מי לקח את בלון החמצן שלי – מרקורי נכנס לצל טרום רטרו במזל עקרב 2019

היום, 11.10.19 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו, מה זה אומר ואיך עובדים עם זה?

מרקורי מייצג את המערכות התקשורתיות שלנו, את החומרה, תכנה ומערכת העפלה של התפיסה, מחשבה, תקשורת וכמובן איך אנו מחברים ומתחברים בכל תחום, החל מהקולות הפנמיים שבתוכנו וכלה במערכות יחסים. המערכת אוספת מידע בכל שנייה וחלקיק שנייה.. ומאחסנת מידע באין סוף ארכיונים פנמיים, אותם ארכיונים מהוויים את הבסיס להתנהלות שלנו ומייצרים את המערכת האוטומטית ממנה אנו מגיבים.

במהלך החיים הארכיון הפנימי הולך וגדל ואנו ממשיכים לצבור עוד ועוד מידע על בסיס יומיומי כדי שנוכל לפגוש את החיים והעולם בצורה בריאה, יעילה , מתפקדת ויותר מכל כדי שנוכל להשמיע את קולנו ולהיות מי שאנו ראויים להיות. אך אליה וקץ בה, כל המידע מנוהל מדפוסים ראשונים ומקביל המציאות המשתנה מראה לנו שלא תמיד המידע רלוונטי ולכן נוכל למצוא עצמנו רצים ורצים ורצים בתוך החיים ובתוך העולם ולא מגיעים לשום מקום, כאילו לא מסונכרנים .. דמות מספר הסיפורים משננת שוב ושוב את אותם סיפורים/תירוצים והריצה מייצרת חוסר שקט והתרחקות מהחלומות שלנו

לכן אנו זקוקים למנוחה, לעצור, להאט את המהירות ולעבד ולהטמיע את מה שקורה בחיים, אז..חדשות:) זה קורה, כשמרקורי נכנס לרטרו, מספר הסיפורים הולך איתנו יד ביד אחורה ומראה לנו את המקומות שדורשים שינוי בדרך הגישה, עיבוד, עיכול, ארגון, ניהול ויותר מכל תפיסה של המציאות.. לכן זמן בו מרקורי ברטרו שונה ומאפשר תהליך אחר מהמהירות הרגילה תוך התאמה מחדש וחיווט מחדש עם העולם והחיים.

הכניסה לרטרו איננה פתאומיים יש לנו מרחב הכנה, ברגע שמרקורי מתמקם באזור עליו עתיד לנוע במהלך הרטרו, אנו מקבלים סימנים מקדימים למה קורה, זה מתחיל היום  נפגוש אותות ומופתים, נורות אזהרה והזהרה, רעיונות שלרגע נמוגו, או הבלחות של מידע וכל האמור כמו בזוית העין נגלה לרגע כדי שנגיע לרטרו עם חלקיקי זיכרונות וזרעים של הבנות במטרה ליצור שינוי של ממש ברטרו ..
היום מרקורי נכנס לצל טרום רטרו .. זה הזמן להתחבר למספר הסיפורים הפנמי שלנו ולהיות בעירות אחרת לסימנים שנגלים שכן אלה יהיו החומרים עליהם נעבוד במהלך הרטרו.. רמז:) סוגיות עקרביות..

מרקורי הוא שליט תאומים ובתולה –מזל אדמה ואוויר ולכן בזירות של אדמה ואוויר יותר קל לנו להבין ולזהות, לראות ולהטמיע את מה שקורה סביבנו, לעומת מזלות אש ומים בהם מרקורי לא נמצא בזירה טבעית והמפגש עם המציאות מקצין , לדוגמה בזירה של מים הרגשות נעשים קיצונים יותר, הצפה גדולה יותר , מערבולות רגשיות, סערות, צונאמי והוריקנים רגשיים..

תחת אנרגיית העקרב האוטומציה של תפיסת מציאות נפגש עם המציאות של מערכות יחסים בכלל ורגשיות אינטימיות בפרט, ממקום זה אין ספק שהמים מתחילים להראות עצמם דרך שפע של תופעות לא פשוטות וקיצוניות

זה המקום בו אנו צללים לעומקים לא מוכרים, אין לנו את הכלים הרגילים , זה המקום בו אנו זורמים עם זרימה חזקה מאד ללא שלטיה (רגשית) אין לנו עגני הצלה או לחלופין נאחזים כל כך חזק בעגני ההצלה שמאבדים את הזרימה הטבעית של החיים, זה המקום בו אנו פוגשים סט של רגשות שמופעלים מפחד, טאבו, כוחות ועוצמות שאין לנו שליטה כמו מוות/אבדן, חיים/לידה ו..

אז.. כעת כשמרקורי נמצא בצל טרום רטרו סוגיות אלה תעלנה ברמזים וכאותות ותמרורים, כיוון שהאוטומציה עובדת מעולה, יש סיכוי שלא נבחין ורק בדיעבד נאמר לעצמינו, אבל ראיתי, איך לא שמתי לב.. זה הזמן לשים לב לסימנים קטנים, לאותות, לרמזים ולא להתעלם אם האינטואיציה מרמזת לנו משהו.. ברטרו עצמו נפגוש את אותו משהו

חשוב לזכור שיש לנו נטייה לבלבל בין אינטונציה לפחד, זה הזמן לבחון איך זה מרגיש שאינטונציה עובדת ואיך זה מרגיש שפחד עובד..מי מוביל ולאן.. רצוי להיעזר בדברים שחווינו ולמדנו דרך המפגש אתגרי, לדוגמה שליטה וסוגיות של פאסיב אגרסיב

וכשמרקורי יגיע למרחק הגדול ביותר מהשמש נגיע לשיא מסוים שנוגע לאינטליגנציה הרגשית שלנו והשיא הבא יתחיל עם הרטרו של מרקורי… ובשיחות עם כוכבים אנו נפגשים עם מספר הסיפורים שלנו שמנסה לעבור מפאזה של להטוטן לפאזה של מספר סיפורים שנשענים על עובדות רלוונטיות ובנות קיימא .. 

ברכות לימים שלווים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן