מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של מרץ 2020

8.3.20 שמש נצמד לנפטון
כניסת שמש לדגים מבשרת על תחילת מסע למעמקים חדשים, וברגע ששמש נפגש עם נפטון שליט דגים הצמידות בניהם מאפשרת להתחיל מעגל חדש של יצירתיות והגשמת חלומות.

זמן זה בו שתי האנרגיות של השמש ונפטון חוברות יחד , הוא זמן שמאפשר הזכרות במהות החלום שלנו, במקביל להבנות פנימיות עמוקות בכוחות ובעוצמות המלווים את חיינו. נקודת זמן זאת יוצרת ערוץ המחבר באופן טבעי וקל למשאבים הבלתי נדלים של יצירתיות האנושית .

זה הזמן להודות על מה שי ולמעשה דרך ההודיה לחזק את האמונה והתקווה, לתדלק את החלום והחזון בדרך קסומה ומופלאה שמעבר להגיון ולרציונאל ושאנו מחוברים למקומות אלה הנפש והנשמה מקבלות את המזון והתמיכה ההכרחיים למסע חיינו ,

לכן הטיפ היום , לעצור, להסכים לנשום לעומק ולדמיין… כל מה שניתן לדמיין קיים כבר במימד זמן אחר ובדרך לממש עצמו, כך גם כל חלום שנסכים להתחבר יהיה החיווט להתחלת ההגשמה שלו במימד זמן זה, המלצה: מיקוד בחלומות של שלום ואהבה המהווים את המזון הראשוני לנפש ולנשמה וכשנוצר השלום והאהבה הוא מחלחל ומשפיע על הסביבה ויוצר תדרים חדשים שנכונים יותר לאנושות ולכדור בתקופת זמן זאת..

זה הזמן של היחידים להשפיע על מרקם האחדות ולהעלות את התדר למימוש חלומות. טיפ קטן …רגע לפני שעפים או צוללים למחוזות אחרים, חשוב להתבונן בצל, האם מדובר במשהו אמיתי או משאלת לב, ספור שאנו מספרים לעצמינו או עודף אופטימיות.. חשוב לזהות שמקום זה שמעניק אפשרויות מעבר למגבלות המקום והזמן אין לנו כלים “רגילים” לבדיקה ויש לסמוך על אמונה ואינטואיציה.. לעצור ולנשום, למדוט, להתפלל ולאהוב:)

8.3.20 ונוס נצמדת לאוראנוס
ונוס מייצגת את עולם החושים דרכם אנו מעבדים את המציאות, חווים וחשים מה בטוח ומתאים לנו, בעוד אוראנוס מציגת את האנטי תזה למה שבטוח:) לא כרי דשא שלווים ושדות ירוקים, אלא משהו אחר, חוויה שמעבר למה שאנו מכירים , לכן המפגש בין ונוס ואוראנוס יוצרת מפגש בין שני חלקים פנימיים שמיצגים צרכים שונים…

ונוס מדברת על המקום הבטוח מאז ומעולם, מקום שנוצר עוד טרום מחשבה, מוזן מקוד גנטי ותחושת הביטחון בעולם והשאיפה התמידית להיאחז במקום זה בעוד אוראנוס מדבר על הדבר האחר, אותו קול פנימי שמיצג את האינדיבידואליות, הצד האחר והמיוחד שבנו . רק אותו חלק מעניק את הביטחון שאני זה אניJ לכן המפגש מעורר צרכים שונים ומפעיל כפתורים שונים על אותה נקודה.. אם נשכיל לחבר את החלקים השונים לנוסחה של אחד ועוד אחד שווה שלוש, נוכל להתמיר את האנרגיה ליצירת מערכת בטחון חדשה ותואמת את הזמן העכשווי ולא רק את הקוד הגנטי העתיד שנוצר טרום מחשבה..

בפועל מה שאנו מקבלים זה שילוב של חושים דרך פילטר אחר ושונה מהרגיל, מקום שיכול להוביל לצורך עז בריגושים מהירים, לכן ניתן להשתמש בזמן זה לנתק מה שלא עומד עוד במבחן המציאות. משמע, כל מה שלא גורם לחוש ולהרגיש את הניצוץ המיוחד שגורם לנו לחוש את החיים או למצוא דרך חדשה במקומות ישנים כדי להעיר את אותו ניצוץ.

לכן, מיקום זה יכול לאפשר לנו להתנסות ביחסים חדשים (גם במערכות “ישנות”) להיפתח למקום חדש ומעורר, להיזכר בספונטניות ולחגוג את החיים. מכל האמור ..קל להבין שהאנרגיה מאפשרת לנו להמציא את עצמנו מחדש תוך דגש על המקום האינדיבידואלי, מיוחד, מרגש וחופשי מהתניות וקיבעונות.

דרך אחרת להתבונן בהיבט זה : ונוס מייצגת את הצורך במרחב בטוח, המקום הסגור והמוכר של הרגלים שנעולים בתוך זיכרונות ישנים של חוויות חושיות ראשוניות ביותר הנשענות על זיכרון קדום יותר הנעול בתוך הגנום.. למקום זה אנו קוראים אמת וחיים בידיעה של הכול בסדר.. וכשנוצרת הצמידות בין אוראנוס לוונוס , אותו זיכרון עמוק מתעורר, הענק הפנימי זועק בקול:) ונוצר לחץ לצור משהו חדש, להרחיב את גבולות המוכר, להתנסות בדברים חדשים ובמקביל נוצרות סיטואציות שמכריחות לפגוש את המציאות אחרת, להגיב למצבים לא מוכרים והיות אמיצים מספיק כדי לפרוץ את הסטאטוס קוו כדי לצור חיבור לחוויה חדשה ..וכיוון שהכל מתרחש בבית של ונוס גם מה שיכול לגרום לתחושה של לא מוכר מקבל את התבלינים מהמוכר ומאפשר לצור את הקלות היחסית לשינוי מתבקש

9.3.20 ירח מלא על ציר דגים/בתולה
ירח מלא זה מספר לנו את סיפור פורים:) פורים תמיד חל בירח מלא על ציר דגים בתולה: המולד בדגים הוא כמו זריעה של אנרגיה שמגיעה לשיאה בירח המלא.

מרגע המולד הירח מתחיל להיחשף לאור השמש ולהחזיר אותו עד רגע השיא, רגע השיא מדבר על הקשת המלאה המתבטאת כעת דרך הירח בבתולה. ירח בבתולה מייצג את העולם של מה שיש לעשות (בתולה- עשייה) מול עולם של הרוח (דגים – אידאל אוטופי) קשת ההוויה שלנו: אלוהות ומציאות , אך בו זמנית קשת זאת מייצגת את הפרדוקס של מה שנעשה לעולם לא ישקף את האידאל האוטופי באופן מושלם, פרדוקס זה מייצג את הפער בין רוח לחומר שגורם ללחץ לעשות ולעשות ולעשות ומצד שני כמה שנעשה תמיד אפשר לעשות את הדברים בצורה יותר טובה ויותר נכונה.. כך או כך אנו יכולים להילכד בתוך לופ של מתח ולחץ, מצד אחד עשייה אין סופית שלא מניחה אפילו להתבונן למה הגענו ומצד שני ביקורת אין סופית שלעולם לא תאפשר לנו לזהות את התוצאות של מה שעשינו..הסוגיה של מלכודת שנוגעת לתפיסה של מה צריך להיעשות ולעולם לא יהיה מושלם יכולה להכניס למעגלי חיים שלמים של חוסר סיפוק, ביקורת עצמית , אשמה, מתח וממקום זה נוצר החוסר איזון בין רוח לחומר וממקום זה נולד מקור החולי והכאב שלנו…לכן הפורים, מאפשר להפיל פור אחר, גורל שונה שמאפשר לפוטנציאל לבוא לידי ביטוי באופן שיגרום לסיפוק, שלווה ויכולת ליהנות ולברוא מיקור קוסמוס שתואם את המאקרו.

לכן הירח המלא הנוכחי נוגע בקומפלקס המושלמות והשלמות, ניתן לזהות זאת היטב דרך הבנת אנרגית הדגים המשקפת את גן העדן המושלם לבין אנרגית הבתולה המייצגת את העולם של הגולה: בזיעת אפך ובעצב תלדי..שני צווים אלה מייצגים מדברים על תחושת העונש בגין החטא הראשוני של אבדן התום וגילוי הדעת, חטא זה יושב עמוק בתוך מהות הבתולה, בשאיפה לחזור למקום שכולו טהור וראשוני ממש כמו זיכרון גן העדן הטמון עמוק עמוק לא מודע הקולקטיבי ומחלחל באישי.. לכן נקודת זמן זאת מאפשרת להיזכר בגן עדן ולהבין את היכולת לעשות ולהגשים דרך התמרת העונש של זיעה ועצב…

כיוון שירח מלא זה תמיד מדבר על חג פורים, נושא מעניין שעולה במיידי הוא התחפושות והמסיכות לא רק אלה של פורים, אלא התחפושות והמסכות שאנו לובשים ועוטים בחיינו, למה ומדוע? התחפושת והמסכה מעידים באופן חד וברור מה אנו רוצים להסתיר אך בו זמנית גם מי אנו באמת ..איך זה בא לידי ביטוי במפה אישית ואיך לגלות את האני האמתי שעבר לתחפושות והמסכות.. חשוב לראות שנפטון צמוד לשמש תחת ירח מלא זה ולכן הסוגיות הנפטוניות מקבלות עוצמה גדולה יותר, החל ממקום הבלבול, האשליות, והפנטזיות ועד השראה גבוהה מאד, חיבור לחלימה ולתמונה הגדולה..

הירח המלא שמשקף את האידאל האוטופי והחזון של החיים יכול לגרום להיזכר למה כדאי לעשות ואיך.. הבעייתיות טמונה בלחץ של זמן ומקום (בתולה) ולכן נוכל לחוות לוחות זמנים צפופים מאוד וציפיות גבוהות מאוד, אך שוב.. אלה יכולים להיות מקור למתח ולחץ או למוטיבציה ריאלית לעשייה נכונה שניתן ליהנות מתוצאותיה…במילים אחרות זה הזמן בו ניתן לזהות מה ולמה ואיך לייצר תכנית אימון להגשמת חלומות…במיוחד שהירח חזק מאוד ולכן מחבר לערוץ קל ונגיש לעבר , למסע אחורה ובחזרה כדי להבין ולזהות את חוזה הנשמה.. .

10.3.20 מרקורי מסיים את הרטרו
מרקורי מסיים את הרטרו ונכנס לזירת הצל פוסט רטרו. איזור זה מייצג את השלב האחרון של הרטרו.

זה השלב בו ניתן להפיק רעיונות חדשים לבעיות ישנות וברטרו הנוכחי תרגום ותפיסת המציאות, זמן להסקת מסקנות חדשות וכללים חדשים למפגש עם המציאות.

אם נחתוך את הרטרו לשלושה חלקים עיקרים נקבל שלושה שלבים.
שלב ראשון של הרטרו
נקרא הצל טרום רטרו. בשלב זה עולים ספקות ומתחים בנוגע להבנות , תבניות מחשבתיות ויותר מכל סוגיות שנוגעות לחזון שלנו, לאידאלים ולחלומות (כיון שהרטרו התחיל בדגים ) עולים זיכרונות מעומק המאגרים הפנמיים ביותר לאורך ציר הזמן של חיינו… לכן הצל טרום רטרו הוא הזמן להסב את תשומת ליבנו והבנתנו לסיפורים שאנו מספרים לעצמנו על תוכנות ישנות שלא בהכרח משרתות את המציאות העכשווית.

שלב שני של התהליך, זהו הרטרו עצמו. ברטרו עצמו נתקל באנשים ומפגשים שילחצו לנו חזק על כפתורי הפעלה, דפוסים שמחברים את האינטליגנציה האינטואיטיבית למציאות, לכן עולים מתחים, חששות, לחצים, עצבים, ולא מעט כאב וצער שהתחבאו עמוק עמוק בתוך הלא מודע..המטרה להעיר אותנו לשדרג את התכנה ביחס למציאות המשתנה ולא רק ביחס לרגשות ה אישים שלנו.

שלב אחרון של הרטרו הוא הצל פוסט רטרו.. הזדמנות שלישית לפגוש את אותה אנרגיה במינון אחר אחרי עבודת מודעות שנעשתה ומכאן האפשרות לצור שפה מדויקת יותר במפגש עם המציאות, החל מהדיאלוג בין החלקים הפנמיים שבתוכנו, כלה ביחסים עם הסביבה, הקרובה, ומושג היחסים בכלל.. יחסים נשענים על חוזה והזמן משנה את החוזה..כעת ניתן לראות באופן בהיר את הפער בין לבין ולשנות! . זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לארגן את הארכיון הפנימי בצורה יעילה, נכונה ובריאה. טיפ, שלב זה של הרטרו בעל משמעות עצומה שכן מעניק את הדלק עד רטרו הבא..

שבוע נפלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן