מזל טוב לכל בני מזל דלי

היום 20.1.23 בשעה 10.30 מתחיל מסע מיוחד:) כניסת שמש לזירת הדלי. מזל טוב לכל בני מזל דלי 😊 אחרי מפגש אינטנסיבי עם פלוטו כניסת השמש למזל דלי מסמלת את הפתיח לשנה מיוחדת מאד עבור בני מזל דלי בכלל ולכל מי שנולד בתחילת המזל בפרט!

כניסת שמש לזירת דלי מספרת לנו שהזרקור מופנה כעת למשהו חדש, אנרגית דלי מתעוררת לחיים וזה הזמן להביא משהו אמתי וייחודי לחיינו.

זה הזמן בו דמות המורד מתעוררת, לא מרד נגד משהו אלא בעד המקום האישי והייחודי של כל אחד ואחד כחלק ממרקם חברתי ששואף להתפתח ביחד.. לכן בזמן זה נזהה מרד וכאן השיבות לזהות את המרד כשבירה של תקרת הזכוכית של המוסכמות המוכרות כדי לחדש ולהתחדש ולהתמיר את המרד לאותנטיות, לאמת, לראיה מעבר למוכר והידוע..

זמן זה מהווה הזדמנות למגנט אלינו את כל מה שבדרך נראה מעבר לאפשרי בגלל המסגרות בהן אנו חיים וכעת כניסת שמש אחרי מפגש עם פלוטו מחדד את ההכרח לנקות את הרעשים של העבר, של הצמדות לקרנות המזבח ולאפשר התפתחות

שמש בדלי מעיר ומאיר את כל מי שהמש האישי שלו בדלי, בני מזל דלי ובמקביל את כל מי שיש לו איוש כוכבי חזק בדלי, במיוחד ירח ופלנטות אישיות.. זה הזמן בו נוצר מיקוד חזק של עוצמה וקסם על השביל המסע , זה הזמן להביא את המהות האישית לידי ביטוי..

אנרגית דלי מדברת מאפשרת למורדים והמהפכנים לאצת החוצה, לעלות על בריקדות ולהלחם למען חברה שיווניות וערכית ולכן זמן זה מאפשר לנו להתחבר לאנרגיה זאת ולהזיז את האבנים שחוסמות את שביל האבנים הצהובות של כל אחד ואחד מאיתנו ושל כולנו כחברה..

וכאן עולות שאלות שיכולות להוות בשבילנו סמני דרך לאנרגית הדלי.. האם אנו מוכנים להוריד את המסכות וההגנות? האם אנו מוכנים להיות חשופים לעולם ? בזמן זה מוקצן הפער בין הצורך בכוח הפנימי המתבסס על ישות עצמאית, ייחודית ואותנטית לבין הכוח החיצוני : כוח השייכות והזרימה בתלם, השייכות החברתית… וכל קונפליקט מהווה מתנה והזמנות לעבוד על הצרכים המנוגדים (לכאורה…)

ומדוע נוצר קונפליקט זה? כאן חשוב לעבור לגוף ראשון, לבידוד הקונפליקט מרעשים חיצונים.. כדי להבין מי אני וכדי להגדיר את עצמי, אני זקוקה למשהו שאוכל להזדהות אתו וממנו אקבל אישור והכרה (סרטן- מכאן תחושת השייכות המשפחתית-שבטית) במקביל קיימים עלי לחצים להיות תואמת תבניות חברתיות ולהצליח לכבוש מטרות שהוצבו שם על ידי הקולקטיביות החברתית (גדי- מכאן תחושת השייכות המתבססת על אג’נדה-קונצנזוס) כולנו חווים את הקונפליקט של ציר השייכות..

ממקום אנו יכולים למצוא עצמנו תקוע למשך שנים ארוכות בתוך מתח ולחץ , למעשה מדובר בשלב בו אנו בונים את הציר המרכזי בחיינו ולכן נאחזים בקרנות המזבח ללא יכולת לשחרר ולהיות מי שאנו באמת.. אז הנה מגיע הזמן להיות מי שאנו באמת במיוחד השנה שפלוטו מגיע לזירת דלי!!

כבר עכשיו עם כניסת השמש לדלי אנו יכולים לזהות את הצורך את הצורך לנוע בתלם ואת המחיר שמדבר על הבלעות, התפוגגות , העלמות או האומץ לצאת מתוך הרבוע להתחבר למהות האני…זה לא אומר שצריך לוותר על ציר זה, משום שציר זה נמצא בנו ומהווה חלק ממי שאנו וכעת מגיע הזמן לצאת..

כעת נדרשת כנות, אך כנות מתקשה לבקוע תחת קיבעונות ולכן נולד פחד, קושי, ציניות, אשמה, כווץ ועוד.. וממה? ממה שאנו יכולים להיות ללא תמיכת השבט או הכרת החברה.. מהאפשרות להיות שונים.. זה הזמן..להבין במה אנו שונים ולחגוג את השונות ואת הסובלנות לכל שונות וכל צבע על הקשת האנושית..

לכן היום עם כניסת שמש לאנרגית דלי , כדאי , מומלץ ורצוי לקחת רגע להתבונן פנימה ..להבין את הצורך בשבטיות, אג’נדה וקונצנזוס אך בו זמנית להסכים לצאת מאותם מעגלי התניה, כי מרגעים אלה נוצר חיבור לאני האמתי האותנטי שלא מותנה בדבר אלא בקיום מופלא לעצמו ולהוויה כולה.. מרגע זה מתפוגגת הבדידות, נעלם הפחד, נסוג סימן השאלה, ממקום נולדת הסינכרונית וההסכמה, הידיעה, האהבה והחיבור ליעוד האינדיבידואלי

ברוכים הבאים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן