הבחנה, הבנה, תפיסה וגישה חדשה – מרקורי חזור לבתולה – ספטמבר 2024

מרקורי שנמצא בתוך לולאת הרטרו לוחץ חזק מאד על שינוים כעת נוכח המעבר שלו מאריה לבתולה.. מרקורי חוזר על המסלול בו בילה במהלך הרטרו האחרון שתוך כדי נוצרו לופים אנרגטיים יוצאי דופן שיצרו מציאות שונה, סיפורים שונים והתחברות לצורך לבחור מה נכון ומה לא עובד יותר בכל מה שנוגע לתפיסת המציאות

זה קורה ב 9.9.24 בשעה 09.50 מרקורי עוזב את אריה וחוזר הבית למזל בתולה. למה חוזר? משום שמרקורי כבר שהה בבתולה ובמהלך הרטרו חזר לאריה וכעת חוזר לבתולה..

מרקורי ישהה בבתולה עד 26.9.24 ובמהלך הזמן זה מוצעת לנו הזדמנות להגיע להבנות עמוקות יותר למה שהתרחש בחיינו בטרם מרקורי נכנס לרטרו.. כן אנו יודעים כמה דברים חלו במחוזותינו במהלך הזמן הזה, למעשה מאז שנכנס בפעם הראשונה לבתולה ב 26.7.24 קרו אירועים משמעותיים שרק כעת במהלך המעבר של מרקורי בבתולה נוכל להתחיל להבין מה קרה ואולי לתת מענה נכון ומדויק לפתרון החוסר סדר וחוסר הגיון שגילנו במהלך הזמן זה..

הרטרו של מרקורי הגיע לשיא ב 19.8.24 כששינה מגמה ומשם למעשה האנרגיה התחילה כבר לכוון אותנו להבנות חדשות ואפשרות לנקוט בגישה חדשה, ברגע שמרקורי סיים את הרטרו 29.8.24 התחילה מגמה נוספת בעיקר בהבנות והבנות מאפשרות לנו הסתגלות למצבים שטרם פגשנו בעבר וממקום זה נוצרת תפיסה חדשה שמאפשרת לנקוט בפעולות..

כעת שמרקורי נכנס לבתולה, אמנם לא סיים את הצל פוסט רטרו אך כבר אפשר לזהות מה נכון ומה לא נכון ומכאן ניתן לחדד את כושר ההבחנה ולהגיע למפגש חדש עם המציאות, תפיסה חדשה ויותר מכן דרך לשפר את המצב הקיים..

אז כן בדרך כלל מזל בתולה מדבר על אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ורטרו זה נתן הבנות לפרטים הקטנים והפעם אפשר היה לזהות לא רק את אלוהים בפרטים הקטנים אלא גם את הכוח האפל בפרטים הקטנים.. זה הזמן לגלות ולהתחיל לגשת אחרת, לנקות את האפילה והחושך כדי להביא ריפוי .

המסע לאחור למזל אריה צייד אותנו ביצירתיות, רצון עז, מוטיבציה, עוצמה, גבורה ו...כדי לחזור לבתולה ולנקוט עמדה.. מה העמדה שלך?  כדי להגיע לעמדה כדאי לזהות איפה מתרחשת השפעה זאת משום שהיא מעניקה את ההבחנה, את החשיבה, את הניתוח המעמיק, את ההבנה מה בעל משמעות או חסר ערך, את הביקורת הבריאה שמה שלא יעל מנקים ומשחררים ו…

ברוח חודש אלול, חודש הסליחות זה הזמן להפריד את החיטה מהמוץ, לגלות את המוקדים הכואבים, לנקות את מטענים הרעילים, לשחרר את הכאב ופגיעות, לצור יחסים חדשים עם הפגימות ולהסכים לתשליך עמוק לקראת זריעה של חודש תשרי..

זמן זה מעניק את מעניק את כושר ההבחנה, את החשיבה הביקורתית הבריאה, את התיעדוף המדויק למציאות חיינו עם תזכורת להיות סלקטיביים במה אנו מכניסים לחיינו, החל ממזון וכלה במחשבות ..

מוזמנים להיעזר באנרגיה זאת כדי לצור גישה חדשה, תפיסה חדשה ויותר מכל יחסים חדשים עם המקומות הלא פשוטים מתוך סליחה וחמלה
רוצה לבדוק איך ה עובד עם המפה שלך? אני זמינה לקריאת עומק – 0523764220 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן