צוללים לעומק התודעה – מרקורי נכנס לדגים

מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים שלנו ואת מסעו של מספר הסיפורים. מספר הסיפורים והתפתחות האינטליגנציה של מספר הסיפורים במטרה לאפשר לנו להבין באמת את עצמינו, את החיים, את המציאות, את העולם , את…..

היום 3.2.20 מספר הסיפורים שלנו נכנס לזירת החלומות:) מיקום זה מאפשר לתודעה התרשמות ופתיחות, זרימה וחיבור לחלומות. חשוב לציין שאם קיים במערכת שלנו דיאלוג דינמי מיקום זה ילחץ על כפתורי הבלבול הפנמי, אשליות וחלומות שבורים. כמו תמיד המטרה להציף ולהסכים לזהות את המקור של הבלבול והאשליות ולהתמיר למיקוד ואתחול החזון

מעבר מרקורי בדגים אמור לחבר אותנו למרחב הוויתי וחוויתי שמעבר לגבולות המוכרים והידועים ולכן מעבר זה לתת לנו דלק, השראה והעצמת החלומות שלנו בכל תחום, ואיך ? לא בדרך הרגילה של רציונליזציה אלא באמצעות פתיחות לכל מה שמעבר לרציונאל וליכולת לתפוס את המציאות בחמשת החושיםJ ההסכמה לפתוח דלת למה שמעבר לרציונל ולתפיסת חמשת החושים מאפשר חיבור לעבודה יצירתית כמו כתיבה, מוסיקה, אמנות, הבנות עומק ועוד..

מרקורי הוא המסננת המנטאלית למציאות ולכן מעברו לדגים יוצר שינוי מגמה בהתייחסות ובגישה, קל יותר לזהות את הקיום של מישהו/משהו אחר, קל יותר לראות צרכים של האחר קודם וקל יותר להבין כאב וסבל של עם /דת/לאום אחר.. מקום זה בהחלט יכול לסייע לפתוח את הלב ולהקשיב לצרכים שלא נתנו את תשומת ליבנו ולמצוא פתרונות נכונים ובריאים לתמונה הגדולה. כדאי לזהות שמיקום זה שגורם לאבדן גבולות יכול לצור מצבים של שדידה אנרגטית, עייפות, ליאות ועצב, אך כמו תמיד אלה תואמות של החוויה האישית שלקחת למקומות חדשים כדי להרחיב את התודעה לזמנים אלה.

מעבר מרקורי בדגים ופתוח ערוץ למספר הסיפורים שלנו להתחבר לאינטליגנציה אינטואיטיבית, ולכן רצוי ומומלץ להיפתח לחשיבה האינטואיטיבית גם אם נראית לא רציונאליתJ זאת משום שמרקורי הולך לשהות זמן רב במזל דגים, כיוון שמרקורי עושה את רטרו בדגים ומעגל רטרו מסוג זה יוצר חרירים במטריקס ומאפשר להגיע לעומקים שמעבר ולהתחבר לדלק מרתק להנעת החלום והחזון.. מומלץ לבדוק ביחס למפה אישית כדי להפיק את המיטב והמירב ממעגל זה.

דרך אחרת להבין את מרקורי בדגים: כשמרקורי נכנס לדגים הפוקוס הרציונאלי שאפיין את מיקומו בדלי משתנה והאנרגיה מאפשרת לנו להתחבר להבנות, חוויות והתנסויות שמעבר לחמשת החושים: דמיון, יצירתיות, חלומות ואינטואיציה נגישים מאוד ולכן זמן זה מאפשר חיבור לעבודה יצירתית כמו כתיבה, מוסיקה, אמנות, הבנות עומק ועוד.. ולמה? מרקורי הוא המסננת המנטאלית למציאות ולכן מעברו לדגים יוצר שינוי מגמה בהתייחסות ובגישה, קל יותר לשים משיהו אחר כראשון, קל יותר לראות צרכים של האחר קודם וקל יותר להבין כאב וסבל של עם /דת/לאום אחר.. מקום זה בהחלט יכול לסייע לפתוח את הלב ולהקשיב לצרכים שלא נתנו את תשומת ליבנו ולמצוא פתרונות נכונים ובריאים לתמונה הגדולה. כדאי לזהות שמיקום זה שגורם לאבדן גבולות יכול לצור מצבים של שדידה אנרגטית, עייפות, ליאות ועצב, אך כמו תמיד אלה תואמות של החוויה האישית שלקחת למקומות חדשים כדי להרחיב את התודעה לזמנים אלה.

רצוי ומומלץ להיפתח לחשיבה האינטואיטיבית כיוון שמרקורי הולך לשהות זמן רב במזל דגים, זאת משום שהוא עושה רטרו בדגים ומעגל רטרו מסוג זה יוצר חרירים במטריקס ומאפשר להגיע לעמוקים נעלים.. מומלץ לבדוק ביחס למפה אישית כדי להפיק את המיטב והמירב ממעגל זה.

אם נביט מנקודת מבט אחרת , מרקורי בדגים מפעיל את מוח ימין, את הצד האינטואיטיבי וכיוון שמרקורי עתיד לנוע בזירה זאת כחודשיים לעומת שלושה שבעות במהלכים רגילים (מרקורי עושה רטרו בדגים) החוויה של אינטואיציה ופחד חופפות ויכולות להוביל לנתיבים מוזרים ולא ברורים .. אז כן, למרבה הצער, אשליה והונאה עשויים להיות גם משכנעים ומפתים יותר, שכן חשיבה ביקורתית ואובייקטיבית יוצאת לחופשהJ אז בבקשה.. לשים לב..

כיוון שאנו עוסקים במקומות מעודנים מאד של הנפש העומס יכול להיות גדול מתמיד, במיוחד על המערכת העצבית שמיד מציפה את הרגש העמוק ביותר (מרקורי אחראי על המערכת העצבית ודגים – מים – רגש) לכן בזמן זה אנו עלולים לחוות עייפות נפשית ולכן מומלץ לנוח יותר, לכבות קצת את השכל ולתת למשהו אחר לקחת אותנו למסע..

דרך אחרת להבין את מרקורי בדגים, דגים מסמלים את האוקיאנוס של החלומות שלנו, השכבות העמוקות ביותר של התודעה שלנו ולכן זהו גם מקום המסתור של חוויות הכאב והטראומות שלנו, זה המקום בו מסתתרים האובים הנסתים (אחד האויבים הגדולים ביותר בסיפור זה אנחנו עצמינו) וכיוון שמרחב זה מחבר אותנו לתת מודע הקולקטיבי , כאן אנו מחווטים לצלילם אחרים ומאסות שונות, מצד אחד למרחב של גן עדן ואלוהות מצד שני לצד האפל והאחר , לגיהינום .. כך או כך אלה מרחבים שאנו יוצרים דרך הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו וכעת זה הזמן לאוורר ולשחרר ולעשות עבודה עמוקה מאד על מרחב זה כדי להתכייל לצלילים חדשים

כדי להשלים חלק נוסף בתמונה כדאי לראות שמרקורי נכנס לדגים בצל טרום רטרו, מומלץ לקרוא את המאמר על הכניסה של מרקורי לצל טרום רטרו..  ואם יש שאלות אשמח לענות ואם יש רצון לייעוץ אישי נוכח זמן זה, אני זמינה לקריאה קצרה של רבע שעה או לקריאה עמוקה יותר של שעה.. לפרטים נא לפנות אלי במייל או בטלפון. תודה וברכות למסע מרתק ..

ברכות לימים מלאי שמחה ואהבה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן