עוצרים, נושמים ופועלים – מרקורי מסיים את הרטרו במאזנים נובמבר 2020

היום 3.11.20 מרקורי מסיים את הרטרו, ונקודת זמן זאת ניתן להתחיל להניע את המחשבה באופן שונה לחלוטין מאשר חווינו בזמן הרטרו עצמו. למעשה תהליך הרטרו פשוט מאד כיון שמאפשר לנול חזור לאחור, לזהות מה לא עובד נכון ומדויק בשבילנו ולאתחל מחדש את התבניות וההרגלים שישובים על אותו מקום..

אם נתייחס לעומק הדברים נגלה שהתהליך ארוך יותר ועמוק יותר משום שמרקורי נע על אותו איזור שלוש פעמים.. הפעם הראשונה היא הצל טרום רטרו בו אנו מזהים משהו לחלקיק שנייה והאוטומט מניע אותנו למהירות הרגילה ויש לנו הזדמנות להתעלם כמו תמיד ולהמשיך לגלוש מבלי לתת תשומת לב למה קורה שם, ואז מרקורי נכנס לרטרו ונוצרת הזדמנות להתבנו לעומק במה באמת קורה, מאיפה זה מגיע, מה המקור של אותם באגים שסופו של יום לא מאפשרים לנוע להגיע ליעד ולמטרה שהצבנו לעצמינו אלא האוטומט לוקח למקום המובן מאליו.. זה הזמן שמבינים לעומק ויכולים להתחיל לחשוב מה ניתן לעשות ואיך והפעם השלישית שמרקורי נע על אותו איזור, זהו הצל פוסט רטרו וזה הזמן לצור פעולות לשינוי אותם באגים.. זה הזמן לצור מציאות אחרת וממקום זה לצור לעצמנו סיכוי מצוין להגשמה של אותה זירה עליה מרקורי עובר

ואיפה מרקורי סיים את הרטרו: מאזנים ועם סיום הרטרו אנו מקבלים הזדמנות לגעת בסוגיות של מערכות יחסים, החל ממערכות היחסים בינינו לבין עצמנו וכלה במערכות יחסים כלליות ואישיות ועד מערכת יחסים עם העולם והמציאות..

כעת מרקורי נכנס לפעם השלישית בה עובר על איזור זה וההבנות המנטאליות שהגענו במהלך הרטרו יכולות להפיח רוח חדשה בתוך עולם ההשוואות שמייצר את המגנוט הראשוני למערכות יחסים..וברגע שמרקורי יעבור לעקרב נוכל לחזור ולפגוש את הפחדים והחרדות שעוצרים ולא מאפשרים לצור שינוי של ממש ..ולמה הפחד להכיל ולהתמסר שהוא אחד הפחדים הגדולים ביותר שכן מראים על הזהות שלנו.. פירוט מלא במאמר מיוחד שיגיע עם כניסת מרקורי לעקרב.

למעשה, שבוע זה רובו ככולו עוסק במערכות יחסים.. ולכן מרקורי מקבל עוצמה גדולה יותר ומיקוד חזק יותר. אם נחזור לאחור, מרקורי החל את המסע במאזנים שהתחלנו להבחין מה קורה במערכות היחסים שלנו ומדוע, כשמרקורי נכנס לצל טרום רטרו, החלו דברים לצוף ולעלות ממעמקי הלא מודע כדי שנתחיל לעבוד עליהם בזמן הרטרו.. השלב הראשון של הרטרו אפשר לראות מעבר למה שניתן לראות בדרך כלל ולהגיע לסוג של כנות ואמת שבדרך fלל לא בנמצא משום שאנו פועלים מאוטומציה בכל מקום וכן ..כולל גם מערכות יחסים וכשמרקורי החל שנה חדשה, הגענו לזמן בו אנו יכולים להתחיל לפעול, אמנם העבר מושך חזק..אך האומץ שגייסנו מביא למקומות חדשים וכעת שמרקורי מסיים את הרטרו יש לנו מרחב פעולה נקי יותר עד סיום הצל פוסט רטרו ומשם.. אמשיך לדווח:)

כדי להקל על התמצאות בציר הזמן, הנה לוח הזמנים של מסלול הרטרו הנוכחי
מרקורי נכנס למאזנים ב- 5.9.20
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב- 23.9.20
מרקורי נכנס לעקרב ב- 27.9.20
מרקורי נכנס לרטרו ב- 14.10.20
מרקורי מתחיל שנה חדשה ב- 25.10.20
מרקורי חוזר למאזנים ב- 28.10.20
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 3.11.20
מרקורי חוזר לעקרב ב- 10.11.20
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 19.11.20
מרקורי יוצא מעקרב והתהליך תם ונשלם עד העונג הבא ב- 1.12.20

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן