מפגש עם הפצע הראשוני של הקיום – שמש נצמד לכירון בטלה מרץ 2021

היום 29.3.21 שמש נצמד לכירון וממפגש זה עולה הפצע הראשוני ביותר שקשור לקיום שלנו ולמה?
כירון בטלה מייצג את הפצע הראשוני של הבידול וההפרדה שגורמים לנו לחוות את הלבד ואת חווית ההישרדות בעולם. כירון בטלה מספר לנו על הכאב של חוסר חיבור למי שאנו ולמה שסובב אותנו ומגדיר אותנו.. שמש מייצג את מרכז הוויה שלנו ושופך אור על הפצע הכירוני…לכן כבר כמה ימים שהאנרגיה נבנית לשיא שחל היום!

דרך אחרת לתאר את השיח בין שמש וכירון: צמידות זאת מדברת על שיח צפוף בין המקום הכי מרכזי בהווייתנו (שמש) לבין המקום שמנוהל מחוץ לשוליים (כירון) שמש נמצא במרכז מערכת השמש שלנו וברמה הסימבולית מייצג את המרכזיות של הווייתנו, למול כירון הוא הגרם השמימי הראשון מחוץ למערכת הפלנטות הנראות (מחוץ לשוליים) ולכן מייצג את מה שלא נראה, מאחורי השולים ולעיתים המקום שכל כך קל להתעלם ולהכחיש..

לכן ברמה הסימבולית כירון מייצג בדיוק את אותם חלקים פנימיים בתוכנו שלא נראה, נדחיק, נתעלם, נכחיש, נזרוק בחצר האחורית ובו זמנית אותו מרחב בטיפול נכון יכול להפוך לגן עדן הפנימי שלנו.. המפגש בין שני חלקים אלה היום מעניק את האפשרות להביא את המרכז לשולים ואת השולים למרכז ולצור תנועה של ריפוי חזקה..

כיוון ששמש תמיד שם פוקוס ואור, לכן מעבר השמש בזירה מסוימת מאיר את הזירה ואת מי שנמצא באותה זירה, מסיבה זאת נחוש באור המוטל על הפצע וכמה ימים לפני ואחרי השמש מאיר את כירון, אם אפקט פוצע נרגיש את הפצע נפתח ואם אפקט מרפא נרגיש טוב יותר, מחוזקים, שלווים ומועצמים.

חשוב לראות שדרכו של כירון היא דרך הכאב, אנו פוגשים את הכאב ויכולים לעבור דרכו או להתעלם, להדחיק, להתכחש ו.. ולמה? משום שאנו לא אוהבים לפגוש את הכאב ולא נהנים לעמוד מול קירות שחוסמים את השביל שלנו. אנו משתתקים ותחת השפעת הטלה אנו קופאים או בורחים או תוקפים.. העיקר לא לפגוש את הכאב ולא לגעת בקיר, למעשה אנו בוחרים!

נקודה אחרונה שמש במפה מסמל בין היתר את דמות האב ולכן יום זה יכול להעלות כאב שקשור בדמות האב במטרה לצור הבנות, מודעות וריפוי כדי שנוכל להתחבר לאור שלנו ולא לחיות בצל האור שלו..

ברכות ליומלא ריפוי

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן