מפגש מענין עם הכאוס – אוראנוס יוצא מהרטרו – ינואר 2021

אוראנוס מסיים היום 15.1.21 את הרטרו לאחר ששהה ברטרו במהלך ארבעת החודשים האחרונים. אוראנוס מסמל את המיוחד, האינדיבידואלי והאחר ולכן על שינוי בתנועה של אוראנוס מייצג את השינוי בחיינו.
במהלך הרטרו כל אותה אנרגיה עובדת פנימה, לכן נכנסנו פנימה כדי לבדוק לעומק את האמת הפנימית וכשאוראנוס יוצא מרטרו זה הזמן בו מתחילה ההבנה של אותה אנרגיה לצאת החוצה, זה המקום בו אנו מביאים החוצה את האינדיבידואליזם …

ואיך? אוראנוס כעת ממוקם בשור, אוראנוס בשור מדבר למצוא את המשאבים האמתי הנסתרים בתוך מרחב בטוח לכאורה. זה הזמן לצאת מתוך הקופסה הקולקטיביות, לנפץ את החומות של הביטחון החברתי וההרגלים עמם חיינו לאורך שנים כדי לאפשר לכשרון האישי לצאת החוצה.

לכן הזמן בו משתנה התנועה נוצרת רעידה גדולה ברמה אנרגטית.. ממקום של ספיגה פנימה הדלת נפתחת החוצה, זאת הסיבה שזמן זה יוצר תחושה והרגשה של רעידה חזקה מאוד, כמו דלתות ענק נפתחות…

וזה הזמן בו נדרשים להיות אמתיים עם מה שאנו יודעים, גם אם זה מקום שנחווה כלא בטוח, שלילי, כבד, כואב או מקום שנחווה כהשראה, שמחה, הבנה והכרת תודה: זה הזמן לפתוח החוצה את הכול . אוראנוס מדבר על התודעה המתרחבת (במטרה לפתוח את הסוגרים וסורגים של הפרדיגמות העתיקות ולגדול יחד עם היקום) לכן זמן זה לוחץ חזק מאד על כל כפתורי פתיחת הדלתות… מקום לא פשוט אם יש איום, קושי, מאבק או מלחמה .. רק היציאה החוצה יכולה להביא לעיירות חדשה ממנה גדילה והבנה ופתרו לאותו איום, קושי, מאבק ומלחמה.. ואפשר אחרת:) אפשר להצטרף להתרגשות של התחלה חדשה בה ניתן להתחבר למקום אמתי ואוטנטי כדי לאפשר לעצמינו חיים אמתיים ומאושרים.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן