מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של נובמבר 2019

11.11.19 מרקורי מתחיל שנה חדשה
היום 11.11.19 מרקורי נצמד לשמש ונוצרת דלת כניסה לאתחול מחדש של החמרה, תכנה ומערכת ההפעלה של האינטליגנציה הרגשית שלנו.. כעת כשמרקורי ברטרו נצמד לשמש. נוצר סיום של המעגל הקודם של מרקורי והתחלת מעגל חדש.

נקודת זמן זאת פותחת דלת חדשה בכל התחומים המרקוריאנים: החל מתקשורת בין החלקים הפנימיים שלנו , לתקשורת וקשרים עם אחרים וכלה בתקשורת וקשרים עם היקום והבריאה. כיוון שמתחיל מעגל תקשורת חדש, נמצא עצמנו צריכים לצאת מהמקומות המוכרים של תרגום המציאות, ולכן לא מעט מתח מלווה זמנים אלה..

איפה? בכל תחום שנוגע במהות אנרגיית העקרב: : רגשות עמוקים מאד, סוגיות לשל חיים ומוות, מין ואינטימיות, שינוי ולידה, טאבו וכל מה שמרגיש לנו גדולת מאיתנו ואין לנו באמת שליטה עליו.. במקום בו אין לנו שליטה נוצרת תחושה חזקה של אי ודאות ומקום זה פותח ערוץ לפחד, חרדה לצד אגרסיות וכעס

כשאנו נכנסים למרחבים אלה, בהם אין לנו מושג מה קורה, רק בדיעבד אנו מזהים שקרה משהו שסדק, שרט או גזל מהביטחון שלנו.. משהו בגופים הרגשיים התכווץ עוד קצת וההרגשה שהעולם מאיים ולא נעים הולכת וגוברת ויוצרת התניות נוספות שמביאות לעוד התכווצות וחוזר חלילה

לכן כעת שמרקורי נצמד לשמש נוצר צוהר למשהו חדש, כמו צלילה למידע ישן שאצור ואגור במחסנים ובארכיונים האישים ביותר וכעת יכול לצאת, לא תמיד היציאה קלה משום שמדובר באנרגיה של מים ואז יש הצפה, או בוץ או ערפל חזק.. כך או כך אלה מקומות שמראים לנו את העבודות של המערכת הרגשית והשתייכויות שלנו ומאפשרים לנו להציץ לרגע ובכוח המחשבה לצור משהו חדש

מעניין שמרקורי מתחיל את השנה החדשה שלו כשפניו מול השמש ואחוריו לכדור, זמן זה הוא התחלה וכמו כל התחלה, לא ברור אם סגרנו את הקצוות הפרומים של המעגל הקודם ואם פתחנו נכון את המסלול החדש.. לא בכדי דווקא נקודת ההתחלה מצויה בתוך אי וודאות, חושך והסתר ועם זאת לוחצת על הכפתורים הראשונים ביותר של הסקרנות וצורך להבין מה קורה. לכן בנקודה זאת יש את הגישה למה קורה..

ומנקודה זאת אנו נעים למקום בו מרקורי יהיה במרחק הגדול ביותר מהשמש .. שם נגיע לעוד הבנות ומנקודה זאת ההמתנה לסיום הרטרו קצרה מאד ..כשמרקורי יגיע לנקודה זאת נוכל להמשיך לבדוק את מהות המעגל הנוכחי ..

12.11.19 ירח מלא
ירח מלא תמיד נוגע בקצוות, ירח מלא זה על ציר עקרב שור לא רק שנוגע בקצוות אלא חוצה את הגבולות מעבר לקצוות… הצפה ענקית שיכולה להוביל לכמה וכמה תסריטים : מהות התסריטים יושבת על ציר האור או ציר החושך, הנחש או הנשר (פחד ופיתוי מול מודעות ועוצמה) ירח זה מוביל לצלילת עומק עד גבול היכולת כדי להגיע ללב לבו של מה שמתעמקים, לסודות ולחידות החיים ולהביא אותם לידי ביטוי באופן מלא, ממש כמו לידה.. אחרי תהליך של אינקובציה עמוק וחזק ללדת ולצור חיים נפרדים לאותו נושא או סוגיה בה התעמקנו..

כיוון שכל כך קל להגיע לקצוות וכל כך קל להגיע לגבולות, זמן זה יכול לעזור להוציא לאור את מה שמתחבא בפנים ויוצר מניפולציות , התניות, מאבקים, לחצים, קשיים ובקיעויות.. וכיוון שהעקרב מספר לנו על העוצמות המרוכזות שמתחת לפני השטח, ניתן לזהות זאת דרך התפרצות הר געש, רעידת אדמה או שריפות ענק או שיטפונות.. כוח מרוכז שבא לידי ביטוי ויוצר הרס, מטרת ההרס ליצור תהליך חדש, לידה מחדש כמו עוף החול..לחיים אמתיים, נכונים בריאים יותר. ובחיים, כל סוגיה שיושבת בתוך קפסולה וצוברת עוצמה יכולה להתפוצץ דרך לחץ חיצוני, ופיצוץ זה יוצר התחלה של תהליך ריפוי כדי לאפשר מרחב נכון ובריא לגדילה וצמיחה של החלקים הרכים והרגישים יותר.. לכן הלחץ יכול לגדול בזמן זה הקפסולה הופכת להיות שבירה יותר והמתח גדל ..חשוב לזכור את המטרה של יצירת מרחב חדש ולכן רצוי ומומלץ לשחרר ולהסכים להיכנע לתהליכים אותם אנו חווים בזמן זה..

נקודה מעניינת נוספת בנוגע לירח מלא על ציר שור עקרב במיוחד שציר זה מבטא את האנרגיה העוצמתית שנזרעה במולד: הירח מסמל את עולם הרגשות וירח בשור נחשב נעלה על פי הקלסיקה פותח באופן מעודן את העוצמות שבדרך כלל יושבות תחת “טאבו” בזמן זה מתגלים לנו של דברים שלא ראינו, שמענו, הרחנו, נגענו וטעמנו.. לאו דווקא בסדר זה, אך בכל הרבדים של מערכת החושית, מקום זה מאפשר לפתוח את הדלתות לסודות בכל המישורים והרבדים, החל מסודות שאנו מסתירים מעצמינו וכלה בסודות אזוטריים עמוקים…בכל מקרה כל מה שמתגלה יכול להוות צידה למסע האבולוציוני שלנו בכל תחום , מישור ומימד.. טיפ: לנשום עמוק ולבדוק אם אותו גילוי חדש של זמן זה מעצים או גוזל אנרגיה. לסוגיות מעצימות ומפרות מומלץ למקד ולסוגיות גוזלות ומחלישות מוטב לנפות החוצה ולמקום מחוץ לגבולות של המרחב האנרגטי שלנו…לכל מי שיש איוש כוכבי בשור, עקרב, אריה ודלי יחווה את הירח המלא הזה באופן חזק ביותר..

14.11.19 ונוס עושה תשעים לנפטון
ונוס מייצגת את החוויה החושית, את היכולת לחוות את העולם ונפטון מייצג את החזון שמתדלק את החוויה ולכן זוויות בין וונוס לנפטון נוגעות בעולם דרך חוויות ראשוניות של חושים.על פניו נשמע נפלא מה עוד צריך מעבר לדלק אלוהי ומוזות בחיים? אך נפטון מייצג את המהות ואת הקליפה, את החלום הגדול ביותר לצד הצל של האשליה..לכן זמן זה יכול לגעת במקומות בהם החלום קורס, גלים של אכזבה, כאב וחוויה חושית של חוסר שליטה.. אך כמו תמיד מקום זה מהווה חומר לעבודה אישית כדי למפות מחדש את החלומות דרך משקפים ריאליות שמחברות את החלום למקום וזמן.. במקביל נקודת זמן לשינוי הרגלים שנוגעים לגוף ולסוגיות וונוסיות עתיקות של מין, ממון ומזון..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן