מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של אפריל 2021

9.4.21 מרקורי נצמד לכירון
מרקורי וכירון הם שליטי מזל בתולה, מרקורי הוא השליט הקלאסי והמוכר וכירון הוא השליט החדשה שהצטרף בעת גילוי ב 1977.. כעת ששני השליטים נצמדים בטלה לשיחה עמוקה, יש התכנסות חזקה של אנרגיות במיקום הכי ראשוני ולכן נוצרת חוויה והרגשה של כאב, כאב של איפה הרצון שלי ולמה אין לי כוח להביא את הקול שלי לבטא את הרצון שלי?

למעשה היום אנו יכולים לזהות איך מילים יכולות לפצוע או לרפא, לפגוע או לסייע ולתמוך. המפגש בין מרקורי וכירון מדבר על הצורך להביא מודעות חדשה שאיתה ניתן לרפא, לא משנה מאיפה הכאב מגיע או מאיפה הפצע נולד, בדיוק כפי שמחשבות מילים יצרו אותו כך גם בעזרת מחשבות ומילים ניתן לרפא.

שני שליטי בתולה נמצאים בשיח דינמי שמעורר לא מעט סוגיות שנוגעות בתפיסת מציאות. שיח זה מתייחס לתפיסת מציאות וליכולת להתמקד ולנוע בתוך העולם או לחילופין החוסר יכולת להתמקד ולנוע בעולם. ולמה? הרעש והדיסוננס יוצרים קושי להגיע למיקוד מנטאלי מצד אחד ומצד שני מיקוד כל כך חזק שיוצר חיץ למול העולם. כך או כך, יש תחושה של מתח ומאבק פנימי מתוך קושי לראות “בשביל מה” קושי באיזון בין השכל לרגש, בין מידע ואופן עיבודו לתמונה הגדולה של החיים וממקום זה לא קל להיות במקום מאוזן ואובייקטיבי

זמן זה מאפשר להגיע להבנות של המורכבות של פגימות מחד ומאידך הפצע העתיק ביותר של חיים, מתוך הבנות אלה נוכל מהר מאד להסיק שתמיד יהיה בסיס לפגוע בעצמינו או באחרים דרך מחשבות שליליות, מילים בוטות, ואמירות פוצעות: אך הבחירה היא שלנו אם להיכנע או להילחם במובן החיובי של המילה (הזכות לחיים עצמם) זמן בו ניתן לאתחל את המחשבות והמילים ולנסח מחדש את הגישה והתפיסה בנוגע למקום זה..

9.4.21 מארס עושה תשעים לנפטון
מארס בתאומים משוחח עם נפטון בדגים ומעלה לשולחן את המפגש עם המציאות ביומיומית למול החלומות הגדולים שלנו, מקום זה מייצר מתח חזק מאד במיוחד אם אין הלימה מלאה בין החלומות למציאות וממקום זה נוצרת עצבנות, חוסר שקט ותחושה של חוסר חיבור.

דווקא הפער מעניק את המתנה של התבוננות ברווחים .. מה באמת מניע אותנו? האם אותה חוקיות קוסמית גבוהה ורוחניות או שמה מניעים אוטומטים המבוססים על הרגלים יומיומיים. שאלות אלה נוגעות במהות ומשמעות הקיום שלנו ולכן בזמן זה נקודות התורפה זועקות את הצעקה האילמת מאחורי הקלעים ולוחצות על שפע של כפתורים..

איפה אנו באמת מונעים ממקום של אמונה או ממקום של פחד? מה החזון ומה האשליה ואיך לומדים לזהות את ההבדל בין אשליה לחזון? ואיך משנים תפיסת פחד לפעולה ויצירה של מציאות תואמת חלומות בחיים הרגילים והיומיומיים שלנו. זמן מרתק לשאול שאלות, במיוחד למי שיש איוש כוכבי במזלות המשתנים: תאומים, בתולה, קשת ודגים..

12.4.21 מולד הירח בטלה
מאמר מיוחד לקראת המולד

12.4.21 ונוס עושה תשעים לפלוטו
היום נוצר שיח דינמי בין ונוס ופלוטו, מה זה אומר? ונוס מייצגת את המערכת החושית שלנו ואת המפגש של המערכת עם העולם ולכן החוויה נעים או נורא, טעים או ממש לא, אהבה או שנאה.. אלה תיאורים שמגיעים מאותה מערכת חושית שמסננת לנו את עולם למה גורם לנו עונג או מה גורם לנו כאב..

פלוטו מייצג את העוצמות שמעבר ליכולת החושית שלנו ולכן זווית זאת ממגנטת אינטנסיביות, עומק, שינוי ומסיבה זאת השיח בין ונוס ופלוטו מייצר אנרגיה שתחת השפעתה ניתן בקלות רבה להיתקל בשלל מפלצות ושדים, זמן בו נדרשים לצלול לעומק ולא תמיד עם בלון חמצן ולכן הנשימה נעתקת והלחץ גובר וכל מפגש עם המציאות יכול להחוות כאיום או ללחוץ על כפתורי הגנה ומגננה

ומה קורה במצב זה? מאבק שגובה מחיר בגלל הצורך המשתעבד למען מערכת יחסים ממקום של מאבק ומניפולציה .. ולמה? משום שוונוס היא הפלנטה הקטנה וסופגת את השפעת פלוטו וכעת היא נמצאת בנקודת מפנה בשיח עמו, השיח מעצים את הקונפליקט בין הצורך הטבעי הראשוני לאהבה לבין הצורך לציית למסגרות המכתיבות את ההתניות למערכות אלה ומכאן המלחמה הפנימית הלא פשוטה בזמן זה.. זמן להתעורר ולהבין איפה אנו נמצאים ומודע אנו בוחרים את מה שאנו בחורים למגנט לחיינו..

14.4.21 ונוס נכנסת לשור
וונוס שליטת שור חוזרת הביתה:) מסיבה זאת כשוונוס נכנסת לשור למעשה היא מגיעה למקומה הטבעי :ומקום זה פותח ערוץ לדיאלוג עם המרחב הבטוח, החוויות החושיות וצורך טבעי לעוד …אולי גם לקצת יותר מדי (בעיקר למי שיש הדגשה על שור ועל ונוס במפה)

כניסת ונוס לשור מדברת על מרחב בטוח, המרחב נמדד דרך המערכת החושית : דרך הגוף ולכן זמן זה מאפשר לצור קשר עם הגוף, מה באמת אנו זקוקים כדי לצור מרחב בטוח, כמה אנו סומכים על האמת של הגוף? מה אנו ממגנטים ואל מה אנו מתמגנטים? ואיך כל זה מעניק לנו ביטחון? או שמא לא? מה נותן מענה לרעב? אמת או תחליף? שאלות עמוקות מכריחות לגעת בכנות..

זמן מדהים למגנוט ממקום של עוצמה , טיפ: להנות מרגעים קטנים של חוויות חושיות.. חיבור לעוצמה של אמא אדמה, ריחות פרחים, ארוחה טובה, מוסיקה, שקיעה, אהבה וכישרונות טבעיים שקבלת כמתנה:)..למי שמתחבר ומעוניין לפתוח לעומק מה קורה בזמן זה כמנוף למגנוט ושפע.

דרך אחרת להבנת מסעה של וונוס בשור היא דרך הסתכלות על הדמות הפנימית שוונוס מייצגת: כל תת דמות נמצאת במקום המיטבי כשנמצאת בבית. וונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית שמגיעה למקור הביטחון שלה, זמן שמאפשר לה למצוא את עוגני הביטחון, כישרונות, משאבים ועוצמות שיכולים להעביר אותה ממקום של נסיכה המיועדת לתפקיד מסוים למקום של מלכה שנמצאת במקום הנכון ובזמן הנכון, בעלת השפעה ושפע..

לכן אם מתעוררת תחושה של חוסר ביטחון, זאת הנסיכה הפנימית שמתעוררת ומחפשת.. היא בדרכה למצוא אם נסייע לה בתהליך זה,לכל מי שיש איוש כוכבי בשור או ונוס חזקה או לחילופין ונוס פצועה, זמן מעניין ליצירת מרחב בטוח, חיבור לעוצמה , מגנוט ושפע.

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן