מרקורי ברטרו – קיץ 2019

קיץ 2019 מרגש אותנו עם שני ליקוים עוצמתיים בזירת הסרטן ומרקורי שמצטרף לאותה זירה ברטרו משמעותי מאוד יוצרים קיץ חם , חזק ובלתי נשכח

ב- 8.7.19 מרקורי נכנס לרטרו ורטרו זה בעל משמעות גדולה מאד כיוון שמתחיל בין הליקויים, השפעות הליקויים מחדדת את מהות הרטרו הנוכחי במיוחד שמרקורי עתיד להתחיל שנה חדשה בסרטן! ליקוי חמה ב 2 לחודש, ליקוי לבנה ב 17 לחודש ושנה מרקוריאנית חדשה ב 21 לחודש..

***תזכורת : הפעלה חזקה מאד של אנרגיית הסרטן :ליקוי חמה בשלישון השני (סרטן עקרב) ליקוי לבנה בשלישון השלישי (סרטן דגים) ושנה מרקוריאנית חדשה בשלישון השלישי (בסרטן דגים) במאמר מיוחד נכנס להשפעות אלמנט המים ואיך בא לידי ביטוי בסרטן, עקרב ודגים.

אנרגיית סרטן מדברת על המקורות שלנו, על גנטיקה ביולוגית, על קארמה ביולוגית, על שורשי עץ החיים שלנו, על מולדת אדמה עליה גדלנו, על השבט שלנו ומשפחה שלנו, או כל תבנית שייכותית שמחברת אותנו למרקם אנושי מסוים. זירת הסרטן מדברת על אזור אישי מאד, אינטימי מאד שניזון ומזין עצמו מתוך מקור עתיק יומין שלא תמיד יש לנו ערוץ כניסה פנימה.

כשהאזור של הסרטן מופעל, ממש כמו בטבע החיה שמייצגת את מזל סרטן : הסרטן, הסרטן משיל את השריון שלו והופך להיות מאד פגיע ורגיש, חשוף מאד וללא הגנה, אך דווקא בזמן זה ללא הגנה וללא מעטפת נוצרת הגדילה , זה הזמן בו ניתנת לסרטן האפשרות לגדול כדי לעטות שריון גדול יותר על שלב הגדילה הבא. כך גם אנו בזמן זה, כל כפתורי בראשית נלחצים ואנו מסירים את ההגנה בין אם מבחירה או מאילוצים, כך או כך מתרחש תהליך של גדילה ופריצת גבולות השריון הקודם

אנרגיית הסרטן היא הבית שבו אנו עטופים מוגנים בשריון ענק שעוטף אך כולא אותנו תחת תנאים ראשונים של החיים, התנאים הראשונים הם תנאים של תלות, חוסר יכולת חוסר אונים, לצד שמיכה שעוטפת ומספקת חום והגנה אך בו זמנית מונעת את הגישה חוצה

כשאנרגיית הסרטן מתחלפת לאריה שם ניתנת אפשרות לצאת מפתח הבית המוכר למרחב חדש בו אנו נאלצים להמר:) ולמה? משום שלא אין הבטחה לאיפה נגיע, אך תמיד נצטרף לפתוח את הלב, לשחרר את השריון של השבט, להיפתח למרחב לא מוכר, לכן אגב בספרים ישנים תמיד כורכים את ההימור עם רומנים וילדים.. כל אלה, ברור ה הכוונה והרצון אבל התוצאות לגמרי לא:)

ולמה כל הסיפור הארוך? בגלל הרטרו של מרקורי, מרקורי נמצא כעת באריה ומשנה את מהירותו ביחס שמש ולכן נראה כאילו נעצר, ומנקודה זאת מתחיל ללכת לאחור, זמן זה הוא אבן דרך בתוך לולאת הרטרו של מרקורי שנמצאת בתוך אדווה של מחזור הרטרו הנוכחי..

כיוון שמרקורי נושא כבר את האנרגיה של היציאה מהבית (סרטן) הכניסה למרחב לא ידוע, התרגשות, שמחה של ילד שנכנס למגרש משחקים, שינוי קוד בתבניות הרגשיות, מתחיל תהליך מרתק שלקוח בחזרה לזירת הסרטן לבחינה מחדש של השפה שלנו, של התפיסה והגישה לחיים שמורה נעוץ בילדות המוקדמת שלנו.

מי הוא מרקורי? מרקורי הוא הלהטוטן הפנימי שמשחק בשכל ובאגו, קרבתו לשמש מעידה שמקבל פי שבע יותר אור מהכדור ולכן גם העוצמות של מרקורי מכוונות במינון גבוה מאוד , מסיבה זאת השכל והראש רצים במהירות גבוהה יותר ולא אחת אותו להטוטן פנימי מתיש אותנו עד קצה גבול היכולת, מורט את מערכת העצבים, מגייס את כל האנרגיה להסתגלות ותנועה, דינמיקה וריצה וככל שאנו נעים חזק ומהר יותר כך הלהטוטן הפנימי מוחא לנו כף:) ואנו הולכים אחרי אחיזת העיניים של אותו להטוטן .. המתח והלחץ הם הצל הקבוע ברקע ואותם קולות שנשמעים מהסביבה הקרובה שחתמה וחקקה את הקוד בתוכנו כך נמהר יותר ויותר..

וכשמרקורי יוצא למסע חדש שאגב מוביל לקראת הרטרו הבא, אנו יכולים למצוא עצמינו בשיח חדש עם הלהטוטן המתפתח למספר הסיפורים.. ועל מה ? שיח על החיבור בין המהירות החיצונית למהירות הפנימית, בין המידע החיצוני ששוטף לבין המידע הפנימי, שיח שלוחץ על כפתורי תפיסת המציאות, מתח, עצבנות וחיווט המערכות החשמליות שלנו. שיח זה מוביל אותנו למבחן הרגשות, כן.. השכל לבדו לא יכול לשרת אותנו, אנו זקוקים לחבור רגשי שיעניק מהות ומשמעות..

מרקורי במסעו כעת בזירת האריה מאפשר מפגש מעניין עם כל התהליכים הקודמים שעשינו ביציאה שלנו מהבית, בחשיפה למרחב לא מוכר, בהימורים, באהבה, בהסכמה להיפתח למרות ועל אף שלא מובטח לנו דבר .. כמו ילד קטן . כיוון שמרקורי נעצר בתחילת הזירה של האריה, האנרגיה טרם התפתחה ומיד זזה לאחור, כמו לצאת מהבית ולפתע להיזכר ששכחנו משהו ממש חשוב, לא ברור מה, אבל יש את הידיעה ואת הלחץ לחזור בחזרה ולבדוק מה שכחנו..

הלחץ לחזור לבדוק מה מרגיש לנו ומה שכחנו מגובה גם במפגש של מרקורי עם מארס, באריה, המום אש והמון עוצמה שמציתה למרחבי הוויה אחרים, זה מפגש רגיל של מספר הסיפורים עם הלוחם, זה מפגש במקום נפיץ וברבדים שונים של הוויה וכן העוצמה שמרקורי חוזר לסרטן חזקה מתמיד..
מרקורי חוזר לסרטן מיד אחרי שני ליקוים עוצמתיים במיוחד: ליקוי חמה וליקוי לבנה שמטלטלים את האדמה עליה אנו חיים.. מרקורי ברטרו בזירת הסרטן לוחץ על כפתורים של זיכרונות עתיקים, נוגע בחלקים שגורמים להצפה רגשית, כמו קצוות העצבים טובלים בים של העבר ומאפשרים להציף בגלים ענקים את מה שמסתתר למטה.. ולמה? ההצפה מעלה מהלא מודע אל רבד התודעה ומכאן אפשרות לשנות את המודעות של מה שנמצא בלא מודע על מנת לצור סדר מחדש.

מספר הסיפורים הפנימי מגיע למפגש עם שורשי עם שורשי עץ החיים שלנו, עם זיכרונות עתיקים של השבט אליו אנו שייכים, וכמו כל עץ שרוצה לצמוח ולפרוח למלוא פוטנציאל, רצוי שיטופל בעומק השורשים ובאדמה המזינה אותו.. זמן זה מדבר על מפגש עם כל מה שיושב על השורשים ועל האדמה המזינה..

במצב בו אנו פוגשים את השורשים נוכל לגלות את החוויה המחוברת לשורשים וכיון שמקום זה מוביל להצפה, יש מצב שנמצא עצמינו בעצבנות ועצבות נוכח שורשים לא בריאים או במצב של הכרת תודה על השורשים הבריאים.. כך או כך מקום זה מציע עבודת עומק והזדמנות נפלאה לטיפול, טיפוח וריפוי שורשי עץ החיים שלנו, מערכות יחסים עתיקות עם השבט שלנו על כל המורכבויות שקשורות לכך..
כיון שמדובר בעבודת עומק על חלקים נסתרים הנובעים מזיכרונות עתיקים, החל מילדות וינקות ועד לזמנים קדמונים של גלגולים אחרים : המטרה לעבוד עם הלהטוטן הפנימי ולשדרג את החומרה, תכנה ומערכת הפעלה של התפיסה, גישה, חיבורים, קישורים ויחסים ויותר מכל את המציאות העכשווית שהיא פרי עבר למציאות אחרת שנוגעת בפוטנציאל ובחלומות ..

נחזור לרגע לבדוק מי הוא מרקורי, כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו. מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים. מספר הסיפורים אחראי מערכת החשיבה ועל זירת התקשורת. למעשה דמות זאת “שולטת ” בחמרה, תכנה ומערכת ההפעלה כדי שנוכל לחשוב, לחשב, לעבד, לעכל, להבין ולתקשר בתוך ים המסרים האין סופי של העולם בין אם מסרים אלה מגיעים ממערכות פנימיות אחרות או בין אם המידע מגיע מאנשים, סיטואציות, סביבה, תרבות וכו..

כיוון שדמות מספר הספורים היא אישית ומוטענת במידע מהמשפחה והסביבה הקרובה ביותר, לכן דמות זאת מנוהלת מדפוסים ראשונים ומשפה ראשונית (מעבר לשפת המלל.. ) מקום זה בונה את הארכיון הפנמי שלנו ולשם אנו נגשים בכל פעם שנתקלים בצורך במידע או הבנה למה קורה איתנו.. חשוב לזהות מאיפה דמות מספר הספורים הוטען והוחתם בשלבים מוקדמים של החיים ( אם רוצים להמשיך אחורה בזמן.. ניתן להגיע עד המקום ממנו מנוהל ברמה של קארמה)

במהלך החיים הארכיון הפנימי הולך וגדל ואנו ממשיכים לצבור עוד ועוד מידע על בסיס יומיומי כדי שנוכל לפגוש את החיים והעולם בצורה בריאה, יעילה , מתפקדת ויותר מכל כדי שנוכל להשמיע את קולנו ולהיות מי שאנו רואים להיות. אך אליה וקץ בה, כל המידע מנוהל מדפוסים ראשונים ומקביל המציאות המשתנה מראה לנו שלא תמיד המידע רלוונטי ולכן נוכל למצוא עצמנו רצים ורצים ורצים בתוך החיים ובתוך העולם ולא מגיעים לשום מקום, כאילו לא מסונכרנים .. דמות מספר הסיפורים משננת שוב ושוב את אותם סיפורים/תירוצים והריצה מייצרת חוסר שקט והתרחקות מהחלומות שלנו..

אנו זקוקים למנוחה, לעצור, להאט את המהירות ולעבד ולהטמיע את מה שקורה בחיים, אז..חדשות זה קורה, כשמרקורי נכנס לרטרו, מספר הסיפורים הולך איתנו יד ביד אחורה ומראה לנו את המקומות שדורשים שינוי בדרך הגישה, עיבוד, עיכול, ארגון, ניהול ויותר מכל תפיסה של המציאות.. לכן זמן בו מרקורי ברטרו שונה ומאפשר תהליך אחר מהמהירות הרגילה תוך התאמה מחדש וחיווט מחדש עם העולם והחיים.

הטבע קסום ומופלא בדרך בה מביא את הדברים, לעולם לא באופן בוטה או מזעזע.. זה אנחנו בני האדם עושים לבד.. הטבע מראה לנו את התהליך וכך גם מרקורי, או בסיפור שלנו, דמות מספר הסיפורים, ברגע שמרקורי מתמקם באזור עליו עתיד לנוע במהלך הרטרו, אנו מקבלים סימנים מקדימים למה קורה, נפגוש אותות ומופתים, נורות אזהרה והזהרה, רעיונות שלרגע נמוגו, או הבלחות של מידע וכל האמור כמו בזווית העין נגלה לרגע כדי שנגיע לרטרו עם חלקיקי זיכרונות וזרעים של הבנות במטרה ליצור שינוי של ממש ברטרו ..

הסיפור מתחיל כבר ב 4.6.19 כמרקורי נכנס לסרטן, אמנם הרטרו רחוק, אך אנחנו כבר בממלכה בה עתיד להתרחש אירוע רב משמעות ולכן כבר מרגע זה משהו מתחיל לצוף בעדינות, האנרגיה מתחילה להשתנות וכשמרקורי מגיע לנקודה אליה עתיד לחזור במהלך הרטרו, זאת הנקודה בה מרקורי מתחיל את המסע בצל טרום רטרו, ב- 20.6.19 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו, זהו האזור עליו עתיד לחזור במהלך הרטרו ואנו נוכל לקבל מידע מיוחד ממספר הסיפורים שלנו, מידע שלרגע שכחנו, לא שמנו לב, זיכרונות, רעיונות, הבנות, אינטואיציות, מסרים וכו…כדי שברגע שמרקורי יכנס לרטרו ב- 8.7.19 נוכל להשתמש בכל המידע הנ’ל לחיווט מחדש ושדרוג דמותו של מספר הסיפורים.

מעבר לשינוי מהירות מדובר בישורת אחרונה של מרקורי בטרם מסיים את השנה המקוריאנית.. ולכן זמן זה מספר הסיפורים שלנו נמצא במקום מיוחד בו יכול לארגן עצמו לקראת כניסה חדשה ועמה שינוי עומק של קידוד השפה ותפיסת המציאות.. על זה נדבר ברגע שמרקורי יתחיל שנה חדשה ובינתיים בואו נשים לב לסימנים שבדרך..

השנה החדשה של מרקורי מתחילה בסרטן , כשמרקורי נצמד לשמש ומשם מתחילה מגמה חדשה, כיון שכל האירוע מתרחש בסרטן יש נפלו עוד לבנה ענקית בקיר ההגנה שמקבלת תזוזה חזקה ומשהו נוסף משתחרר..

בדרך כלל הזמן בו מרקורי נע בצל טרום רטרו עולות וצפות סוגיות של הלהטוטן הפנימי, התת דמות של מספר הסיפורים, דמות שמובנת על עבר, תת מודע, מחסנים ומאגרים עתיקים..כניסת מרקורי לזירה זאת בפעם הראשונה מעוררת את הלהטוטן להגיע לארכיון לחלקיק שניות, אך המידע כבר מתחיל להגיע..

כשמרקורי נע ברטרו על אותו אזור אנו פוגשים את מספר הסיפורים שמתרגם לנו את המציאות ממקום של הספורים שאנו מספרים לעמינו ורק בפעם השלישית שמרקורי נע על אותה זירה שי סיכוי של ממש להתחבר לתת דמות הגבוהה ביותר , דמות הקוסם הפנימי או לאלכימאי הפנימי שמסייע לנו ליצר מציאות תואמת פוטנציאלים.. ואיפה ? בזירת הסרטן כדי להגיע מחדש לאריה ולהוריד את המעטה והשריון שלנו ולהסכים להיכנס למשחק החיים עם חוזה חדש..

כיוון שהליקויים התרחשו בזירה זאת הכל מקבל העצמה גדולה יותר, השחקנים שמתווספים למרקורי בעיקר המאורות הלוקים מעוררים את התודעה להתבוננות עמוקה יותר , להסכים לחוזה חדש עם החיים…

כדי להפיק את המקסימום מרטרו זה , הנה תאריכי מפתח של מחזור הרטרו הנוכחי של מרקורי
מרקורי נכנס לסרטן 4.6.19
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב- 20.6.19
מרקורי נכנס לאריה ב- 27.6.19
מרקורי נכנס לרטרו ב- 8.7.19
מרקורי חוזר לסרטן ב- 19.7.19
מרקורי מתחיל מעגל חדש ב- 21.7.19
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 1.8.19
מרקורי חוזר לאריה ב- 11.8.19
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 15.8.19
מרקורי מסיים את מסעו באריה ב- 29.8.19

המסע המלא מתחיל כבר ב 4.6. ומסתיים ב 27.8 כשלולאת הרטרו המדויק נמצאת במרחב שבין 20.6 ועד 15.8 .. בדרך כלל נהוג לומר שיש השפעות של שבוע לפני ושבוע אחרי… שכל הסיפור לוקח רק שלושה שבועות, אז.. זהו שלא:) מדובר בתבנית מרתקת שמתרחשת בכמה וכמה רבדי קיום ומציעה מסע אמתי למקומות שלא ניתן אפילו לדמיין לפני ההכרות עם התבניות הללו.. ולמה? משום שההשפעות מתחילות הרבה לפני ומסתיימות הרבה אחרי למעשה הנקודות הללו מציינות נקודות מפתח במחזור .

אז מה עושים ברטרו? לא עוצרים את החיים!!! לוקחים את ההזדמנות לצלול לעומק לעבוד עם הלהטוטן כדי לצור דיאלוג עם מספר הסיפורים וממקום זה אפשרי לגעת גם בקוסם הפנימי.. למי שרוצה להיכנס לעומק המפה כדי לפרק לגורמים, לצלול ולארגן את השיח עם אותם חלקים שבדרך כלל טובעים וכעת תובעים את האפשרות לגדול, אני זמינה לקריאה אישית 

ואם נושא מרקורי קסם לך?:) בקרוב סמינר מרקורי : 6 מפגשים של 3 שעות כל אחד

ברכות לקיץ מופלא עם מרקורי ברטרו מעשיר ומרפא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן