הגעה עם המון כוח שמוכן לקרב על החיים ועל המוות.. אז כדאי לשים לב. לכל מי שרוצה לבדוק מה עושה מארס ביחס למפה אישית, אני זמינה לקריאה מעמיקה, לפרטים נא ללחוץ כאן

17.2.20 מרקורי מתחיל את הרטרו
מרקורי מתחיל את הרטרו בדגים, נקודת הזמן בה מרקורי משנה מגמה היא נקודה טעונה באנרגיה ולכן יש חשיבות עצומה לאיפה היא מתיישבת במפה אישית ומכאן ניתן להתחיל לטוות תכנית איך לעבוד עם הרטרו כדי לאפשר לעצמינו לחדור לעומק הד.נ.א ולהתמיר את האנרגיה.
מסע הרטרו בדגים מייצר ערוץ לעולמות שמעבר למקום וזמן ולכן החלק הרציונאלי נכנס למקצב שונה והחלק הא-רציונאלי נכנס לפעולה..חשוב לדעת לעבוד עם מה שיש ומכאן לשחרר את הרציונל המקובע ולאפשר לזרימה אינטואיטיבית לקחת חלק במשחק החיים,

מרקורי נכנס לרטרו ואנו עתידים לנוע לאורך המסלול שמרקורי עבר כשהיה בצל טרום רטרו, כל מה שפגשנו קודם לכן צורה של איתותים קטנים, סימנים מינורים ונקודות לחץ קטנות..כעת יגיע עם עוצמה גדולה במטרה לזהות ולהסכים לצור חוזה חדש בינינו לבין עצמינו, בינינו לבין הסביבה הקרובה, בינינו לבין העולם.. זמן של רגישות יתר, מיסוס גבולות ולכן גם המקום של פחד ועצב יכול להציף ולהעלות זיכרונות מזמנים רחוקים, המטרה להציף כדי לסגור קצוות פרומים.

זמן זה מאפשר לגעת בתובנות שעד כה היו נסתרות מהעין ומהתודעה.. חשוב לציין ששלב ראשון של הרטרו מדבר על סגירת קצוות ישנים וחלק שני של הרטרו מדבר על פתיחת מעגל חדש ופריצת דרך חדשה בכל הנוגע לחשיבה, גישה ותפיסת עולם.. ממליצה בחום לחקור ולהבין את נפלאות הרטרו בכלל, הרטרו של מרקורי בפרט ומחזורי הרטרו של מרקורי כמקור להשראה לזמנים הבאים עלינו לטובה.

19.2.20 שמש נכנס לדגים
מזל טוב לכל הדגים…זה הזמן בו ניתן לחוש את השמש עולה:) מאיר את החלום והחזון. זמן זה בו אנרגית הדגים מקבלת פוקוס, נוצרת לנו הזדמנות לחיבור לחלקים האינטואיטיביים, היצירתיים והרוחניים שלנו. זמן שחלומות יכולים להגיח מהלא מודע למודע, להציף את המפגש עם המציאות ולאפשר לקול הפנימי העמוק ביותר. זמן לנקות את הרעשים החיצונים ולהיפגש עם הקול הפנימי של הנשמה, דרך תפילה, מדיטציה או התבודדות, לחילופן דרך כל מרחב בו המוזות מחברות למימדים שמעבר ליומיום.. ימים בהם המרחב הרציונאלי מפנה מקומו למרחב אינטואיטיבי, יצירתי ומיוחד, ובדרך ביטוי אותם חלקים ניתן לצאת ממבוכים ..

אנרגית הדגים מכניסה אותנו לעולם הנעלם, למפגש עם מה שמעבר לחמשת החושים, מעבר למימד של מקום וזמן.. טעמים של גן עדן, חשוב לציין שבמקביל מרקורי עושה את הרטרו בדגים והשנה המרקוריאנית מתחילה בדגים.. זמן נפלא לקפיצת מדרגה ללידה מחדש.

21.2.20 מארס עושה תשעים לכירון
זווית זאת בין מארס וכירון מדברת על מתח, המון מתח שנבנה מהקונפליקט בין רצון וצורך.רצון וצורך הם צרכים ראשונים ביותר וחוסר של אחד מהם יוצר קרעים במארג העדין של המפגש שלנו עם העולם.

רצון וצורך מעב להיותם צרכים ראשונים הם יוצרים דפוסים ראשונים מהם אנו פועלים לאורך החיים עד מגיע נקודת שבר, רק אז אנו עוצרים ..תשומת הלב מוסטת מהשביל של ההרגל למקום חדש בו ניתן לגשת באופן אחר לרצונות ולצרכים שלנו כדי לצור איזון והיזון בריאים יותר

מארס בגדי מכוון מטרה אם נתרגם זאת בדרך אחרת, מארס הלוחם הפנימי שלנו ממוקד מטרה, בונה תכניות ממוקדות להגיע למטרה ולהגשים את עצמו, אך בבית שלו במזל טלה נמצא כירון שלוחץ על היוזמה, האסרטיביות, הדחף והרצון להגיע למטרה ולכן זמן זה מיצר לחץ ומעמיד בפינה לא פשוטה

כשנתקלים בקשים אלה אנו נעלבים ונפגעים מאחרים או מהרעיון של החברה בכלל.. או שמא אנו נכנסים למקומות אלה מסיבה כלשהי, זה הזמן לברר מה קורה ולמה. זמן זה מאפשר חווית למידה עמוקה מאד בנוגע לציפיות שלנו מעצמינו או בנוגע לציפיות של אחרים מאיתנו, האם הן מנהלות אותנו?

דרך אחרת היא המחויבת ללכת בנתיב שלנו ובנתיב זה אנו נתקלים בהתנגדויות, זה הזמן להבין את ההתנגדויות והמתנה המצויה בהן שמאפשרת לנו לחזק את שרירי הרצון ומיקוד במטרה

לכן אם יש מתח, כעס, הצפה של יאוש או בלבול.. לעצור לרגע, לקחת מנוחה ולחזור לנקודת ההתחלה ולהתחבר לאומץ לצאת לדרך עם החכמה שהרווחנו מההתנסויות שחווינו ..זה הזמן שמאפשר ריפוי של אותו מקום שנאלץ לעבוד על פי הקוד של צריך או לוותר על המטרה האישית בגלל ציפייה חברתית.. ואיך, תלוי במפה האישית של כל אחד ואחד מאיתנו ומה שיח זה בין מארס וכירון מעורר בה כחלק ממסע הריפוי שלנו

ברכות לשבוע שקט ורגוע

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן