מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של נובמבר 2021

10.11.21 מרקורי נצמד למארס
כל צמידות בין שני גרמי שמים מדברת על צמידות בין שני קולות פנימיים, כדי להבין מה זה אומר נתחיל עם מה מייצג כל קול. מרקורי מייצג את המחשבה ומארס מייצג את הפעולה ולכן זמן זה לוחץ על מהירות גבוהה מאד של מחשבה /פעולה ומכאן זה יכול להגיע לאימפולסיביות שהכל משתחרר מהר מאד וגם אם ננסה לשמור על המחשבות שלנו לעצמינו או את הדעות שלנו לעצינו נמצא שקשה מאד לשמור על שקט ועל פה סגור, כך גם לגבי שיחות במיוחד עם אנשים שלוחצים לנו על כפתורי בראשית.. זה הזמן שפתאום יקפצו מילים ויצאו הקולות באופן מהיר ומידי ואם נגיב נרגיש בדיעבד שמהרנו להגיב ואם לא נגיב נרגיש בדיעבד תסכול על פספוס תזמון מעולה לשים הכל במקום

זמן זה מדבר על מיקוד במטרה והתחלה של תנועה לעבר אותה מטרה, אז אם חשבנו המון על מתי ולמה ואיך .. הנה הגיע הזמן לצאת לדרך, זה הזמן להתחיל להתקדם עם תכניות כיון שאנו מלאים באומץ וכוונה ויש לנו מספיק דלק לעמוד על שלנו ממקום כן ואמתי, אך בו זמנית ..זמן זה מביא את המעצורים , גם אם נהיה בטוחים ונתחיל להניע לפתע נתקל במעצור, בעוינות, מתקפה ותבוסה, זה הזמן לעצור לרגע ולנהל את הכעסים והמגננות ולהבין שכעת שני קולות פנימיים מחפשים ביחד דרך לצאת החוצה ולהביא לידי ביטוי את מי שאנו ומה אנו רוצים ולכן נדרשת הקשבה.. נושמים לעומק, סופרים על שלוש ואז ניתן לקחת את ההחלטה ממקום שקט שיביא ליציאה לאור מבלי לשרוף אותנו או את מי שנמצא מולנו..

תרגום אחר מדבר על מילים ספונטניות/אימפולסיביות עלולות לקפוץ החוצה ללא שליטה, זמן בו נמצא עצמינו נאבקים בכל הכוח וכל העוצמה… זמן בו לא ניתן לשתוק במיוחד נוכח המסע הארוך של מרקורי וההבנות אליהן הגענו במהלך הרטרו .. במקביל כגדול העוצמה כך גודל התסכול משום שבמקביל מרקורי ומארס עושים זווית של תשעים לסטורן (מיד הסבר בנפרד על הזויות הללו) חשוב להבין ממה אנו מתוסכלים כדי להביע להבנות חדשות ולנתב את האנרגיה למקום חיובי דרך לקיחת אחריות והסכמה לצור פתרון לפחדים וחששות שלנו מקולו של האח הגדול..

10.11.21 מרקורי עושה תשעים לסטורן
כל זווית מייצגת אינטראקציה בין אנרגיות, כעת האנרגיות מיוצגות על ידי מרקורי וסטורן. מרקורי מייצג מחשבות, רעיונות תקשורת למול סטורן שמייצג את מה צריך , מה רציונלי והגיוני נוכח הדרישות החברתיות ומכאן נוצרת התנגשות באם לא פתרנו את המקומות הללו קודם לכן

למעשה שיח זה לוקח אותנו למבדק עמוק של מה המחיר שאנו משלמים בשביל לחוש בטוחים ובעלי ערך בעולם, האם המחיר מכניס אותנו לכבלים שמגבילים וסוגרים את היכולת לראות מעבר למקום בו אנו נמצאים? האם אנו משתמשים בתירוצים וסיפורים לגבות את כלוב הזהב? ובסופו של יום האם אנו חווים סיפוק והרגשה של שמחה..

כדי להבין במה מדובר נבדוק מה משמעות מרקורי ומה משמעות סטורן משום שכל גרם שמימי מייצג לנו קול פנימי : מרקורי מייצג את החשיבה והתקשורת של האדם ולכן מרקורי מייצג את היחסים הראשונים שיש לנו לסביבת החיים שלנו הנובעים מאותה חשיבה ותקשור ובמאזנים הדחף הטבעי למערכת יחסים כדי לצמוח ולגדול

סטורן מייצג את הצנזור שמעמיד את חיינו תחת עדשה של “צריך” הנובעת מהצורך בהכרה חברתית והצלחה ובדלי, הכרה והצלחה שמאפשרת להגיע בו ניתן להראות את הייחודיות שלנו. ולכן שנוצרת בניהם זווית דינמית כל צד מושך לכיוון שלו ואנו חשים וחווים לחץ ומתח גבוה מאד.. מקום זה מכריח לבנות (סטורן) חשיבה (מרקורי) רציונאלית, דיסקרטית, מובנת ונוקשה כדי לצור נתיב בהיר למטרות ולהצלחה ולא בהכרח בדרך קלה ונוחה או בדרך שמעניקה לנו ביטחון

ומה קורה ששני קולות אלה נשמעים בעוצמה גדולה? הדחף לצמיחה עובר דרך הפילטר של הצנזור ואין ספק שמקום זה לוחץ על לא הצלחתי, לא מצאתי את מה שבעל ערך בעיני ומכאן קצרה הדרך לאין סיכוי ולבד ולא ראוי ולא מצוי.. מצב זה דווקא מאפשר לנו להבין לעומק את המקום בו אנו שופטים עצמינו ועל מה. מקום זה מעניק את ההבנה שדבר לא מושלם, הכול בסדר ויש לנו את היכולת לקחת אחריות עלמה שלא עובד ולשנות ולצור ממציאות תואמת את עולם הערכים שלנו..

10.11.21 מארס עושה תשעים לסטורן
מארס מייצג את הרצון והפעולה וסטורן מיצג את מסלול הנדרש כדי להוכיח שאנו הולכים בדרך הנכונה ומגיעים להצלחה, היום עולה השאלה: האם? השיח בין מארס וסטורן מספר על הקונפליקט בין רצון טבעי מלא תשוקה  ללכת לפי הקוד האישי, למעשה זהו הדחף ורצון להגיע למקום עצמאי שאינו תלוי בדבר מלבד מי אני ומה אני.. זאת לעומת סטורן שיושב על הצורך העז לנוע בשביל שסלול מראש כדי להיות שייכים ולקבל את המשוב של החברה לכמה אנחנו נפלאים ונהדרים ומוצלחים..

אסטרולוגית, קונפליקט פנימי מגיע כששתי אנרגיות מנוגדות יוצרות שיח דימני, מארס וסטורן מייצגים שתי אנרגיות מנוגדות …וכששתי אנרגיות מנוגדות שיוצרות לחץ חזק, מצד אחד מתיחת האלסטיות עד קצה גבול היכולת למאבק דינמי, ומצד שני השלמה של שני כוחות מנוגדים שיוצרים קשר בין רצון למטרה.

מארס מייצג את הכוח עוצמתי של האביב, פריצה, חום ותנועה בעוד סטורן מייצג את האנרגיה של המסוגרת של החורף, שימור, קור וסטטיות.. דרך אחרת להבנה היא דרך הבנת הארכיטיפים, הדמויות שכל גרם שמימי מייצג: מארס מייצג את הצייד והלוחם וסטורן את הצנזור והמורה, לכן מפגש מבניהם יכול להיות מפגש של מתח, מאבק ותסכול עמוק או דיאלוג מדהים של גיוס החכמה של המורה הפנימי כדלק ללוחם ולסמן מטרות, יעדים (סטורן) ביחס לרצון אישי וצרכים אישיים (מארס) וממקום זה חשבון נפש עמוק, הבנות אמיתיות, שחרור תסכולים וכעסים ומינופם לתכניות ארוכות טווח, בזהירות מתוך הבנת המפה הגדולה של החיים. לכן זמן זה מאפשר לנו לפגוש את הקצוות כדי ליצור אלסטיות ובכך לגייס את עוצמות למסע למימוש רצון, מטרה, הצלחה ויותר מכל סלילת דרך אמיתית וכנה עם הסכמה להצלחה ומימוש חלומות.

נקודה חשובה, בקלאסיקה זווית של תשעים מדברת על קושי , כעס גדול, תסכול עצום וקשיים, זה נכון, אך מה שחשוב להבין שבזמנים עכשוויים ניתן לבדוק ולאבחן את הכעס, תסכול וקושי ולדרכם להגיע למקור שיצר אותם ולשנות את המקור, כמו טיפול שורש לתופעות שעוצרות בחיים..

לכן זמן זה הוא כמו מראה עמוקה מאוד לכל מה שעוצר ומכאיב, מכעיס ומתסכל כדי לאפשר ריפוי!! כדי לאפשר שינוי ומרחב חדש של הוויה. מילות מפתח –השקעה ובזבוז, להעביר את החיים בצורה הכי פשטנית דרך פילטר של האם אני משקיעה או מבזבזת ..ולחכות לתשובה כנה:) דוגמה: האם אני משקיעה אנרגיה בהבנת הרצון האישי שלי או מבזבזת זמן על כאב, כעס ופחד? אם נוצרת תחושה של שלווה, התרחבות הלב וטוב, יש סיכוי מצוין שיש תמורה בעבור השקעה או אם נוצרת תחושה של התכווצות, כעס ומתח, יש סיכוי מצוין שיש כאן בזבוז אנרגיות! כן, באופן מוזר התשובות מגיעות ומאפשרות להתמיר את הקונפליקט להתמיר את המצב למרחב הוויה חדש.

13.11.21 מרקורי עושה מולות לאוראנוס
השיח בין מרקורי ואוראנוס מדבר על שתי אנרגיות שונות שביחד מייצרות התנהלות חדשה. מרקורי מייצג את מערכת החשיבה והתקשורת שלנו , אוראנוס הוא הפאזה הגבוהה של מרקורי.. ברמה האנרגטית מרקורי מדבר על החיים היומיומיים בעוד אוראנוס מדבר על מה קורה שמצליחים לצאת מהיומיום ולפרוץ את תקרת הזכוכית.

לכן היום נוצרים הבזקים של תובנות יכולים להביא לבהירות חדשה, חשוב לציין שתובנות חדשות לא בהכרח נחוות ממקום חיובי, לעתים מקום מאיים כיוון שתובנות אלה מנערות תפיסה הגיונית רגילה של מה שאנו מכירים ויוצרות לחץ לשינוי גישה. שינוי גישה מוציא אותנו מהמרחב הבטוח ומקום זה יכול ללחוץ על לא מעט כפתורים ובכך לשלוף דפוסים רגילים..

מה שמעניין שהאנרגיה שמגיעה עם היבט זה מכריחה לראות גם אם לא נוח וגם אם לא נעים ולנקוט פעולה, אך בו זמנית הכל עובד על פולס מהיר מאד וללא שליטה ומכאן לחץ חזק מאוד של “שלוף”, מגיע במיידי… לכן זמן זה מאפשר לנשום לעומק הבטן, להיפתח להקשבה האינטואיטיבית הראשונית ולהסכים להכיל גם אם לוחצת על מקומות לא נוחים, להמשיך לנשום ושוב לנשום לתת לעצמינו לנוע דרך טבעת האש…חשוב, גם אם טבעת האש לפתה, גם העצבים הרקיעו שחקים.. עדין נשימה עמוקה יכולה להביא לרוגע ועדיף תמיד לתרגל ..רצוי ומומלץ בטבע ..ולזכור שגם אם האמת כואבת, הכאב הוא חלק מתהליך של הכלתה, עיבודה והסכמה לעשות עם זה משהו..

והכי חשוב .. היום ניתן לצור את המיקוד המדויק לפריצת גבולות של הדפוסים החשיבתיים שלנו ומכאן השמים הם לא הגבול, השמים הם רק ההתחלה.. והפעם לא נוכל לחזור לספר שלא הספקנו, לא ידענו, זה מגיע במפתיע ושאר ספורים של פחד וחוסר יכולת לצאת למקום לא ברור ולפגוש את הכאוס.. יש לנו זמן הכנה עם הבנות עומק ומה שנותר זה רק לעשות…כדאי להבין שהיום מגיעה קריאת השכמה, לפתוח את התודעה למרחבים חדשים ! אך בו זמנית גם סטורן פעיל בשיח זה והקונפליקט מתעצם בין מה שאנו רגילים למה שאנו יודעים שיכולים.. כל קונפליקט מציב את האפשרות ללחוץ על כפתורי הישרדות או לבחור בהבנות חדשות ודרכים חדשות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן