שיח בין חלומות למציאות – שמש עושה מולות לנפטון – ספטמבר 2022

היום 17.9.22 בשעה 01.20 שמש ממוקם בדיוק מול נפטון ברטרו

זווית זאת מגדירה שיח עמוק מאד בין שמש ונפטון, כדי להתחיל להבין מה באמת קורה בשיח זה, כדאי שנתייחס למהות המשתתפים : שמש ונפטון.

שמש מייצג את הגיבור הפנימי שעושה את מסעו במחוזות מזל בתולה. נפטון מייצג את דמות החולם שעושה את מסעו במחוזות מזל דגים.. שיח זה מספר לנו על המסע להגשמת חלומות. וכשאנו נוגעים בעולמות של החלומות מה בעצם עולה? עולות שאלות, תהיות, מחשבות , רעיונות ו..  וכל מכוון אותנו לשאול מהו החלום שלנו? ואיפה הוא ביחס למציאות חיינו היום

מפגש עם שאלת מפתח כל כך עמוקה, חושף משהו מפנים, משהו מאד עדין ורגיש. אותו משהו עדין הוא זה שיוצר קשר ותקשורת עם החלקים הגבוהים שבנו, עם הנשמה: ולכן אנו נקראים היום לתת מענה:  מהו אותו מקום עדין שחווה לרגע את ההתרגשות או תחושה של עצב משום שהמרחק בין החלום למציאות גדול מידיי, איך נדע לזהות חלק זה מעבר לתחושה והרגשה? נוכל למצוא את התבניות המגדירות במפה האסטרולוגית שלנו

זמן זה מעמיד אותנו אם המון התרגשות למפגש עם החלום, החזון והשליחות האמיתית של הנשמה..ולמה שאלות אלה עולות ? הן עולות משום שכעת הגיבור הפנימי שלנו מצליח לראות את קו האופק, לזהות את החלום ואת החזון או לחילופין מה המרחק ולמה נוצר מרחק כל כך גדול בין מה שאנו יודעים בנבכי הנפש למול המציאות היומיומית

כשאנו מצליחים לזהות את החלום , אנו חווים רגע של הארה, רגע של חיבור לגן עדן פנימי עם ידיעה עמוקה שהכול אפשרי ושאנו מחוברים לשליחות שלנו באמת ואנו בעלי משמעות .. או זיהוי החלום לוחץ לנו על המרחק שלנו מהחלום, או אולי יותר נכון לומר את שברי החלום נוכח התנסויות שלא פשוטות בחיים, נוכח מפגש עם אפילה גדולה, או שאנו חווים את הרגע בו הוגלנו מגן העדן ומוצאים עצמינו מתדפקים על הדלתות ומבקשים איזה חסד או אולי סליחה ומחילה כדי שהדלות תפתחנה ונוכל לחזור הבית למקום שהחלום בו בהיר ושלם..

לכן יום זה מזמין להתבוננות עמוקה מאד מצד אחד ברבד הרוחני הגבוה ביותר ומצד שני ברבד הארצי הפשוט ביותר.. זמן להבנות ולגילוים והסכמה לחבר בין החלומות למציאות ולצאת למסע

שיח זה מאפשר לנו לחזור ולהתחבר לאור הפנימי, לגיבור הפנימי שיוצא למסע אינדיבידואציה, גילוי עצמי ומפגש עם החלומות שנועדו להגשמה ולהשלמה. כיוון שהשמש היום המרחק הגדול ביותר מנפטון, ניתן לתרגם זאת כמרחק גדול ביותר של הגיבור מהחלום או הקו ישר ממנו ניתן לראות את האופק ואת החלום, אמנם רחוק אך לא בלתי אפשרי..

דיאלוג זה מספר לנו על האידאלים שלנו, על החלק האלוהי שבנו, על הנשמה שמגיעה מעולם ללא גבולות ומצויה בתוך מגבלות של החומר, המקום והזמן.  ולכן השאלה האמתית כאן היא איך עולם של אידאלים, השראה ויצירתיות מצליח לקבל ביטוי דרך החיים היומיומיים..

לכן אנו יכולים להיתקל במקום לא פשוט, משהו מבפנים יודע ומשהו אחר מתנגד כיוון שלא מסוגל (הסתגלות) להיחשף לכאב של הפער בין העולמות.. זמן זה חושף אותנו למרחבים בהם ניתן לזהות את הפער בין החלומות לבין המציאות, בין הרעיון הגדול לבין החיים הקטנים והפשוטים, אך בו זמנית מדובר בפוטנציאל דרכו ניתן ליישם ולממש את הרעיונות האוטופיים במציאות הרגילה..

למעשה זמן זה מאפשר לראות מרחבים שונים, מצד אחד מרחבים אין סופיים (נפטון בדגים) ומצד שני מרחבים ממוקדים ומציאותיים (שמש בבתולה) לכן מצד אחד ניתן להילכד בין המרחבים השונים במהותם עם תחושת רמייה ואכזבה קשה ומצד שני ניתן לזהות את הגשרים שבין העולמות לבנות עוד גשרים לעולמות קסומים ומופלאים ולהזין את המציאות הרגילה באותם עולמות..

חשוב לזהות שאותם מקומות לא פשוטים שאנו פוגשים היום שנוגעים במרחק בתוך מסע ההגשמה שלנו הם סימנים ואותות לדרך .. זה הזמן למצוא את ההשראה, היצירה והחיבור לחזון וגם אם בו זמנית זמן נחווה טשטוש , דכדוך וליאות.. אלה רק סימנים שמספרים לנו שאנו לא בתוך הדרך או אולי אנו מתעלמים, נחים, ישנים או כואבים … חשוב לזהות שכעת ניתן להתחבר לחזון ולחלום הגדול של החיים ולאמצו למציאות היומיומית, וגם אם דכדוך ואכזבה מגיעים לפתח דלתנו זה הזמן להתפקחות והתפכחות :

זה הזמן לחזור ולצור את רשימת החלומות לצד תוצאות המציאות כדי לטוות תוכניות פרקטיות להגשמת החלומות .. טיפ: אפשר להתחיל מהחלום הקטן ביותר ולהגיע עד לגדול ביותר.. אם נרשה לעצמינו:) כן, איזהו הגיבור היכול לחלום?:)))

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן