נכנסים לאיזור הדמדומים – מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ספטמבר 2021

היום 6.9.21 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ,רגע לפני שמתחילה השנה החדשה מרקורי נכנס לצל טרום רטרו, כניסת מרקורי למרחב זה מאפשרת לנו לפגוש את המערך האוטומטי , את הטייס האוטומטי או את כל מה שאנו רגילים, כן, מרקורי במאזנים – אז המפגש מתרחש במערכות יחסים. למעשה היום מרקורי נכנס כעת לצל טרום רטרו, זהו האיזור עליו יעבור ברטרו ולאחר מכן יחזור ויעבור שוב בצל פוסט רטרו,

דרך אחרת להבין זאת היא שמרקורי עובר באותו טווח של גלגל המזלות שלוש פעמים (נקרא צל טרום רטרו) בה מרקורי הוא עובר בתנועה ישירה לאחר מכן עושה את הרטרו (נראה כאילו הולך לאחור)  ואז שוב חוזר בצורה ישירה על אותו מקום בפעם השלישית (צל פוסט רטרו)

המשמעות היא שיש כאן תהליך מתפתח, רחב ועמוק של שינוים בסוגיות עליהן משפיע מרקורי: רעיונות, מחשבות, גישה, איסוף ועיבוד נתונים, ארגון מידע ובחירה של מה באמת חשוב ואיפה? בזירה בה עושה את התהליך: מאזנים שמייצגת מערכות יחסים, החל מהיחסים שלנו עם עצמינו , יחסים עם אחרים ויחסים עם העולם בכלל..

לכן המצבים המתפתחים במהלך השבועות הקרובים (למעשה מרגע שמרקורי נכנס למאזנים ועד שיעזוב את מזל עקרב ) זמן זה ידרוש מחקר נוסף, התייחסות מעמיקה יותר והסתגלות לרבדים שעד כה לא ניתן היה לגעת בהם..

מסיבה זאת כדאי להיות מוכנים לשינויים בתכניות, תקשורת משום שהעומק הנדרש יותר לחץ אנרגטי הביא לשיבושים, בלבול בכל הנוגע לסיפורים שאנו מספרים לעצמנו בנוגע למערכות יחסים.. כשמרקורי נע בצל טרום רטרו יצוצו דברים קטנים שלאחר מכן ברטרו עצמו יקבלו עיבוי ועוצמה גדולה יותר ופתרונות יתאפשרו בשלב השלישי של מרקורי בצל פוסט רטרו…

כעת בשלב זה של לולאת הרטרו כשמרקורי נע בצל טרום רטרו יצופו לרגעים תחושות, הרגשות ומידע שנוגע בעולמות הפנימיים שלנו, כשמרקורי יעשה את הרטרו נכנס לשכבות עמוקות יותר שתדרושנה הבנות והסתגלות מחדש כדי שנגיע לצל פוסט רטרו עם יכולת להתארגן על התכנונים שלנו ועל החווטים בכל המישורים והרבדים של חיינו בכלל והחיים הרגשיים בעיקר… אם נתבונן בתת דמות פנימית אותה מייצג מרקורי, נלמד כמה דברים מענים על זמן זה..

מרקורי מיצג את דמות מספר הסיפורים שמתרגם לנו את העולם דרך שפה , לכן היום מרקורי נכנס לשכבה עמוקה יותר של אותה שפה ותרגום מציאות ויותר מכל דרך ההתנהלות שלנו שנובעת מאוטומט בתוך מערוכת יחסים.. זמן זה יאפשר לפתע הבנות קטנות, מהירות שאולי אפילו לא ניתן את הדעת יותר מידיי, אך שמרקורי יכנס לרטרו אותם הבהובים יהיו פתאום אורות גדולים יותר, הבנות גדולת יותר ואפשרת לשנות את האוטומציה מתוך התבוננות בערך שיש לנו במערכות יחסים .. אם נתקל במקומות של בלבול, חוסר נוחות, עצבנות, גילוים שהיינו מעדיפים שלא לדעת.. אלה מקומות שניתן להאשים את מרקורי.. אההה… ברור מרקורי ברטרו, אך למעשה יש כאן הזדמנות לגלות איפה אנו לא באמת כנים וישרים עם עצמינו ועם מערכות היחסים שלנו..

השלב הבא של מחזור זה יהיה כשמרקורי יהיה במרחק הגדול ביותר מהשמש , אחריו הכניסה לרטרו, תחילת שנה מרקוריאנית חדשה, סיום רטרו וכניסה לצל פסו טרטרו, התמקמות במרחק הגדול ביותר מהשמש , סיום הצל פוסט רטרו והיציאה ממאזנים….

המשך דיווחים לאורך כל המסע של מרקורי על כל הנקודות בהן ישנה מגמה ולנו תיווצר הזדמנות להיכנס לעומק ולשנות, לשדרג ולצור מערכות יחסים ביראות, שלמות ומפרות… חשוב לזהות שמרקורי נכנס לצל טרום רטרו רגע לפני מולד הירח בבתולה המסמן לנו את השנה החדשה ולכן השפעת רטרו זה גדולה מתמיד כי משתלבת עם מחזור של שנה ולא רק של חודש.. ברוכים הבאים למציאות חדשה

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן