עוברים את קירות הפחד, נטישה, הזנחה וכאב – כירון מסיים את הרטרו – דצמבר 2022

היום 23.12.22 בשעה 11.31 כירון מסיים את הרטרו בטלה לשנת 2022… ואם עשינו את המטיב בזמן הרטרו יש סיכוי מצוין שהיום נוכל לעבור את הקירות של הפחד, הנטישה, ההזנחה והכאב… מה בעצם קורה?

כירון בטלה מדבר על אנרגיה מיוחדת המאפשרת מפגש עם פצעי בראשית לצד טיפול עמוק בהם, עד רובד הד.נ.א. ככל שנבין יותר את מהות כירון בטלה, כך נוכל לנצל את תקופה זו באופן הנכון ביותר לכל אחד ואחת מאיתנו.

אם נתייחס לסיפור המיתולוגי של כירון, נגלה כי הוא מייצג אהבה אסורה, בגידה ונטישה.
סטורן, אביו של כירון היה נשוי לריה ובגד בה עם נימפת ים קסומה, פילרה שמה. ברגע ששמע כי פילרה נושאת ברחמה את בנו, הוא נטש אותה. לאחר הלידה, אמו של כירון נטשה אותו במערה כיוון שהתביישה במראהו. (כירון נולד קנטאור)

הזמן בו אנו נתונים כעת (18.4.18-14.4.27) מתפקד כמרחב המציף טראומות הקשורות לרגע הלידה, אל תוך מציאות היום יום. טבען של הטראומות הוא להיסחף בזרם התודעה עד שהן מגיעות למחסן הממוקם בעומקה, ובו שוררת עלטה מוחלטת המקשה עלינו להבחין בהן.

למעשה, מחסן אפל זה, הוא מחסנו של כירון ובטלה חוזרים להתחלה! אסטרולוגית מזל טלה מייצג התחלה. כשכירון נכנס למזל טלה, אותו מקום של נטישה ובדידות מוצף בחוזקה רבה אל פני השטח. מדובר בכפתור פנימי הנלחץ על השכבות העמוקות ביותר של הטראומות שלנו. הדבר מעלה שאלות אשר נוגעות לזהות, פצעי ילדות, והפחדים הראשוניים ביותר.

שאלות על זהות יבואו לידי ביטוי בצורה של: מי אני? מה אני רוצה?
כאן למעשה, מתחיל השיח עם דמות ראשונית בחיינו, דמות הלוחם. דמות הלוחם מצוידת בזיכרון ישן של כל המלחמות שניהל בחייו, זיכרון זה מתחיל במלחמה הראשונית ביותר, מלחמה לשרוד ברחם ולהתפתח ליצור חי שלם, אשר נלחם להיוולד ליצור עצמאי, היכול להתקיים בפני עצמו. זיכרון מלחמות עתיקות גדוש בפחד עצום ולכן מעבר כירון לטלה מזמין אותנו לאתר את הפחד, להתמודד אתו ולגלות את המתנות אשר הוא מביא עמו כדי ליצור חוזה של שלום עם דמות הלוחם.

אמנם המסע מתחיל בהישרדות ובמלחמה ראשונית, אשר לוקחות אותנו כעת להתעוררות של זיכרון עתיק ביותר המבעבע וכמו מזמין ליציאה אל עבר מלחמה חדשה, אך, אם נדע לעבוד נכון עם רוח הזמן והאנרגיות המרתקות של כירון בטלה נוכל לעבור ממצב של הישרדות למצב של מנהיגות.

אם הקפאנו, הדחקנו או התעלמנו מדמות הלוחם, כירון יעיר לנו את השלב הראשוני של הצייד אשר חי בתוך ג’ונגל ונע בין מצבי נטרף לטורף, מאוים, שורד ולא יכול לראות מעבר לרגע הנוכחי. המטרה היא טיפול מעמיק במהות הצייד כדי ליצור מסע אל עבר מפגש עם הלוחם. אם התחלנו תהליך להבנת הרצונות והמטרות שלנו ואנו עדין מרגישים תקועים, כירון יעיר את ההתניות, המעצורים והחסמים על מנת להצית את החזקות, העוצמות וההבנות אשר יובילו לפריצת גבולות ויצירת עצמאות ראשונית, ולבסוף התקרבות למהות המנהיג

אם מבחינתו קיים בטחון מלא לפיו אנו נמצאים במקום נהדר של מנהיגות מלאה בחיינו, המפגש עם כירון יכול להראות לנו את החלקים הרכים והעדינים שיש להכניס לתמהיל המנהיג. כך נבין את מכלול הרצונות על כל הרבדים והשכבות שלו, ונוכל לקלוט מה יאפשר לנו לפתוח ערוץ להתמסרות וכניעה לרצון הגבוה ביותר

כירון ברטרו מציף את כל מה שאנו לא מסוגלים לגעת ביומיום, כל מה שנסתר מעננו, כל מה שנמצא באותו מחסן אפל…זמן הרטרו מאיר על הפינות הנשכחות, על פצעים ראשונים מהם התעלמנו או הזנחנו וכעת שכירון מסיים את הרטרו ניתן להגיע עם הבנה עמוקה מאד למה ולמה ואיך…

אצל כל אחד ואחד מאיתנו זה עובד בצורה שונה, הצורה נקבעת ביחס למפה אישית, מיקומו של כירון וההקרנות שלו (זוויות) איפה נמצא מראש (שליט מזל טלה ) וכמובן כעת שמארס ברטרו כל הסוגיות מתעצמות למימדים שבדרך כלל מעבר ליכולת ההבנה שלנו ומעבר ליכולת הגמישות התפיסתית שלנו.. כעת זה עובד ופועל ומאפשר לעבור את הקיר..

עוברים את קירות הפחד, קירות הפצעים הבראשיתיים, קירות ההזנחה והנטישה, קירות ההישרדות והבדידות.. ולהתחיל מחדש דרך משקפיים חדשים ובהירים עם ידיעה מה אנו רוצים ולאן אנו נעים.. מוכר?

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן