מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של יולי 2021

 9.7.21 ונוס עושה תשעים לאוראנוס
כל זווית מייצגת שיח בין שנים או יותר גרמי שמים ושיח זה בין ונוס ואוראנוס מייצג את הצורך בביטחון (ונוס) מול הצורך בשינוי והתחדשות (אוראנוס) . ונוס מייצגת את המרחב הבטוח שמשרת אותנו באופן קבוע, אותו מרחב בטוח נבנה על בסיס דפוסים חוזרים ונשנים שנובעים מהרגלים . אוראנוס מייצג את הצורך לחופש מכל המוכר והידוע כדי לייצר חיבור לאני האמתי האותנטי . לכן שיח זה יכול להיות טעון בהמון מתח, חוסר יציבות, אימפולסיביות ולחץ על נקודות “תורפה” .

וכמו תמיד כל אתגר או כל קושי ומתח מיועדים להתבוננות פנימה כדי לזהות שהאתגר והמטרה של אנרגיה זאת להוציא אותנו מהמרחב הקבוע והידוע למשהו חדש, רענן יותר, מרחב בו נוכל לחוות חוויות שטרם התנסינו בהן, שנוכל לצור קשר עם משאבים שטרם הכרנו ויותר מכל לאפשר שינוי כדי למנף את הקשיים מהמחסן להתעלות..

זמן לאוורור ולפתיחה חדשה של חפיסת הקלפים הישנה, לכן לדוגמה אם הבעייתיות שלנו נוגעת לכספים (ונוס מייצגת בין היתר את היחסים שלנו עם כספים ) זמן זה נוכל לצאת מבעיה הקבועה ומתמשכת ..דרך מפגש עם הכאב שהיא מייצגת….למעשה הקונפליקט בין ונוס לאוראנוס מאפשר להוציא החוצה את כל מה שדחקנו, סגרנו ולא אפשרנו לפגוש בגלל הכאב ששייך למקום זה.. זה לא רק כאב אישי, אלא כאב אנושי (התנהלות כלכלית לוקה של בזבוז למול רעב, הון למול חולי ו..) לכן זמן זה מאפשר לנו לגעת במה שהזנחנו ולתת פתרון חדש דרך פתיחות וחשיפה של אותו כאב למקום של חוזה חדש הניזון מאינטואיציה אחרת..

10.7.21  מולד הירח בסרטן
מאמר מיוחד לקראת המולד עצמו

12.7.21 מרקורי נכנס לסרטן
היום 12.7.21 מרקורי נכנס לסרטן אחרי שבועות רבים בהם מרקורי בילה בתאומים (מאז 4.5.21 …) למעשה השנה 2021 מרקורי מבלה את הזמן הארוך ביותר במזלות האוויר משום שעושה את הרטרואים שלו באוויר בלבד! היום מרקורי מסיים את מסעו בתאומים ונכנס לסרטן, מה זה אומר? עברנו מסע אורך מאד בתאומים כדי לגעת במקור החשיבה והתפיסה שלנו כדי להגיע לסרטן עם הכנה לביטחון אמתי שלא תלוי התניות רגשיות מעבר רחוק..

אם נתייחס לקול הפנימי אותו מייצג מרקורי, מרקורי הוא מספר הסיפורים שלנו וכעת מספר הסיפורים שלנו נכנס לזירת שורשי עץ החיים שלנו:) מיקום זה מאפשר לתודעה להתחבר למקור העמוק ביותר של אישיותנו דרך ההסכמה להפתח לרש הראשוני, לזרימה ולחיבור למקום ממנו הכל החל. חשוב לציין שאם קיים במערכת שלנו דיאלוג דינמי מיקום זה ילחץ על כפתורי כאב של חוסר שייכות והעדר בטחון . כמו תמיד המטרה להציף ולהסכים לזהות את המקור כדי לאתחל את התפיסה , מחשבה וגישה.. ולבנות בטחון שלא מותנה ותלוי

מקום זה בהחלט יכול לסייע לפתוח את הרגש העמוק ביותר למקום בו אנו זקוקים להגנה, שייכות, עיטוף ואהבה ללא תנאי.. אם אזור זה טעון וכואב , זה המקום בו נפגוש את הכאב ונאלץ לתת את תשומת הלב למקום זה כדי לפתור את מה שאנו סוחבים על עצמנו לאורך החיים .. מקום זה יכול להיות מכשלה לביטחון אישי, למערכות יחסים ולקשרים קארמטיים.  כדאי לזהות שמיקום זה שיכול לגרום לתלות, אבדן גבולות, מקום זה יכול לצור מצבים של שדידה אנרגטית, עייפות, ליאות ועצב, אך כמו תמיד אלה תואמות של החוויה האישית שלקחת למקומות חדשים כדי להרחיב את התודעה לזמנים אלה… חשוב לשים לב, אם מגיעים למקום זה לעצור ולנשום, להתחבר לשורשים עמוקים יותר שהצלחנו להגיע במהלך חיינו.. \זמן זה יכול לעזור לנו להגיע לשיחה אמתית עם המשפחה אליה נולדנו או עם המשפחה אותה יצרנו או עם משפחת האדם בגלל.. הסליחה היא המפתח הראשוני לחוויה רגשית גבוהה שלא מותנת או תלויה .. שפוט קיימת בעוצמה של חיבור מלא להוויה.. .

למי שעוקב אחרי מהלכי התנועות של מרקורי הנה כמה נקודות לתזכורת על מסעו בתאומים(נקודות אלה הן נקודות מפנה של האנרגיות בהן ניתן היה לשדרג ולהתאים את התדרים שלנו לתדרי המציאות הכל כך משתנה)
4.5.21 מרקורי נכנס לתאומים
14.5.21 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
29.5.21 מרקורי נכנס לרטרו
11.6.21 מרקורי מתחיל שנה חדשה
22.6.21 מרקורי מסיים את הרטרו
7.7.21 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
12.7.21 מרקורי מסיים את מסעו בתאומים ועובר לסרטן

13.7.21 ונוס נצמדת למארס
נוס מייצגת את הצורך ומארס מייצג את הרצון, חיבור בין רצון וצורך תחת זירת אריה מחברת בין רצון וצורך לפתוח את הלב והתנסות .. למעשה זמן זה מאפשר לגעת בסוגיות סבוכות של המפגש עם עניינים של הלב, תשוקה ובעיקר לצאת מהשבלול האישי ולהתפתח לעולם , לכן זמן זה חושף מטענים ישנים של היאחזות במוכר ופחד להמר במרחב שבין סיכון לסיכוי
.
זמן זה מאפשר לנהל משא ומתן עם האומץ של מארס והרכות של ונוס ולהגיע לפתרונות יצירתיים שלא דורשים מחיר של תבוסה מול אהבה… כדאי לבדוק איפה נמצאת זירת האריה במפה האישית שכן זירה זאת מזמינה למחקר מחדש של הנכוחות שלנו לצאת החוצה, לרדת מהגדר ולהיכנס למרחב בו מתחברים הרצון הצורך לחוויה חדשה..

דרך אחרת להבין את הריקוד בין ונוס ומארס , שני צרכים מנוגדים, ונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית ששואפת לאהבה ושלווה ומארס מייצג את הלוחם הפנימי ששואף לצוד ולכבוש לכן אם אין תאום בין השנים בקללות ניתן להכנס לחוויות של התקלחות או תחושה של מלחמות עקרות שלא מביאות לדבר מלבד אבדן אנרגיה .. חשוב, אם נתקלנו במצב זה, לעצור ולנשום ולהקשיב ללב.. מאנם צרכים שונים אך משלימים זה את זה וביחד נוכל לקבל תוצאה שהיא גדולה מסך החלקים…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן