מחשבה ופעולה יוצרות נתיב חדש למציאות חדשה – מרקורי נצמד למארס – אוגוסט 2021

היום 18.8.21 מרקורי נצמד למארס כששני גרמי שמים נצמדים זה לזה אנו מקבלים ערוב של שתי האנרגיות המיוצגות על אותם שני גרמי שמים, לכן אם ננסה להבין מה קורה היום נתחיל במה מייצגים מרקורי ומארס.

מרקורי מייצג את המחשבה ומארס מייצג את הפעולה ולכן בזמן המפגש בניהם נוצרת הפעלה על מהירות גבוהה מאד של מחשבה /פעולה ומכאן זה יכול להגיע לאימפולסיביות שהכל משתחרר מהר מאד וגם אם ננסה לשמור על המחשבות שלנו לעצמינו או את הדעות שלנו לעצמינו נמצא שקשה מאד לשמור על שקט ועל פה סגור, כך גם לגבי שיחות במיוחד עם אנשים שלוחצים לנו על כפתורי בראשית.. זה הזמן שפתאום יקפצו מילים ויצאו הקולות באופן מהיר ומידי ואם נגיב נרגיש בדיעבד שמהרנו להגיב ואם לא נגיב נרגיש בדיעבד תסכול על פספוס תזמון מעולה לשים הכל במקום

זמן זה מדבר על מיקוד במטרה והתחלה של תנועה לעבר אותה מטרה, אז אם חשבנו המון על מתי ולמה ואיך .. הנה הגיע הזמן לצאת לדרך, זה הזמן להתחיל להתקדם עם תוכניות כיוון שאנו מלאים באומץ וכוונה ויש לנו מספיק דלק לעמוד על שלנו ממקום כן ואמתי, אך בו זמנית ..זמן זה מביא את המעצורים , גם אם נהיה בטוחים ונתחיל להניע לפתע נתקל במעצור, בעוינות, מתקפה ותבוסה, זה הזמן לעצור לרגע ולנהל את הכעסים והמגננות ולהבין שכעת שני קולות פנימיים מחפשים ביחד דרך לצאת החוצה ולהביא לידי ביטוי את מי שאנו ומה אנו רוצים ולכן נדרשת הקשבה.. נושמים לעומק, סופרים על שלוש ואז ניתן לקחת את ההחלטה ממקום שקט שיביא ליציאה לאור מבלי לשרוף אותנו או את מי שנמצא מולנו..

עוד נקודה מעניינית בשיח בין מרקורי ומארס ניתן לזהות דרך הקולות הפנימים שהם מיצגים, מרקורי מייצג את מספר הסיפורים שלנו שמתרגם לנו את המציאות, ומארס מייצג את קולו של הלוחם הפנימי שמטרתו להניע אותנו לצאת החוצה ולכבוש את המטרות והיעדים שלנו.. לכן שאנו מחברים בין השנים אנו מקבלים את התרגום המדויק של מטרות לצרוך הנעה ופעולה כדי להגיע ליעד באופן פרקטי שיצור מציאות יומיומית טובה ומדויקת יותר.. (המיקום של המפגש בבתולה)

במקביל חשוב לזהות ששתי דמויות אלה פועלות בשלב ראשוני על אוטומט ומהירות ולכן נוכל בקלות למצוא עצמינו במקום של תגובה ולא במקום של בחירה, כדאי לשים לב ובמקביל לזהות את הדפוסים של האוטומט כדי לאפשר שדרוג , מיקוד ובחירה של מה נכון ויעל כעת כדי לקדם אותנו למקומות מיטביים

איך נדע עם אנו עובדים על אוטומט? קל מאד.. מפלס החום עולה! עצבנות , חוסר שקט ומתח יאפיינו  את הדרך שלנו וזה בדיוק הזמן לעצור ולנשום ולהתחיל מנקודה עמוקה ומודעות יותר וכן גם כאן הטיפ, ללמוד לספור עד שלוש ואם החום ממש גבוה לספור עד עשר..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן