מחשבה שמעיפה את פרדיגמות העתיקות – מרקורי נכנס לדלי

היום 16.1.20 מרקורי נכנס לדלי. הזמן בו מרקורי נמצא בדלי מאפשר לנו לעבור חוויות והתנסויות ללמוד עמוק יותר של האלמנטים האנושיים שבנו. כדי להבין את מהות האנרגיה.. נבדוק מה מרקורי מייצג ומה מזל דלי מאפשר .

מרקורי מייצג את הגישה, החשיבה ותפיסת המציאות וכשנכנס לדלי הוא מגיע לאיזור בו מתאפשרת אובייקטיביות, חדשנות, אוטנטיות ונשימה חדשה.. למעשה זה זמן בו ניתן לפרוץ את תקרת הזכוכית ואת הגישה של ההתאמה לקוביות והרבועים שמכתיבה החברה

מרקורי מגיע עם נוכחות אנרגטית כבדה מאד ממזל גדי בכלל ובפרט כעת בגלל האיוש העצום שנמצא במזל גדי (במיוחד סטורן פלוטו) ולכן הכניסה לאיזור מאוורר מביאה עימה רוח חדשה.. רוח חדשה תרתי משמע

למעשה מעבר מרקורי בגדי בנה לנו תבניות מחשבתיות וחיזוק עוגנים של גישה ותפיסה כדי שכעת נגיע למקום בו ניתן לצאת מחוץ לקופסה. זמן זה מאפשר גישה חדשה ופתרונות רעננים לעניינים ישנים שהיו מקובעים תחת גישה ישנה/מקובלת.

אסטרולוגיה קלאסית גורסת שמרקורי נחשב לנעלה תחת אנרגית הדלי, משום שהשמים נפתחים לו תחת זירה זאת:) ולכן בזמן זה ניתן לשדרג את הרעיונות המסקנות אליהן הגענו כשמרקורי בילה בגדי! זמן נפלא למציאת פתרונות חדשים לסוגיות ישנות, פרספקטיבה אחרת, מהירות גדולה יותר וגישה שונה ומיוחדת , חשוב לציין ששינוי המיקום של מרקורי כעת יכול להיות מקפצה מדהימה לשינוי ..

אם הגענו למסקנה שצריך למקד מטרה ולצור תנועה כעת זה הזמן לעוף על התנועה החדשהJ

ברכות

דילוג לתוכן