שיחה אינטנסיבית בין מספר הסיפורים לצנזור – מרקורי עושה תשעים לסטורן

היום, 23.9.20 מרקורי משוחח עם סטורן, השיח בין מרקורי וסטורן מרתק משום שמיצג אנרגיות שונות, צרכים/רצונות, מניעים והפעלות פנימיות שונות להפליא.. ולמה? משום שמרקורי מדבר על מהירות וסטורן על איטיות. השיח בין השנים מדבר על מחשבות (מרקורי) ותבניות חברתיות (סטורן) ברמה הראשונית הסבר פשוט שזמן זה מאפשר למחשבות ורעיונות לצור תבניות ברורות, רציונאליות ומכווננות למטרות. אמנם לא בקלות, אך גישה ברורה, אובייקטיבית, פרקטית ויכולה להניב תוצאות בכל תחום

כיוון שמרקורי נמצא במאזנים וההשפעה יוצרת חיבור חזק למציאות המשתנה דרך מפגש עם העולם ומערכות יחסים שיש לנו עם העולם .. והלחץ של סטורן בגדי שנוגע באלמנט ההצלחה ולכן זמן זה מאפשר השלמה עם עובדות והחלטות שנעשו בעבר נוכח הצלחה או כשלון, לכן אם יש לך משהו במבנה הטבעי שנוטה למלנכוליה, היבט זה יכול ללחוץ על “חצי הכוס הריקה” וכשיש את המודעות , ניתן בדרך רציונאלית לראות את האפשרות לראות את חצי הכוס המלאה ולקחת אחריות, לבנות תכנית ומחויבות לרעיון שיוביל לצמיחה וגדילה.

חשוב לציין מרקורי עושה תשעים לסטורן לפחות פעמיים בשנה לכן כדאי לבדוק מה קרה בפעם האחרונה שנוצר היבט זה .. מכאן ניתן לבסס על סמך ניסיון וכיוון שסטורן מעורב בתהליך, יש מצב להגיע בקלות רבה למקום של היסוס, חשש ופחד בנוגע לקבלת החלטות. מעבר זה שם פוקוס על אזורי השחיקה של החיים וקשה לראות מעבר ולמרחוק, רצוי להוציא מארגז הכלים את הסבלנות ואת היכולת לבדוק בשקט את העובדות ולא להקשיב לקולו של הצנזור שלוחש באוזן “לא תצליח” או “אין סיכוי” אז …זה לא, זה בדיוק הלחץ הנדרש כדי לפקס ולמרכז את עצמינו ולעלות על הנתיב הנכון עם תכנית ברורה לכיוון מטרות ויעדים שקבענו לעצמינו בכל תחום, החל מפיננסים, יחסים בין הצרכים האמתיים של נפש לבין הצרכים להכרה והצלחה ועד יחסים בין אישים, חוזים ויותר מכל החוזים הנשמתים/קארמטיים שדורשים מענה כעת..

דרך אחרת בה ניתן לתאר את הזווית הזאת היא היכולת לחבר בין מספר הסיפורים לבין הצנזור והמפגש עם מבחן המציאות, וכאן העובדות מדברות.. אין אפשרות להמשיך עם סיפורים או עם עיקופים או כיפוף והגשמת העובדות..זה המקום בו ניתן לזהות באופן מדויק מה נכון ואיך לעבור את משוכת הצנזור למקום של לימוד והבנה.

אם נמצא עצמינו במקום של ביקורת ושתיקה.. זאת המציאות שמראה את הפער בין עולם האמונות ותפיסת המציאות היומיומית, הקושי לחבר בין לבין ולכן חווית המתח , ביקורת, לחץ ועצבנות יתפסו את קדמת הבמה. זה הזמן לעמוד מול הצנזור ולעבור את משוכה של הכנות והיושרה כדי להגיע לחכמה שצברנו במהלך הדרך..אם הגענו מראש לזמן זה עם הבנות וחכמה בנובעות מהיכולת לחבר בין גישות פנימיות שונות, זה הזמן להעביר מכוח אל הפועל תוך לקיחת אחריות על הדיאלוג בינינו לבין אחרים, על יחסים ועל מפגש עם העולם ולזהות את התוצאות ..

ברכות ליומלא הבנות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן