שדרוג המרחב בו נדרשת סימטריה, איזון והרמוניה – מרקורי נכנס למאזנים – אוגוסט 2021

היום 30.8.21 מרקורי נכנס למאזנים וכניסתו לזירה זאת יוצרת אוורור של מערכת החשיבה ..

מזל מאזנים מספר לנו על המרחב בו אנו נדרשים ליצור סימטריה, סימטריה בין חלקים מנוגדים בתוכנו ובין מי שאנו לעולם בכלל  ולמערכות יחסים בפרט .. ממקום זה נוצר איזון שמוביל להרמוניה המתבטאת בשיח הפנימי שלנו ביננו לבין עצמנו , במערכות יחסים עם אחרים לצד השיח ביננו לבין העולם

כשמרקורי נכנס למרחב זה, הדבר הראשון שהוא מביא עימו זה הנסיון מהמזל הקודם בו שהה.. מבתולה, למעשה, מרקורי יוצא מנמל הבית (בתולה) ויוצא למסע חדש שמתחיל בכניסה למאזנים…

מעבר מרקורי למאזנים מביא עמו רעיונות חדשים, מודעות אחרת ויותר מכל יכולת לעבור ממצב של שיח פנימי לאינטראקציה עם מי ומה שנמצא מחוץ לעולם האישי שלנו. לכן זמן זה מאפשר דיאלוג קל יותר, לא רק ברמה של ביטוי רעיונות ומחשבות אלא גם ביכולת ההקשבה והאזנה.

זמן בו היכולת הדיפלומטית מתגברת ונוצרת תחושה חזקה שניתן לראות את שני צידי המטבע בכל סוגיה, בכל מצב ועם כל אדם ..הזדמנות נפלאה להתייחסות מחודשת לחוזים, החל מהקולות הפנימיים וכלה באינטראקציות עם אנשים, אמונות וערכים.

למעשה כניסת מרקורי למאזנים מדברת על פתיחת שער ענק למודעות חדשה שנוגעת לאינטראקציות, יחסים, חוזים ויכולת להכניס מרכיבים חדשים למשוואות ישנות. זמן זה מאפשר תקשורת קלה יותר, יכולת הקשבה גבוהה יותר, הדברות, משא ומתן, הבנות של רצונות מול צרכים. בגדול מדובר בהתעוררות המודעות לקיום האחר בחיים, החל מיחסים אישים וכלה ביחסים בין מדינות, דתות, קהילות או כל תבנית שבטית אחרת..

אך כמו תמיד שיש לנו פוטנציאל לעבוד על סוגיה מסוימת מגיע הצל והצל יראה עצמו דרך סוגיות של שקרים לבנים, תפיסת מציאות שונה , שפה אחרת ודרך שונה לתרגם ערך מוסף מיחסים וכאן נכנסים לא רק למקום אישי אלא גם לסוגיות של תרבות…

תרבות היא הסכמה קולקטיבית לעולם של ערכים אמונות, פילוסופיה ותפיסת מציאות של קבוצה אנושית מסוימת, ומקום זה מאפשר דיאלוג בין תרבויות דואליות המנוגדות בראייתן ותפיסתן…בו זמנית גם נוצר הזיהוי של השונות, כוח הניגודיות… לכן זמן זה מהווה שער אנרגטי ענק להקשבה, התבוננות והסכמה לאזן ולצור תנועה חדשה שתפרה ותעצים את השיתוף פעולה והערך המוסף שכל צד מרוויח מתוכה… ושוב, כמו תמיד כשיש פוטנציאל גובה ביותר, כך גם הצל פעיל באון גבוה ביותר, החל מסוגיות של השוואה, מדידה ושקילה ביחס לתפיסה אישית ומכאן למעשה מתחילות המלחמות הגדולות ביותר בעולם

והנקודה החשובה ביותר היא: הגענו למרחב בו מרקורי עומד לעשות רטרו, בניגוד לזמנים אחרים בהם מרקורי יכול לבלות עד שלושה שבועות במזל, כעת מרקורי עומד להישאר בזירה זאת כחודשיים ולכן כדאי לשים לב לכל מה שקורה כעת ולהיעזר בזמן זה לשדרוג חוזים עם עצמנו , מערכות יחסים בכלל ואישיות בפרט לצד יחסים ם העולם.. זמן מרתק בו ניתן לבחור אם תיווצרנה בחיינו סימטריה, איזון והרמוניה..

בדרך העבודה שלי בה אני מתייחסת למהות הארכיטיפ האסטרולוגים  או במילים אחרות מהות התת דמויות המרכיבות את האני השלם:  מזל מאזנים מיוצג דרך דמות הדיפלומטית, השאיפה שלה לצור מערכות יחסים בהן כולם מרוויחים ויכולים להתפתח לשלב של הפריה ורווח הדדי, כשמרקורי נכנס לזירה של דמות זאת הוא מכניס המון מידע חדש כדי שנוכל לשדרג את עצמנו ביחס לזמנים הנוכחים ולא רק ביחס למערכות יחסים של גיל 3 או גיל 15 או גיל 20 ו… כדי להגיע לשיח דיפלומטי מלא יש צורך במידע מלא מה נמצא בחיינו וכעת זה הזמן בו מרקורי המייצג את דמות מספר הסיפורים נכנס לבדוק את הסיפורים של אותה דיפלומטית פנימית כדי לאפשר שיח אחר ומערכות יחסים בריאות יותר

הדבר נכון תמיד כשמרקורי נכנס למאזנים וכעת שמרקורי עתיד לשהות במרחב זה כחודשיים, יש לנו הזדמנות מדהימה לבחון לעומק את המניעים, הצרכים, הכלים בהם אנו שוקלים ובודקים, מודדים ומשווים בחיינו וההשלכות של מקומות אלה על מערכות יחסים שלנו.. זמן נפלא לכניסה לשכבות עמוקות מאד בהם נמצא התכנות הראשוני כדי לשדרג ביחס למה שאנו צריכים כעת..

***למי שרוצה ללמוד את מרקורי לעומק, כדי לקבל כלים משמעותיים להבנות והתנהלות חדשה בחיים בכלל ולמערכות יחסים בפרט, כדי להבין את הצופן המרקוריאני, מייד אחרי החגים יש לנו סמינר מרוכז ואינטנסיבי על מרקורי

מה נלמד: מיתולוגיה של מרקורי. גלופה, אסטרונומיה, אסטרולוגיה
מהות ומשמעות מרקורי במזלות ובתים דרך הגישה הקלסית, פסיכולוגית , קרמטית, אזוטרית, התפתחותית ו…. אבחון ויישום מול מפות. נלמד על מעגלי מרקורי ומחזורי מרקורי.

מעגלי מרקורי: נתעמק בתנועה של מרקורי ומה מאפיין מרקורי מקדים ומרקורי עוקב (ישיר ורטרו) ומה מאפיין אנשים שנולדו לפאזות השונות של מרקורי. כמו כן נתעמק ברטרו , מקדים עוקב ומאפייני אישיות של האנשים שנולדו בצל המקדים והעוקב של מרקורי ואיך המעברים של מרקורי עובדים לגבי כל אבטיפוס ובנוסף התפתחות האישיות דרך הבנת הקידומים.

מחזורי מרקורי: מחזורים גדולים מרקורי, ואיך כל רטרו מהווה נקודת פריצה בתוך מחזור של מרקורי לדיאלוג בין האדם לעצמו, לאחרים וליקום, בנוסף איך כל נקודה מסוג זה מהווה פריצת גבולות המודעות ותודעה ותרגילים מרתקים לעבודה עם מרקורי..

נלמד על הזוויות שמרקורי יוצר לשמש, ירח, ונוס ומארס ואיך זוויות אלה משפיעות על התפקוד, התמצאות, גישה, תקשורת, חשיבה ויחסים של האדם.
תוך כדי נשלב חומרים מעניינים שנוגעים לאבחון החל מרגישויות וכלה בדיסגרפיה וגמגום. נתייחס לדרך בה האדם תופס את המציאות ואיך תפיסה זאת יוצרת אמונה ואימון בעצמו, בסביבתו, יחסיו עם אחרים ובכלל..

וברוח זמנים אלה בהם נדרש מידע חדש ועדכני כדי לפרוץ את מעגלי ההתניות והתכנות הראשוני זה הזמן.. סמינר מרקורי :  6 מפגשים בזום, שעתיים כל מפגש עם התייחסות למפות אישיות ..
לפרטים נא לפנות אלי, טל  0523764220

ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן