נוגעים בשורשים חשופים ומוכנים להרגיש – ונוס נכנסת לסרטן – יולי 2022

היום 18.7.22 בשעה 04.23 שעון ישראל ונוס נכנסת לסרטן, ועם כניסתה לסרטן אנו מתחילים להתמקד ביחסים משפחתים ומערכות תמיכה רגשיות ומסיבה זאת .השאלות שעולות בזמן זה הן : האם יש לנו שורשים? האם יש לנו מערכות תמיכה? האם טובות? מעצימות ויוצרות בטחון? או לא? זה הזמן בו הצלילים של העבר מנגנים ברקע, ציפה של רגשות ותחושות של עבר מחזירה לנמל האם:) זמן בה מעורר את הצורך שלנו בשבט, משפחה, מערכת תומכת, אהבה ואכפתיות ולכן מומלץ להשקיע את האנרגיה, הזמן והנוכחות באותם שורשים שמזינים אותנו.

מעבר ונוס בסרטן מדבר על אפשרות להתחבר לזמנים קדומים בעבר שלנו, בין אם עבר לוקלי או עבר גלגולי, לכן נוצר צורך ורעב להתחבר , לצור אינטראקציות, לתת מקום לרגשות להניע אותנו אך בו זמנית כדאי לזהות שאם מקומות אלה פצועים או מגורים יתר על המידה ייווצר מקום של פגיעות, או התגוננות או מפגש עם מניפולציה רגשית שלוחצת על כאב עמוק יותר… זמן נפלא לרפא וטפח את המקומות שמזינים אותנו

זירת הסרטן מספרת על אזור של משפחה ומערכות תמיכה, לכן זה הזמן בו הצלילים של העבר מנגנים ברקע, ציפה של רגשות ותחושות של עבר מחזירה לנמל האם:) זמן בה מעורר את הצורך שלנו בשבט, משפחה, מערכת תומכת, אהבה ואכפתיות ולכן מומלץ להשקיע את האנרגיה, הזמן והנוכחות באותם שורשים שמזינים אותנו.

דרך אחרת לראות את נוכחות ונוס בסרטן, ונוס היא הפלנטה המספרת לנו על האהבה, מערכות היחסים, היופי והכספים (כל מה שבעל ערך ומאפשר לנו להיות בטוחים)  נוכחותה משפיעה על האופן שבו אנו חושבים על אהבה, איך אנחנו מרגישים לגבי מערכות יחסים בכלל וזוגיות בפרט, מה הצרכים שלנו ומה תקפיד כל מה שבעל ערך בחיינו (יחסים, יופי, כספים, כישרונות, משאבים ו…) מעברה בזירת סרטן מחבר את כל האמור לשורשים שלנו.. ואם איזור זה מטופח ומטופל נוצרת הרגשה של בטחון ושייכות, נוחות וידיעה פנימית עמוקה שהכל בסדר… האם בסדר?

לסיום כדאי לציין שוונוס בסרטן מורידה את השריון של הסרטן וחושפת את המערכות הרגשיות ביותר למה שמתרחש בחוץ… לכן נוכחותה פותחת את הלב למקום שברירי, זה מקום חשוף ורגיש מאד ולכן יכול להגיב בעוצמה דרך מצבי רוח, או כמו הסרטן להתחבא בבורות הבוץ שעל התפר בין גאות לשפל.. טיפ : חשוב לזכור שמורידים את השריון יכולים להוציא ולהכניס אנרגיות של חום ורגישות, אהבה ותמיכה, טיפול והזנה כדי לגדול ..ותוך כדי ריפוי עמוק של קארמה משפחתית…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן