נכנסים לעומק הארכיון הפנימי – מרקורי נכנס לצל טרום רטרו – אפריל 2022

היום 27.4.22 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו, מה שמספר לנו שתהליך הרטרו החל כבר משום שמרקורי עתיד לחזור לנקודה בה אנו נמצאים היום.

הכניסה לצל טרום רטרו מדבר על הכניסה הראשונה למקום עליו עתיד לעבור שלוש פעמים, בזמן זה מרקורי מעלה שבבים את זיכרונות וחוויות שאוחסנו עמוק עמוק בארכיון הפנימי שלנו כדי שנוכל להיות ערים להם כשמרקורי יכנס לרטרו ולטפל בהם באמת לכשיכנס לצל פוסט רטרו

כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו. מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים. מספר הסיפורים אחראי על מערכת החשיבה ועל זירת התקשורת. למעשה דמות זאת “שולטת” בחמרה, בתכנה ובמערכת ההפעלה שלנו, כך נוכל לחשוב ולחשב, לעבד ולעכל, להבין ולתקשר בתוך ים המסרים האין סופי של העולם. בין אם מסרים אלה מגיעים ממערכות פנימיות או שזה מידע המגיע מאנשים, סיטואציות, סביבה, תרבות וכו..

דמות מספר הספורים היא אישית ומוטענת במידע מהמשפחה והסביבה הקרובה ביותר ולכן היא מנוהלת מדפוסים ראשוניים והמשפה הראשונית (מעבר לשפת המלל..). מקום זה בונה את הארכיון הפנימי שלנו ולשם אנו נגשים בכל פעם שיש צורך במידע או הבנת המצב בו אנו נתונים. חשוב לזהות מאיפה דמות מספר הספורים הוטען והוחתם בשלבים מוקדמים של החיים (וניתן להגיע להבנות עד לרמה של קארמה).

במהלך החיים הארכיון הפנימי הולך וגדל על בסיס יומיומי כדי שהמפגש עם החיים והעולם יהיה בריא ויעיל, מתפקד ומאפשר להשמיע את קולנו ולהיות מי שאנו רואים להיות. לעתים, כשהמידע המנוהל מדפוסים ראשונים פוגש את המציאות המשתנה, אנו עשויים להרגיש לא מסונכרנים ולמצוא את עצמנו רצים ורצים ולא מגיעים לשום מקום. דמות מספר הסיפורים משננת שוב ושוב את אותם סיפורים / תירוצים והריצה מייצרת חוסר שקט והתרחקות מהחלומות שלנו..

כולנו זקוקים למנוחה, להאט את המהירות, לעבד ולהטמיע את מה שקורה בחיים, זה קורה, כשמרקורי נכנס לרטרו. מספר הסיפורים הולך אתנו יד ביד אחורה ומראה לנו את המקומות שדורשים שינוי בדרך הגישה, העיבוד, העיכול, הארגון והניהול ויותר מכל בתפיסת המציאות.. זמן מרקורי ברטרו שונה ומאפשר תהליך מואץ תוך התאמה וחיווט מחדש עם העולם והחיים.

הטבע קסום ומופלא בדרך בה מביא את הדברים, לעולם לא באופן בוטה או מזעזע.. את זה אנחנו בני האדם עושים לבד.. כמו הטבע גם מרקורי מראה לנו את התהליך או בסיפור שלנו, דמות מספר הסיפורים. כשמרקורי מתמקם באזור עליו עתיד לנוע במהלך הרטרו, אנו מקבלים סימנים מקדימים למה קורה. וכך במהלך תקופה זו נפגוש אותות ומופתים, נורות אזהרה והזהרה, רעיונות שלרגע שנמוגו או הבלחות של מידע, נגלה לרגע בזוית העין כדי שנגיע לרטרו עם חלקיקי זיכרונות וזרעים של הבנות שיאפשרו לנו ליצור שינוי של ממש ברטרו ..

אז היום 27.4.21 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו, זהו האזור עליו עתיד לחזור במהלך הרטרו ואנו נוכל לקבל מידע מיוחד ממספר הסיפורים שלנו, מידע שלרגע ששכחנו או לא שמנו לב, זיכרונות, רעיונות, הבנות, אינטואיציות, מסרים וכו.. כשמרקורי יכנס לרטרו נוכל להשתמש בכל המידע הזה לחיווט מחדש ושדרוג דמותו של מספר הסיפורים.

מעבר לשינוי מהירות מדובר בישורת אחרונה של מרקורי בטרם מסיים את השנה המרקוריאנית.. ולכן זמן זה מספר הסיפורים שלנו נמצא במקום מיוחד בו נוכל לארגן עצמו לכניסה חדשה ועמה שינוי עומק של קידוד השפה ותפיסת המציאות.. על זה נדבר כשמרקורי יתחיל שנה חדשה ובינתיים בואו נשים לב לסימנים שבדרך

אגב, במאמר מוסגר, אנו נמצאים רגע אחרי צמידות יופיטר נפטון ושיש לנו תנועה של הפלנטות הנוגעות לתפיסת מציאות במקביל, יש סיכוי לשינוי וליצירת של פרספקטיבה אחרת ..

בנוסף חשוב לציין שאנו רגע לפני ליקוי חמה  (30.4.22) הליקוי מאפשר להגיע למקומות שבדרך כלל לא אפשרים לנו ולכן זמן זה חשוב לכל מי שמעונין להגיע למקומות אחרים ולעשות עבודת ניקוי, תחזוקה ויצירה של מציאות חדשה

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן