פעם שלישית גלידה – מרקורי נצמד ליופיטר – מרץ 2021

היום 4.3.21 מרקורי נצמד ליופיטר בפעם השלישית: ולמה? משום שמרקורי עדיין בתוך לולאת הרטרו בה מבלה מאז ינואר 2021 ומה זה אומר? בפעם הראשונה שמרקורי נצמד ליופיטר ב –11.1.21 היה מפגש מהיר בו נוצרו הבנות ראשוניות לגבי מה קורה אתנו בזמנים אלה.. לאחר מכן מרקורי נכנס לרטרו וחזר להיפגש שוב עם יופיטר ב- 14.2.21 ואז הייתה לנו אפשרות להיכנס לעומק התודעה ועם גישה חדשה ולפתוח ערוצים להבנות מה קורה בזמנים אלה.. וכעת בפעם השלישית שנוצר מפגש זה יש הבנות אמתיות

מה בעצם אומר מפגש זה? מרקורי מייצג את התבניות החשיבתיות ויופיטר מייצג את פילוסופיית החיים והאמונה של האדם והחיבור מוליד הפעלה חזקה של המוח, המוח מוצף ברעיונות, הצורך לדבר ולספר גדל מאוד ולעיתים ללא מעצורים, כדאי לשים לב.. מה שנאמר לא ניתן להחזיר בחזרה:)  כיוון שיופיטר מדבר על אמונה ואופטימיות ,המחשבה מקבלת נופך של אופטימיות, שמחה והרגשה חזקה  שניתן להתחבר בקלות לחזון ולחלום..

לכן במפגש ראשוני יכולה להיות הצפה של רעיונות והבנות אך על פני השטח עם צורך עז לפרק הכל כמה שיותר מהר, או לחילופן ניצוצות של רעיונות שחומקים מבלי שניתן לעשות איתם יותר מדיי, המפגש השני בין מרקורי ויופיטר היה עמוק יותר, עוצמתי יותר ובאמת נגע בהבנות חדשות ויכולת לנהל את ההבנות למקום של תכנות מיוחדות מחוץ לתבניות הרגילות שלנו וכעת הפעם השלישית זאת הפעם בה ניתן ליישם את ההבנות גם אם נראה שלא הגיוני, גם אם נראה שיומרני או גדול מידיי.. זה הזמן לפרוץ את גבולות ההתנהלות הרגילה וליצר מציאות חדשה.

כדי שדבר לא יחמוק מתחילת התהליך הצעתי טיפ קטן, מומלץ להצטייד בפנקס קטן לרשימות שפע הרעיונות שעולם, להעלות סקיצות, טיוטות ורישומים מהירים של מה שעובר במערכת.. למעשה כל שיחה או אינטראקציה יכולה להביא לרעיונות גדולים וחדשים, נקודת המבט מתרחבת, נוצרות הזדמנויות וההשראה חוגגת. העירות גדולה ומודעות נפתחת לחוויות רוחניות חדשות. חשוב לזהות שזאת הפעם השלישית שנוצר שיח זה בין מרקורי יופיטר(בגלל הרטרו של מרקורי) ולכן כל האמור לעיל כעת נמצא במקום בו הפוטנציאל הגבוה ביותר להפיק את המקסימום משיח זה… פעם שלישית מאשרת להביא לידי ביטוי את כל מה גילנו במהלך מחזור הרטרו הנוכחי של מרקורי..

אז מי אמר שפעם שלישית גלידה? זה הזמן לגלידה או הכוונה לגדילה😊)

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן