שנה מרקוריאנית חדשה – צמידות שמש מרקורי

היום 21.7.19 מרקורי מתחיל שנה חדשה. רק לפני יומיים עסקנו במרקורי ברטרו שחזר לזירת הסרטן .. כעת מגיעים לנקודת מפתח חדשה וחשובה מאד במסלול של מרקורי, שנה חדשה! דלת כניסה לאתחול מחדש של החמרה, תכנה ומערכת ההפעלה של האינטליגנציה הרגשית שלנו.

כעת מרקורי ברטרו נצמד לשמש. נוצר סיום של המעגל הקודם של מרקורי והתחלת מעגל חדש. נקודת זמן זאת פותחת דלת חדשה בכל התחומים המרקוריאנים: החל מתקשורת בין החלקים הפנימיים שלנו, לתקשורת וקשרים עם אחרים וכלה בתקשורת וקשרים עם היקום והבריאה. כיוון שמתחיל מעגל תקשורת חדש, נמצא עצמנו צריכים לצאת מהמקומות המוכרים של תרגום המציאות, ולכן לא מעט מתח מלווה זמנים אלה..

הצמידות מתרחשת במזל סרטן כך שהסוגיות שעולות על הפרק הן סוגיות של שייכות, משפחה, גנטיקה ביולוגית, קארמה, שבט, מולדת, קרקע פוריה, בית בטוח ו… כשיש סדקים בכל האמור לעיל, נוצרת תחושה של חוסר, חסך, דליפה אנרגטית, זליגה אנרגטית ולעיתים תחושת חלל וריק גדול מאד.

תחושות האין והריק יוצרות את הבדידות ואת הרעב לחום ורגש ומקום זה יכול להיות מאד לא פשוט שכן מכניס למרחבים בהם אין לנו מושג מה קורה, רק בדיעבד אנו מזהים שקרה משהו שסדק, שרט או גזל מהביטחון שלנו.. משהו בגופים הרגשיים התכווץ עוד קצת וההרגשה שהעולם מאיים ולא נעים הולכת וגוברת

לכן כעת שמרקורי נצמד לשמש נוצר צוהר למשהו חדש, כמו צלילה למידע ישן שאצור ואגור במחסנים ובארכיונים האישים ביותר וכעת יכול לצאת, לא תמיד היציאה קלה משום שמדובר באנרגיה של מים ואז יש הצפה, או בוץ או ערפל חזק.. כך או כך אלה מקומות שמראים לנו את העבודות של המערכת הרגשית והשתייכויות שלנו ומאפשרים לנו להציץ לרגע ובכוח המחשבה לצור משהו חדש

מעניין שמרקורי מתחיל את השנה החדשה שלו כשפניו מול השמש ואחוריו לכדור, זמן זה הוא התחלה וכמו כל התחלה, לא ברור אם סגרנו את הקצוות הפרומים של המעגל הקודם ואם פתחנו נכון את המסלול החדש.. לא בכדי דווקא נקודת ההתחלה מצויה בתוך אי וודאות, חושך והסתר ועם זאת לוחצת על הכפתורים הראשונים ביותר של הסקרנות וצורך להבין מה קורה. לכן בנקודה זאת יש את הגישה למה קורה..

וכן, דווקא עם החלק המוצל על רקע הליקויים (ליקוי שמש , ליקוי ירח) שחווינו באותה גזרה (מזל סרטן) מוביל לשכבות עמוקות יותר מידע עמוקות יותר. בנקודה זאת אנו יכולים להגיע להבנת המעגל האחרון של מרקורי והמחזורים של מרקורי על המפה האישית, מעגלים ומחזורים אלה מסמנים לנו את שביל הזהב לידע והבנה עמוקה של האני.. ומכאן הסקת מסקנות והתחלה של חשיבה חדשה.. המטרה: למצות זמן זה ולהיפתח לרבדים החדשים, לנוע עם הידיעה האינטואיטיבית העמוקה במהות ומשמעות המסע, קורטוב של תקווה, תפילה ואהבה יכולים להיות ציוד נפלא בזמנים אלה..

עד שנגיע לנקודת הפנמה הבאה לכשמרקורי יסיים את הרטרו ויכנס לצל פוסט רטרו.. טיפ, לעקוב אחרי מערכת הרטרואים של מרקורי בשנים האחרונות ולסמן את נקודות השיא כאבני דרך..למי שרוצה לעשות זאת, אני זמינה לקריאה מרקוריאנית מיוחדת:) לפרטים נא לפנות אלי

ברכות לשנה טובה וחכמה:)

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן