מגלים חסמים – מרקורי נכנס לצל טרום רטרו – יולי 2024

החום והלחות מגיעים לשיאים חדשים ותוך כדי מרקורי נכנס לאיזור מיוחד בו מתחיל להעלות זיכרונות ישנים שאגורים ומאוחסנים בארכיונים ישנים.. 17.7.24 בשעה 06.52 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו במעלה 20.24 באריה ..זה האיזור עליו עתיד לעשות את הרטרו!

המעבר במרחב אנרגטי זה כעת מכונה הצל טרום רטרו, כניסת מרקורי למרחב זה מאפשרת לנו לפגוש את המערך האוטומטי , את הטייס האוטומטי או את כל מה הדרכים בהן אנו מבטאים את עצמינו כן, מרקורי באריה – אז המפגש מתרחש בדרך בה אנו יוצאים לעולם, בדרך בה אנו פותחים את הלב לעולם ובדרך בה אנו שואגים את הקיום שלנו..

הכל מבוסס על הרגלים וכשמרקורי בצל טרום רטרו מתחיל תהליך של הזכרות, בדרך כלל מגיע בהבהובים, שבבים של זיכרונות איפה זה לא באמת אמיתי, איפה אנו מתנהלים מאגו או ממקום ילדי.. המטרה לקבל מידע ראשוני כדי שבזמן בו מרקורי יכנס לרטרו נוכל באמת להכנס לארכיונים העתיקים ולבדוק את המקומות הללו לעומק ולבחור, לבחור אחרת, לבחור באותנטיות, יציתיות ויותר מכל בחיבור ללב ולאהבה

מרקורי נכנס כעת לצל טרום רטרו, זהו האיזור עליו יעבור ברטרו ולאחר מכן יחזור ויעבור שוב בצל פוסט רטרו, דרך אחרת להבין זאת היא שמרקורי עובר באותו טווח של גלגל המזלות שלוש פעמים (נקרא צל טרום רטרו) בה מרקורי הוא עובר בתנועה ישירה לאחר מכן עושה את הרטרו (נראה כאילו הולך לאחור)  ואז שוב חוזר בצורה ישירה על אותו מקום בפעם השלישית (צל פוסט רטרו)

המשמעות היא שיש כאן תהליך מתפתח, רחב ועמוק של שינוים בסוגיות עליהן משפיע מרקורי: רעיונות, מחשבות, גישה, איסוף ועיבוד נתונים, ארגון מידע ובחירה של מה באמת חשוב ואיפה? בזירה בה עושה את התהליך , התהליך פועל ופועם על ארנגית בתולה/אריה שזירת האריה בעלת המשקל המשמעותי ברטרו זה כנקודת קישור על ציר הזמן במחזורים גדולים של מרקורי

מסיבה זאת כדאי להיות מוכנים לשינויים בתכניות עם מספר הסיפורים שלנו בכל הנוגע לתקשורת, איך אנו מבינים ומבטאים, מתבטאים ופוגשים את העולם..  העומק הנדרש יוצר לחץ אנרגטי מהביא לשיבושים, בלבול בכל הנוגע לסיפורים שאנו מספרים לעצמנו בנוגע למי אנו באמת.. כשמרקורי נע בצל טרום רטרו יצוצו דברים קטנים שלאחר מכן ברטרו עצמו יקבלו עיבוי ועוצמה גדולה יותר ופתרונות יתאפשרו בשלב השלישי של מרקורי בצל פוסט רטרו…

כעת בשלב זה שמרקורי נמצא כבר בלולאת הרטרו יצופו לרגעים תחושות, הרגשות ומידע שנוגע בעולמות הפנימיים שלנו, בתכנות הראשוני שלנו שתלוי בהיסטוריה בכל הרבדים ולכל הזמנים ולכן נדרשת התבוננות וסבלנות וחיווט מחדש כדי לצור תבניות ודפוסים חדשים מתוך ההבנות של זמן מיוחד זה..

ברוכים הבאים למרחב מרתק בו חבויות אפשרויות חדשות והדרך לגלותן תלויה בבחירה שלנו, האם נאות להיות אמיתים, כנים חפים מאגו ותסביכי שליטה ונכונים לראות את חכמת הלב….

דרך אחרת לראות את מה שקורה כעת, מרקורי מיצג את דמות מספר הסיפורים שמתרגם לנו את העולם דרך שפה , לכן היום מרקורי נכנס לשכבה עמוקה יותר של אותה שפה ותרגום מציאות ויותר מכל דרך ההתנהלות שלנו שנובעת מאוטומט ודפוסים של מפגש עם העולם ומפחד להיות מי שאנו באמת..

זמן זה יאפשר לפתע הבנות קטנות, מהירות שאולי אפילו לא ניתן את הדעת יותר מידיי, אך שמרקורי יכנס לרטרו אותם הבהובים יהיו פתאום אורות גדולים יותר, הבנות גדולת יותר ואפשרת לשנות את האוטומציה מתוך התבוננות בערך שיש לנו לגבי עצמינו.. אם נתקל במקומות של בלבול, חוסר נוחות, עצבנות, גילוים שהיינו מעדיפים שלא לדעת.. אלה מקומות שניתן להאשים את מרקורי.. אההה… ברור מרקורי ברטרו, אך למעשה יש כאן הזדמנות לגלות איפה אנו לא באמת כנים וישרים עם עצמינו ועם האפשרויות שלנו לעתיד טוב ובריא יותר..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן