מתח בין שני צרכים שונים – שמש עושה תשעים לפלוטו – אוקטובר 2021

היום  17.10.21 שמש עושה תשעים לפלוטו. מה זה אומר? כל זווית מספרת סיפור שנוצר בין שני חלקים פנימיים או יותר.. הים הסיפור מתרחש בין שמש ופלוטו. וכאן נכנס למה מייצגים שמש ופלוטו ואיזה סוג של שיח מתקיים ביניהם.

שמש מייצג את המהות האישית, האני ותחושת המטרה של מי אני בעולם, בעוד פלוטו מייצג את העוצמות והכוחות שפועלים מתחת לפני השטח, אנו מקבלים שני קולות שונים מאוד בהווייתם וכשנוצר ביניהם קונפליקט (זווית דינמית/זווית של תשעים) נוצרת חוויה של קושי

מסיבה זאת השיח בין שמש ופלוטו מדבר על אתגרים הנוגעים לזהות אישית, למהות ומטרת חיינו בגדול כשהביטוי מגיע דרך סוג הזווית בין השניים.. זווית סטטית מייצגת אתגרים שאנו מזהים ומבינים בעוד זווית דינמית מייצגת אתגרים שאנו לא מודעים להם וחווים אותם באופן חד וחזק מאד..

ומה האתגר והקושי עם שיח זה? הקושי נוצר בגלל התנגשות בין התחושה של המטרה האישית המבוססת על זהות עצמית, לבין כוחות חזקים מאיתנו ומשתלטים עלינו, לדוגמה: פחדים . ומה קורה במצב זה? אנו ממגנטים לחיינו אנשים בעלי עוצמה וכוח כדי שנוכל להתמודד עם סוגיות השליטה ולהתמיר את הפחד וההתכווצות למקום של פריצה וגדילה. בגדול הסוגייה שעולה על הפרק היא כוח ועוצמה, האם הכוח והעוצמה מגיעים מעולמות של פחד ושיתוק או מעולמות של אור והבנה? החכמה כאן לא להיסחף עם הפחד מהחושך, אלא להיות בתוך החושך לרגע כשנוצרת הסתגלות לחושך ניתן לראות באור אחר את אותה חרדה ומנקודה זאת היא הופכת לפחד ומתוך השקט מגלים את החכמה איך לעבוד עם הפחד לפריצת גבולות ויצירת מרחב הוויה חדש ללא עימות ומאבק…דרך אחרת לזהות זאת היא להבין שהכוח האמתי מגיע מבפנים ולא מהתניות של כוחות חיצונים ושיח זה בין האור והחושך מאפשרים לנו לגלות את האשליה שבחושך שכן החושך הוא רק העדר אור:)

טיפ: הצל נראה כאן כאויב שמוביל למאבק עם עולמות שמתחת לפני האדמה.. מדובר במדריך פנימי שמחבר בין עולמות מוארים )שמש( לעולמות חשוכים (פלוטו) תהליך פסיכולוגי עמוק מאוד שמאפשר גילוי, העצמה ופריצת תקיעויות ישנות שלכאורה הוו חומות הגנה

נקודה חשובה מיקומים של שמש ופלוטו, שמש במאזנים מייצג את מטרה ומהות האינטראקציות שלנו בעולם, החל ממערכות יחסים עם העולם בכלל ולכלה ביחסים אישים וזוגיים , במקביל, פלוטו בגדי מייצג את השינויים והחשיפה למול המטרות הגדולות שסימנו לעצמנו במהלך חיינו ולכן שיש לנו שתי מטרות.

מטרה אחת מתרכזת ביחסים ודורשת את תשומת הלב ליחסים, השקעה ויצירת ערך אמתי ומעניק ומפרה בעוד המטרה השנייה היא מסלול ההצלחה בראי החברתי בכל הנוגע להישגים שלנו לבד, לכן מקום זה דורש את תשומת הלב להישגים , השקעה ויצרת ערך אמתי למהות שלנו והשם שלנו וכשיש שתי מטרות כל כך שונות שדורשות כל כך הרבה מה שקורה נוצר מאבק בין הצרכים השונים ומקום זה מעמיד מול האור והחושך..

לכן היום חשוב לנשום עמוק ולזכור שדבר לא בא על חשבון דבר ויש בנו את היכולת ליצור עוגנים אישים במערכות יחסים אישיות ובמקביל ליצור עוגנים של עוצמה לזהות האישית שנוגעת להצלחות בעולם ולמעשה אם נשכיל ללמוד את השינויים הנדרשים בכל מקום ללא הקרבה ויצירת מצבי קורבנות.. זה המקום בו נוכל להתמיר את כל התניות, כאב ומתח למקום של אהבה והצלחה..

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן