עיניים גדולות – ונוס עושה מולות ליופיטר – יולי 2021

היום 22.7.21 ונוס שרק נכנסה לפני כמה שעות לבתולה משוחחת עם יופיטר שעוד רגע חוזר לדלי.. השיח בין האנרגיה של ונוס לאנרגיה של יופיטר מגלה לנו משהו על מזג האוויר האנרגטי ביום זה..

השיח מתגלה דרך הזווית בין שניים, זווית זאת מייצגת שיח מעניין בין שני חלקים פנימיים , כל חלק מונע מצרכים שונים ולכן מדובר כאן יותר בקונפליקט מאשר בשיחה קולחת ומופלאה..

מה שני חלקים אלה מייצגים? שני קולות: ונוס מייצגת את הקול שמספר על כל מה שבעל ערך ומעניק סיפוק בטחון בחיינו, החל ממזון שמעניק לנו תחושת שבע, סיפוק ובטחון וכלה במזון רגשי, מנטלי, רוחני ו… כל מה שמעניק שובע ובטחון מתחבר בעקיפין או באופן ישיר לרעב.. וכשיופיטר נכנס למשוואה, הוא מייצג את הקול של להגדיל! כמה שיותר להגדיל! הוא מעצים ומגדיל את הכול ולכן השיח הזה מדבר רעב לחוויה גדולה מהחיים, זה המקום בו אנו מחפשים משהו גדול יותר, נוצר בנו רצון חזק יותר לסיפוק וגם אם זה על חשבון העתיד לבוא, במיוחד שוונוס נמצאת בבתולה משם שמרקורי שליט בתולה מיצג את מספר הסיפורים שלנו והוא מנחה את ונוס למצוא סיפור כיסוי טוב במיוחד😊   מיקם שמעניק סיפור כיסוי מרתק

ולמה סיפור? זה המקום בו אנו זקוקים לסיפורים כיוון שכל סיפור מעניק לנו לגיטימציה ללמה אנו רעבים ומה אנו זקוקים כדי להיות שבעים ומאושרים, הסיפור סוגר את השורה התחתונה והשכל משרת באופן מלא את תפקידו.

למעשה, הסיפור מגבה את תחושת החוסר ביטחון ומונע מרעב, וממקום זה נוצרת צעקה גדולה של עוד! לכן כדאי לשים לב לרעב למזון ומחיר בריאות/משקל: רעב ל-“אחיזה” שמעניקה בטחון (מחיר המינוס בבנק) במישור גבוה יותר אנרגיה זאת פועלת באותה צורה, אמונה, משאבים ורעב.. אנרגיה זאת נוגעת באמונה שלנו (יופיטר) ביכולת ובמה מגיע לנו, לכן הרעב להשיג מה שנראה לנו ברגע מסוים כמגיע, מומלץ לבדוק את יכולת השיפוט… במיוחד אם נכנסנו לצל של מזל בתולה .. כמה קל לזהות את הפגום וממנו את האשמה וההזדקקות לנחמה בעוד ועוד ועוד..

האם באמת התפוצצות על משהו מאפשרת מענה לרעב פנימי ? האם באמת ניתן להשביע צרכים גדולים על ידי משהו נקודתי? למעשה זמן זה מאפשר לנו להבין ולזהות שהרעב לא מקבל מענה דרך חוויות נקודתיות, אלא דרך תהליך וזמן זה מאפשר לנו לזהות את הצרכים לסיפוק ושובע, יצירתיות וערך עצמי הנובע מהכרה מלאה בערך המנייה האישי.. זמן נפלא להיזכר בערך האמתי של מי אני ומה מעין האמונה והתפיסה כדי לחבר בין אמונה למשאבים ולצור משהו חדש בעל ערך ארוך טווח..

זמן לאוורר את התפיסה בכל הנוגע לרעב, לצורך בשובע, סיפוק ובטחון בכל התחומים של החיים.. אם הרעב מגיע ומניע ליצור סיפור למה חייבים עכשיו, לעצור לרגע, לנשום ולהסכים לבדוק באמת את הרעב שמסתתר מאחור

ציר דגים בתולה מזכיר לנו את הפער בין החלומות על אוטופיה לבין המציאות שדורשת בדם יזע ודמעות להגיע לתוצאות וכאן גם מקום זה נכנס למשוואה, זמן לזכור שחלק מהרעב מובנה בתוך הקונפליקט הזה .. זמן לשאול שאלות על הקשרים בין חלומות למציאות

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן