מי מוכן למצוא את הקול האמיתי – מרקורי עושה תשעים לפלוטו

היום 22 לחודש מרקורי משוחח עם פלוטו, ביטוי השיחה בינהם היא דרך הזוית שנוצרת, זוית של תשעים! זווית של תשעים תמיד מציגה סוג של מאבק בין שתי אנרגיות, התמודדות חזקה מאוד בין מקצבים שונים, תדרים שונים ואמיתיות שונות. ולמה? מרקורי הוא הפלנטה הכי קרובה לשמש בעוד פלוטו הפלנטה הכי רחוקה, אור למול חושך, קדימה מול אחורה, חשיבה ומהירות למול עומק אינטנסיבי שמעבר למחשבה. סוגיות של מה רוצים לעומת מה צריכים, צרכים של העולם אישי למול התאמה לעולם החברתי.

היום נפגוש סוגיות של תקשורת בין שני ערוצים פנמיים שלוחצים על שלל כפתורי מתח ולחץ, מאבק ושליטה ממקום זה לא מעט פחד וחרדה מבעבעים. קומפלקס זה נועד לגעת בקצוות החשופים של הכנות, האמת והאוטנטיות כדי לאפשר לזהות את הקולות הפנמיים ולתת מענה למה שעל פניו נראה שונה. פני השטח יוצרים שונות והפרדה, לעומת המהות שעובדת למען מטרה נעלה שמעבר: התפתחות והבנה כדי לאפשר הגשמה אישית, חברתית ונשמתית.. במיוחד כעת כיוון שמרקורי עומד להכנס לצל טרום רטרו ופלוטו נמצא ברטרו, לכן נוצר מפגש עם שכבות אחרות של המציאות..

כל מה שנוגע למערכות יחסים מחד או מטרות חיים מאידך עומד למבחן איך ניתן לשחיות עם צרכים שונים בזמן נתון.. זמן למצוא את הקול שלנו שמשרת גם את הצרכים היומימיים וגם את הצרכים הגבוהים של הנשמה…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן