שנה מרקוריאנית חדשה- ספטמבר 2022 – צמידות שמש מרקורי

היום מתחילה 23.9.22 בשעה 09.49 מתחילה שנה מרקוריאנית חדשה, מספר שעות לאחר כניסת השמש למאזנים (04.04) . זה הזמן בו מרקורי מגיע לנקודה הקרובה ביותר לכדור ולכן אנו “רואים” אותו צמוד לשמש ומנקודה זאת הוא מתחיל שנה חדשה.

נקודת זמן זאת פותחת דלת חדשה בכל התחומים המרקוריאנים: החל מתקשורת בין החלקים הפנימיים שלנו , לתקשורת וקשרים עם אחרים וכלה בתקשורת וקשרים עם היקום והבריאה. כיוון שמתחיל מעגל תקשורת חדש, נמצא עצמנו צריכים לצאת מהמקומות המוכרים של תרגום המציאות, ולכן לא מעט מתח מלווה זמנים אלה..

איפה? בכל תחום שנוגע במהות אנרגית המאזניים : מפגש עם מערכות יחסים, עם העולם הגלוי והחשוף.. לכן אלה המקומות החשופים שבנו שממגנטים אנשים וסיטואציות ..כשאנו מגיעים לגעת במקומות אלה, אנו מגלים את מה שנמצא שם מתחת לפני השטח , מדוע ולמה אנו מיצרים מערכות יחסם מסוג מסוים, מדוע אנו ממגנטים מאבקם או אולי פשרה או ריצוי או… כל אחד עלפי המפה האישית שלו ובנקודת זמן זאת יש חשיבות עצומה לגילוים אלה

בנקודת זמן זאת אנו יכולים לזהות באופן כן ואמיתי את מה שנמצא שם במגמה לצור שינוי ולמגנט נכון ומדויק יותר.. דווקא כעת שנמצא עצמנו מול אתגרים גדולים  זה בדיוק הזמן להבין מאיפה הם מגיעים ולמה ואיך ניתן לשנות כדי לצור מגנוט חדש ונכון, מעצמים ומפרה..

כיוון שכעת מרקורי מתחיל שנה חדשה נוצר צהר למשהו חדש, כמו צלילה למידע ישן שאצור ואגור במחסנים ובארכיונים האישים ביותר וכעת יכול לצאת, לא תמיד היציאה קלה משום שמדובר באנרגיה של אוויר ותפיסת מציאות וזאת יכולה להעיף אותנו למקומות שלא באמת מדויקים לנו אלא מושתתת על גישה, תפיסה, תרבות, ערכים ו… שלא בהכרח שלנו אלא מורשת ותורשה.

מרקורי מתחיל את השנה החדשה שלו כשפניו מול השמש ואחוריו לכדור, זמן זה הוא התחלה וכמו כל התחלה, לא ברור אם סגרנו את הקצוות הפרומים של המעגל הקודם ואם פתחנו נכון את המסלול החדש.. לא בכדי דווקא נקודת ההתחלה מצויה בתוך אי וודאות, חושך והסתר ועם זאת לוחצת על הכפתורים הראשונים ביותר של הסקרנות וצורך להבין מה קורה. לכן בנקודה זאת יש את הגישה למה קורה…

וכאן אנו מגיעים לנקודה חשובה ביותר לא בנוגע למחזור הנוכחי של מרקורי אלא למחזורים גדולים וכעת מדובר במחזור אוויר אחרון  (עד עוד חמש שנים ) ועל מעלה קריטית ! ולכן כמו סוג של אפשרות אחרונה לתיאום גישה ותפישה משום שהמחזורים הבאים באדמה יבקשו את הפרקטיקום/תוצאות בשטח

וכשהמחשבה לא מדויקת אין ספק שהפעולה והתוצאה יהיו בהתאם! זהו זמן חשוב ובעל משמעות עצומה לכל מי שרוצה לשנות משהו בכל הנוגע למערכות יחסים…למי שנמצא בתוך מערכת יחסים לשפר ולהתמיר ולמי שלא נמצא ..למצוא את חוט השני לצאת מהמבוך ולהתחיל לחשוב ולעשות נכון כדי להגיע לתוצאות נכונות ומדויקות..

וכן כאן נדרשת מפה אישית ויעוץ אישי לעומק התבניות, הדפוסים וההרגלים כדי לצור הבנה ובעזרת כלים פשוטים מאד ליצירת מציאות שתואמת  את מה שיכול להעניק שלווה, הערכה ואהבה..

אני זמינה לקריאות אישיות בכלל ובפרט בכל הנוגע לסוגיות שצוינו לעיל

לכל מי שמתענין במהות מרקורי, מחזורים, מעגלים, השפעות, וכלים לעבודה אישית.. אחרי החגים, נפתח קורס מיוחד על מרקורי! 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן