נכנסים לעומק המכרה: האם נמצא יהלומים? – ונוס נכנסת לרטרו בגדי – דצמבר 2021

היום 19.12.21 ונוס נכנסת לרטרו בגדי, כניסת ונוס לרטרו בצמוד לירח המלא האחרון לשנת 2021 מעצימה את האנרגיה עוד יותר. ונוס היא הפלנטה שזמני הרטרו שלה הם הקצרים ביותר ולכן הזמן בו ונוס נכנסת לרטרו הוא בעל משמעות עצומה במסע ההתפתחות שלנו, בכלל ובפרט במזל בו היא עושה את הרטרו

ונוס נכנסת לרטרו אחת לשנה וחצי ובמשך ארבעים יום נוצר שער אנרגטי שמאפשר לנו לשנות דפוסים שנוגעים למהות הונוסית שלנו אך מי היא ונוס? מה תפקידה? כולנו שמענו את הסיפור המיתולוגי ממנו נולד המיתוס הונוסי, מה שמעניין זה שכולנו זוכרים את החלק האחרון במיתוס איך ונוס היפהפייה עלתה מקצף הגלים כולה זוהרת ומאירה, ומכאן עולה השאלה מדוע לא זוכרים את החלק הראשון של האגדה? החלק הראשון מתייחס לסיפור הרקע ולחומרי הגלם מהם נוצרה ונוס, בעוד החלק השני מתייחס להופעתה וצורתה של ונוס.

חלקו הראשון של המיתוס הוא חלק בלתי נפרד מהארכיטיפ: מקור הולדתה של ונוס בסירוס, והשאלות העולות ממקום זה: מתוך הסירוס אנו צובעים בצבעים בוהקים וזוהרים את ונוס שעולה מקצף הגלים.. האם אנו ערים למקום המסרס? או לאפקט הריצוי החזק שהולך עם ונוס? כמה אנרגיות ומשאבים משקיעים או מבזבזים במיתוס שבונים מבלי להבין מה הקוד הבסיס של התכנה.

בימים בהם ונוס נכנסת ללולאת הרטרו, נוצר צוהר בתכנה הגדולה ומתאפשר לנו חריץ קטן אך סופר עוצמתי , לחדור מעבר למסך הגלוי של המיתוס ולהגיע לעומק הנוסחה ולשנות את חומרי התכנה הבסיסים ולשדרגה ביחס לצרכים האמתיים שלנו…כשהשינוי העמוק ביותר חל כשונוס נכנסת לרטרו…החלק הראשון של הרטרו הוא סגירת קצוות פרומים כשהמטרה להגיע לתחילת שנה ונוסית ב 9.1.22 ולאתחל את המסע שלנו ביחס לאנרגיה של גדי, מה המטרות, מה ההצלחות, מה המגמות ומה לא..

נקודה חשובה מאד בתחילת השנה הונוסית היא הזירה בה החלו מעגלים ענקים של שינוי ב- 2020, הליקוי, צמידות יופיטר פלוטו, צמידות סטורן פלוטו ו… לכן האיזור כבר חרוש להתחלת עבודה..

 

לכל מי שמתעניין ברטרו של ונוס ובאפשרות לאתחל ולצור מציאות חדשה משוחררת מכלובי זהב, היאחזות במזבחות, פרדיגמות עתיקות, חותמות של שושלות..
סדנה מיוחדת עם התיחסות למפות המשתתפים ב- 30.12.21 בשעה 19.00 .

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן