ניצוצות חדשים במרחבי התודעה – מרקורי נצמד לאוראנוס – אפריל 2021

היום 24.4.21 מרקורי נצמד לאוראנוס. כשמרקורי נפגש עם אוראנוס וזמן זה מהווה הזדמנות לגלות את החלקים המיוחדים שמחוץ לקופסה.. זמן לפרוץ את הרבועים ולהכניס קצה תבלין של “יוצא דופן” תוך מפגש עם מה שאנו חוששים מאותו גורם יוצא דופן..

המערכות בהם אנו חיים מכתיבות, מתנות ואולי אפילו ממשטרות את החשיבה והיצירה ולכן נוצרת הנטייה לפעול מתוך זרימה בעדר ההמונים.. וכשנפגשים לרגע עם משהו אחר , אנו נלחצים ולמעשה כל הכפתורים ואנו מגיבים ממקום של מגננה/מתקפה שמתבססים על דפוסי מפתח של העדר .. מאז שאוראנוס נכנס לשור נוצר מרחב עצום לתודעה לפתוח את גבולות ההתניות, ההכתבות, המשטור והלחץ להיות מתאימים.. זמן בו ניתן להתחבר לעצמאות מחשבתית, אותנטית , יצירתיות וקורטוב של אפשר אחרת..

המפגש של מרקורי ואוראנוס זה המקום בו מתעורר תודעה/מוח הלטאה שלנו ומחפש להתפתח לתודעה/מוח הקוף.. ואולי אם נהיה מספיק חזקים נוכל להתחבר לתודעה/מוח אדם..
זה הזמן בו המוח לטאה או המוח קוף שלנו מגבלים אותות חזקים של שינוי וממקום זה המתח עולה, עצבנות, חוסר שקט ותחושה של מפגש עם דרך ללא מוצא.. התופעה של ללא מוצא יכולה להכניס המון מתח, אך המטרה לא להפעיל מתח אלא לזהות את מה שתקוע בתוך דפוסים של חיקוי ואימוץ ללא קשר למהות האמתית והאוטנטית שלנו..

דרך אחרת שניתן לזהות את השיח הוא דרך מה מייצגים מרקורי ואוראנוס, מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים שמתרגם לנו את המציאות ואוראנוס מייצג את דמות מורד הפנימי שמספר על המקום האישי המיוחד בנו למול הכלל/תרבות/מוסר ו… לכן ששתי דמויות אלה נפגשות המורד מטעין את מספר הסיפורים בידע עמוק על המיוחד ואחר שהכרח לשנות חשיבה, גישה ותפיסה

מסיבה זאת נוצרת ההתעוררות והאפשרות להעלות תדר.. ולתת לחלק המיוחד והשונה לבוא לידי ביטוי, כך שאם היום נחווה ניצוצות מוזרים ומשונים .. אלה רעיונות חדשים וחדשנים שמגיעים במטרה לפתוח את התודעה לזמנים החדשים..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן