מתמירים את התדר ומוצאים את האור גם באפילה הגדולה ביותר – פלוטו עושה מהלך אחרון בגדי – אוקטובר 2023

היום 11.10.23 בשעה 04.09 שעון ישראל פלוטו מסיים את הרטרו במעלה 27.53 בגדי ויוצא להילוך ישיר בפעם האחרונה במזל גדי ..

מה זה אומר? נתחיל מההתחלה. פלוטו נכנס לגדי בינואר 2008 ומאז החל תהליך עמוק של שינוי העולם שהכרנו והתרגלנו.. בכלל ובפרט במקומות בהם סמכנו על הנבחרים שלנו שיובילו אותנו לחוף מבטחים, כך שבינואר 2008 אנרגית הגדי החלה מסע שינוי עמוק עם נפילה וקריסה של מוסדות שהיו אורים ותומים בשבילנו.. למעשה אנו יצרנו גופים שישרתו את הצרכים שלנו כחברה ומרגע שפלוטו נכנס לגדי החל שינוי עמוק בכל מה שלא משרת עוד קורס, נופל, נהרס… לכשהמטרה לנקות את מה שלא עובד וליצור משהו חדש שעובד ויעיל ומשרת את כולנו כאנושות.

בכל פעם כשפלוטו עובר על מעלה מסוימת נוצר לחץ חזק מאוד שמשנה את אותה נקודה ומשמעותה בגלגל (הגלגל הוא סמל החיים ולכן כל מעבר של פלוטו מזיז את הלוחות הטקטוניים וכשהאדמה זזה משתנים סדרי עולם) כדי לוודא שהעבודה נעשית כמו שצריך פלוטו עובר שלוש פעמים על כל נקודה .. מהלך ישיר על נקודה מסוימת, חזרה לאחור (רטרו) וחזרה נוספת בהילוך ישיר כך שכל שינוי מתרחש לעומק

בזמנים בהם פלוטו משנה מגמה הלחץ נעשה חזק יותר, היום פלוטו סיים את הרטרו במעלה 27.53 ותחושת הלחץ גוברת כיוון שפלוטו הגיע לנקודת העצירה וממנה מתחיל לנוע קדימה, השינויים שאנו רואים בתחומי מאזן כוחות , חברה, כלכלה, שלטון, פוליטיקה ו.. כל מה שאמור לספק לנו ביטחון כחברה משתנה מגיע לשיא חדש! זהו הרטרו האחרון במזל גדי וכל מה שלא הספקנו כחברה אנושית מגיע… ומה שלא הספקנו יושב עדין מתחת לפני השטח מלא בעוצמות של אל השאול!

בדרך כלל נוצר שינוי עצום עם יציאת פלוטו מרטרו, כולנו רואים מה קורה כעת בכלל ובארצנו בפרט , איך הכל יוצא החוצה, כל האפילה מגיחה מבטן האדמה..  וכעת זה הזמן לקחת אחריות ולעשות פעולות שתצורנה סדר חדש, מציאות חדשה ויותר מכל מערכות אמיתיות ..איך בבחירות של כל אחד ואחד מאיתנו ובמאסה הקריטית שתשנה הכוחות הפעילים בשטח ותביא לידי ביטוי את מלחמת האור בחושך!

ברמה אישית למי שיש איוש כוכבים במעלה 27.53  (עם סטייה של שלוש מעלות לכאן או לכאן) בכלל ובפרט במזלות טלה, סרטן, גדי ומאזנים … בזמן זה האנרגיה הפלוטונית חזקה במיוחד, אפשר לחוות אותה דרך תחושה של עוצמות עמוקות, משחקי מאבק וכוח, מניפולציות רגשיות ושאר מפלצות בולעניות. זמן של שינוי עמוק בחיים והשינוי בא לידי ביטוי דרך המיקום של פלוטו על מפת הלידה..

זמן זה מכריח אותנו להתבוננות בזמן זה, מודעות עמוקה והבנה שמה שאנו נתקלים הם חלקים בתוכנו שזקוקים להיכרות מחדש, עבודה אישית, ריפוי ושינוי תדר…אנו פוגשים חושך ואימה, מבחן של חיים ומוות .. והבחירה בידנו עם מה לשתף פעולה!!!

חמשת החודשים בהם פלוטו היה ברטרו, הייתה לנו הזדמנות להיכנס לעומק הסוגיות הפלוטוניות ולהתבונן בבורות הפעורים בכל הרבדים והממדים, לקבל ולהכיל את רעידות האדמה הפרטיות והגלובליות ולאזן את הלחצים שיצרו אותם או לצור מינון עוצמות באופן נכון ובריא… ומנקודה זאת פלוטו מתחיל לנוע בהילוך ישיר ומאפשר להיות עם שכבה אחת פחות.. חשוב לזהות שמה שהתרחש במהלך החמישה חודשים האחרונים הוא תוצאה וכעת זה הזמן לשנות את המציאות האישית דרך אחריות אישית.. לא עוד דאגה, ופחד אלא נקיטת פעולות שתהפוכנה את האדמה כדי לצור תלמים חדשים לזריעה ויצירת מציאות

פלוטו נוגע ברבדים העמוקים ביותר של נפש האדם בפרטי ובכללי לכולנו כאנושות, מה המקומות העמוקים ביותר של הפחדים הקולקטיבים, מה המפלצות שכולנו עובדים וממה אנו מנוהלים באמת, לכן כשנכנס לרטרו הוא נכנס לרבדים העמוקים עוד יותר וממקום זה ניתן להגיע לאימות עמוק מאד עם אותם מפלצות ושדים, פחדים וזיכרונות שמעבר למודע במטרה לשנות כדי לאפשר התפתחות…אי ספק שכעת נוגע במקומות הכי עמוקים של המפלצות הגדולות ביותר, ברבדים המעודנים ביותר ובמרקם הרך ביותר…הכל נשבר.. .

השבר והאבדן הם חלק מתהליך צמיחה, אך שנוגע במקום אישי הוא מעורר את הכאב העמוק ביותר וקורע את הכל... זהו זמן שאפשר לעבוד על הכאב שנגרם ממפגש עם משהו גדול מאיתנו שיכול למוטט בשניה.ובשיטת העבודה שלי מדובר בדמות שהמבנה הראשוני שלה הוא מפלצת פנימית ובאמצעות העבודה עם הפחדים, חרדות, אימה ו…אנו יכולים להבין את העובדה שכל אלה נוצרו משום שאנו בעצם מפחדים מהעוצמה שלנו ולכן נותנים למישהו או משהו אחר לנהל אותנו.. זמן זה מתמסרים לכאב ונולדים מחדש למרות ועל אף כעוף החול..

ופלוטו ממשיך את מסעו עד 24.1.24 ושם נכנס לדלי והדלת נסגרת.. לכן תאריך זה מסמל נקודת מפתח בתוך המסע הפלוטוני שלנו.. כדאי לשים לב שאלה החודשים בהם ניתן להתמיר ולמצוא ערוץ לראות האור גם באפילה הגדולה ביותר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן