סליחות וריפוי – שמש נכנס לבתולה אוגוסט 2020

היום 22.8.20 שמש נכנס לבתולה. זמן נפלא לומר מזל טוב לכל בני מזל בתולה.. כניסת שמש לזירת בתולה מספר לנו על מסע של הבנות, תובנות, מיקוד אנליטי של המציאות ואפשרות לשפר ולרפא את חיינו..

בהרחבה: ארכיטיפ הבתולה מתפתח מארכיטיפ האריה. האריה הוא הילד של הגלגל, הילד שחווה את עצמו כמרכז העולם, המטרה לאפשר זיהוי עצמי ובניה של אגו וזהות כדי שיוכל לשלוט בעולמו ולחוות תחושה של עוצמה ומלכות. ממקום זה הילד מעלה שלל דרמות והצגות כדי להבין דרך החוויה מי הוא ומה הוא .. ההתפתחות לאנרגית הבתולה מדברת על התוצאות של אופן ההתנהלות .. התוצאות שהבתולה מגלה הן סוג של התפקחות והתפכחות של מה שנשאר אחרי כל ההצגה הגדולה:)

הבתולה “יושבת” עם ספר החשבונות לחשב מה נשאר אחרי המאמץ והיצירה של הילד, לעיתים נשאר הרבה לכלוך, לעיתים נשאר כאוס, לעיתים נשאר משהו פגוע ופצוע, ותמיד, תמיד מה שנשאר לא מושלם ותמיד רחוק מהחזון הראשוני של האדם. כיוון שהעולם לא מושלם והספרים וחשבונות של הבתולה גורסים שיש צורך באיזון (אגב, זה נמדד במזל הבא) הבתולה עובדת ועמלה להגיע לעוד ועוד, לשפר את מה שלא משולם ולאט לאט יכולה למצוא עצמה שפחה לאותו מקור שהיווה את מקור השראה ומנוע של תשוקה.

כיוון שמדובר במזל אדמה, האנרגיה דחוסה מאוד ולא פשוט לצאת מתוך ההתניות של העבדות, במקביל מרקורי השליט מאפשר לתת סיבה רציונאלית לכל מעשה וכל פעולה ומכאן קצרה הדרך למסע של עבודה אין סופית ותחושה שהגן עדן הולך ונמוג אט אט עד שמגיעים לנקודה בה נשכח לחלוטין. מקום זה הבתולה יכולה להתדרדר אט אט לכאוס גדול יותר, לתחושה של פגימות ופגיעות, אגב, מקום זה הוא “הרשת” הממגנטת חולי וכאב.. לכן זמן בו שמש מקרין אור על זירת הבתולה ניתן לראות ולהבין בבהירות את מציאות חיינו , לשפר ולרפא.. לא בכדי זמן זה מחובר לחשבון הנפש וסליחות שטרום השנה החדשה.. תהליך השחרור , הריפוי והכנות לניקיון פנימי כדי להגיע להתחלה נטולת אבק ומאבק

ברוכים הבאים לזמנים של סליחות וריפוי

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן