שיחות עמוקות בין צרכים אישיים לתכתיבים – מרקורי ברטרו עושה תשעים לפלוטו ברטרו – אוקטובר 2021

היום 1.10.21 מרקורי משוחח עם פלוטו.. כמה שעות אחרי השיא של השיח בין מארס וכירון.. אנו מקבלים את מרקורי ופלוטו, אין לאן לברוח, זה הזמן להביט לעצמנו בעיניים לראות באמת..

אלה שיחות עמוקות מאד בין צרכים לבין תכתיבים, בין הצורך שלנו במערכות יחסים לבין הצורך שלנו במסלול להכרה והצלחה ובעיקר איזה סיפור אנו מספרים לעצמנו כדי לעמוד מול עצמינו ומול האמת ברגעים קטנים שהיא הופכת להיות חזקה כל כך כמו היום

היום זאת הפעם השנייה ששיח זה מתרחש תוך זמן מאד קצר משום שגם מרקורי וגם פלוטו ברטרו ולכן נוצר מצב של “שדור חוזר” תזכורת, פעם ראשונה שמרקורי שוחח עם פלוטו הייתה ב- 22.9.21  כשמרקורי היה בצל טרום רטרו זמן קצר מאד לפני הכניסה לרטרו… שדור חוזר אך עם עומק אחר, הרבה יותר עמוק והרבה יותר אינטנסיבי..

מהות השיח בין מרקורי פלוטו  מתבטאת דרך הזווית שנוצרת ביניהם, זווית של תשעים! זווית של תשעים תמיד מציגה סוג של מאבק בין שתי אנרגיות, התמודדות חזקה מאוד בין מקצבים שונים, תדרים שונים ואמיתות שונות… במיוחד אם שתי האנרגיות שונות במהותן וכעת זה המקום להזכיר עד כמה מהות האנרגיות שונה

מהו השוני ביניהם? מרקורי הוא הפלנטה הכי קרובה לשמש בעוד פלוטו הפלנטה הכי רחוקה, אור למול חושך, קדימה מול אחורה, חשיבה ומהירות למול עומק אינטנסיבי שמעבר למחשבה. סוגיות של מה רוצים לעומת מה צריכים, צרכים של העולם אישי למול התאמה לעולם החברתי.

היום נפגוש סוגיות של תקשורת בין שני ערוצים פנימיים שלוחצים על שלל כפתורי מתח ולחץ, מאבק ושליטה ממקום זה לא מעט פחד וחרדה מבעבעים. קומפלקס זה נועד לגעת בקצוות החשופים של הכנות, האמת והאוטנטיות  בכל הנוגע למערכות יחסים ביננו לבין עצמנו, ביננו לבין אחרים ויביננו לבין העולם בכלל . המטרה: לזהות את הקולות הפנימיים ולתת מענה למה שעל פניו נראה כמו חוסר איזון וחוסר שקט.

כל האמור מקבל עוצמה חזקה מתמיד משום שגם פלוטו וגם מרקורי נמצאים ברטרו ובזמן זה ניתן להיכנס לשכבות שבדרך כלל לא זמינות לנו, כל מה שמתחבא מתחת לשטיח.. זה הזמן שמושכים לנו את השטיח מתחת לרגלים ואנו מגלים מה נמצא שם ולרגע נפעמים, איך זה יכול להיות… הגילויים יכולים להיות לא פשוטים במידה וטייחנו או הדחקנו או התעלמנו ממה שקיים במערכות היחסים שלנו או הגילויים יכולים להיות לא נעימים אם הסכמנו לדבוק בשביל שהוכתב מראש ושכחנו את מה שאנו שואפים ורוצים בחיינו… מה המטרה? אמת, כנות, הסכמה לזהות את הצרכים ורצונות, גבולות ומגבלות ולזהות שלמרות שיש קונפליקט .. יש אפשרות לפתרון מרתק בו כל החלקים יקבלו מענה ואם נסכים לאמת .. זמן זה יכול לגלות להשאיר אותנו במקום לא פשוט

זה הזמן שנדרש לראות את האמת בכל הנוגע לפער בין אנו רוצים לבין מה התכתיבים והקודים של העולם הגדול יותר וכשנוצר פער בין מה אנו רוצים למה אנו אמורים.. זה המקום בו נגלה שהטיוח של הסיפורים מתחיל להתקלף ורואים את האמת.. מכאן חשוב לזהות, לכתוב, לדבר או כל דרך שתאפשר לתרגם את החוויה כדי להפיק ממנה את מה שאנו זקוקים להמשך המסע כדי שנוכל לבנות מערכות יחסים בריאות וכדי שנוכל להמשיך במקביל לנוע על שביל ההצלחה והמימוש האישי..

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן