האם אנו מאוזנים מול המראה – מרקורי נכנס למאזנים – ספטמבר 2024

סמנו את התאריך 26.9.24 בשעה 11.01 שעון ישראל, זה הזמן בו מרקורי נכנס למאזנים ולמעשה מסתיים תהליך ארוך מאד מאד ..משום שמרקורי החל את הרטרו שלו בבתולה ולמעשה עד שלא מסיים את המסע בבתולה, אנחנו עדין תחת ההשפעה ותחת המתח ולחץ שנובע מהצורך לצור שינוים במציאות שלא באמת תואמת את מה שהיינו מייחלים לעצמינו כשסיום המסע מגיע רגע לפני שמרקורי מסיים את מסעו בבתולה (נמל הבית) נוצר קונפליקט עם נפטון.. וכאן עולה שוב הפר בין חלומות לבין מציאות

מרקורי מתמקם מול נפטון ומיקום זה מדבר על אפשרות לפגוש יצירתיות חדשה, השראה, גישה למימד של חלומות, ערוץ למרחבים של הלא מודע הקולקטיבי…נקודת זמן חשובה מאד שמשום מציידת את מרקורי באנרגיה להמשך המסע למאזנים..

לפני הכל חשוב לזהות שמרקורי בבית (שליט מזל בתולה) ובמקביל נפטון בבית (שליט מזל דגים) ולכן שיח זה עוצמתי מתמיד.. מה מספר לנו שיח זה? לפני הכל נבדוק מי המשתתפים: מרקורי מדבר על היכולות של המוח שלנו, בין היתר לזהות, לתרגם, לעבד ולהכניס למגירה הנכונה כדי להעביר לרמה של חוויה, נפטון מיצג את כל מה שמעבר לזיהוי הרגיל והרציונלי, כל מה שמעבר למה שנמצא במגירות ומקוטלג ביחס לחיים שלנו..כל האמור מתחדד נוכח הרטרו האחרון שמרקורי עשה !!!

בכל שיח הפלטנה הקטנה סופגת את מה שהפלנטה הגדולה מביאה עימה .. לכן המולות לנפטון מדברת על יכולת להתחבר למימד גבוה יותר, לשנות את התדר לאינטליגנציה אינטואיטיבית ולמוסס את הלוגיקה ורציונל. לכן יום זה פותח ערוץ נפלא לקסם שמעבר ליומיום, לתדרים מעודנים יותר, לחומרי ריפוי גבוהים יותר, למעבר ישיר מהלא מודע למודע וגילוים של משאבים ונכסים מיוחדים שהתחבאו עמוק עמוק בתוך המגירות של הרציונל….ושוב נוכח ההבנות שקבלנו מהרטרו האחרון של מרקורי

כאן חשוב לציין את הצל שפעיל בצורה חזקה מאד!!!  תפיסת מציאות יכולה לקבל כיוון משלה שלא קשור לעולם של היומיום, הצפות רגשיות לא ברורות וניהול אחר של מספר הסיפורים : מספר הסיפורים האישי יכול להוליך אותנו שולל אחרי מה שנדמה כל כך אמתי, רצוי ומומלץ לכתוב את המחשבות והגיגים המיוחדים, לשחרר חשמל סטטי ממערכת כדי לאפשר ערוץ נקי ומפגש עם המסרים הגבוהים של הנשמה..זאת לצד תחושה של ערפל סמיך מאד שלא מאפשר לראות איך אפשר להגשים את החלומות

המציאות שלנו תמיד נעה בין החוויה יומיומית לה אנו רגילים ועל פיה מתנהלים בעולם לבין החוויה של הדמיון והחלון או מה שהיינו רוצים שיהיה ולכן השיח בין מרקורי ונפטון מדבר על המרחק בין רצוי ומצוי וכמה ניתן למתוח אותו כשאנו מאד מאד רוצים ומקום זה יכול להתיש או למלא בהשראה ומוטיבציה.. אם נמצא עצמנו בזמן זה מותשים מנטלית, עייפים מאד וחווים את הפער בין מציאות לחלומות, זה הזמן לעצור ולהתחיל לתכנן דברים מחדש ואם יש בנו השראה, זה הזמן לקחת אותה צעד אחד קדימה..

דרך אחרת לתרגם את השיח הוא להתייחס לדמויות המיוצגות על ידי מרקורי ונפטון, מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים שעוסקת באיזה סיפור אנו מספרים לעצמינו ולמה . נפטון מייצג את דמות החולם הפנימי שפותח לנו דלתות לכל מה שמעבר.. הפער ביניהם גדול מאד ולכן נדרשת התבוננות לצד עבודה אישית למבדק מחודש על ציר הזמן כדי להיות נאמנים לאמת ולא רק לתפיסת האמת הנובעת מגישה אישית, סיפורים אישים וחלומות אישים..

וכשמרקורי מגיע למאזנים, סימבולית לחלק המואר של המפה.. זה המקום בו אנו נעמדים מול המראה😊 דמותו של מספר הסיפורים עומדת מול המראה וכמו תמיד מתחילה לדקלם, מראה מראה שעל הקיר מי הכי הכי _______ בעיר? בארץ? בעולם? ביקום?:)

כולנו חווים את הרגע בו אנו ניצבים מול המראה ועולה השאלה .. מיד מתחילה עבודת ההשוואה, השוואה ביחס למה היינו רוצים, מי היינו רוצים להיות, מה חסר לנו ומה כואב ומייסר אותנו, זה יכול להיות כמו באגדה דמות המלכה עומדת מול המראה ושואלת את השאלה מי הכי יפה? לאורך זמן מסוים המלכה תהיה הכי יפה, היא רלוונטית מלאת יופי, שליטה, עוצמה וכוח.. אך ציר הזמן הולך ומתקדם ומשהו מפסיק להיות רלוונטי ואותה מלכה כבר לא הכי יפה..

כך לגבי כל נושא יש לנו ערך מסוים שעבדנו למענו (במסע בזירת הבתולה) למדנו לבחור את העיקר, שיפרנו, טיפלנו, טיפחנו ויצרנו מציאות הכי קרובה לחלום שלנו ואז מגיעים לעולם שבחוץ, אם הכול נכון.. המראה תגיד לנו שאנחנו הכי ואם משהו לא נכון או לא רלוונטי .. סימן שהגענו לזמן המדויק להתייצב מול המראה ולקבל את האמת בפנים
האדם שאנו רואים הכי מעט הוא אנחנו, כדי לראות את עצמינו אנו מתייצבים מול המראה, בודקים, סורקים, סוקרים ומול השיקוף שלנו מנסים לראות את האמת ומה טעון שיפור או מרגיש נפלא וניתן לצאת החוצה:)

הגענו לזירת המראות, זירת השיקופים, זאת הזירה של מזל מאזנים ולכן כל דבר נשקל על המאזנים נמדוד ביחס למשהו, ביחס לערכים אישים, ביחס לערכים חברתיים , תרבותיים, עקרוניים ו.. השקילה תמיד מעמידה בהשוואה והשוואה תמיד מבטלת את שני הצדדים כי קיומם למעשה לא תלוי זה בזה, אלא כשני כוחות שיכולים לחבור ולצור הרמוניה..

כניסת מרקורי מאזנים מספרת לנו על מספר הסיפורים שלנו שנעמד מול המראה ובודק את השאלות בדבר הערך שלו מול העולם..מול המראה! מה שפוגשים ההוא תמיד תוצאה של הסיפור או התירוצים או הסיבות שנתנו לעצמינו כבר לא מתאימים וכבר לא רלוונטיים, במראה נקבל עיוות, ממש כמו באולם המראות.. מראות קמורות, קעורות ו.. ומיד נקח את זה אלינו ונרגיש ונחווה שמשהו אצלנו לא בסדר או משהו חסר

מספר הסיפורים כעת ניצב מול מה לא בסדר, מה חסר ומה לא עובד.. כיון שאנו בזירה של מערכת יחסים יש סיכוי מצוין לקבל מידע טרי מהמראה:) זמן נפלא לגלות אם אנו מונעים מסיפורים, שקרים לבנים, תירוצים, השלכות, הדחקות ו… ומסיבה זאת לא ממגנטים את מה שאנו ראויים לו אלא את מה שנדבק

אסטרולוגית כניסת מרקורי למאזנים יוצרת אוורור של מערכת החשיבה .. מעבר מרקורי למאזנים מביא עימו רעיונות חדשים, מודעות אחרת ויותר מכל יכולת לעבור ממצב של שיח פנימי לאינטראקציה עם מי ומה שנמצא מחוץ לעולם האישי שלנו. לכן זמן זה מאפשר דיאלוג קל יותר, לא רק ברמה של ביטוי רעיונות ומחשבות אלא גם ביכולת ההקשבה והאזנה.

זמן בו היכולת הדיפלומטית הפנימית מתגברת ונוצרת תחושה חזקה שניתן לראות את שני צידי המטבע בכל סוגיה, בכל מצב ועם כל אדם .. (לא לשכוח את הצל, הצל מגיע עם המראה וחוסרים..) הזדמנות נפלאה להתייחסות מחודשת לחוזים, החל מהקולות הפנימיים וכלה באינטראקציות עם אנשים, אמונות וערכים.

למעשה כניסת מרקורי למאזנים מדברת על פתיחת שער ענק למודעות חדשה שנוגעת לאינטראקציות, יחסים, חוזים ויכולת להכניס מרכיבים חדשים למשוואות ישנות. זמן זה מאפשר תקשורת קלה יותר, יכולת הקשבה גבוהה יותר , הדברות, משא ומתן, הבנות של רצונות מול צרכים. בגדול מדובר בהתעוררות המודעות לקיום האחר בחיים, החל מיחסים אישים וכלה ביחסים בין מדינות, דתות, קהילות או כל תבנית שבטית אחרת..

זמן נפלא לחוזים חדשים במיוחד אחרי המסע של מרקורי בבתולה (בבית: מרקורי שליט מזל בתולה ואחרי רטרו שהחל בבתולה) מרקורי מגיע עם הבנות חדשות כתוצאה מהמסע בבתולה.. זמן נפלא להיות כנים , לעמוד מול המראה ממקום של הסכמה, קבלה ויצירת חוזה תואם ציפיות

למי שרוצה לבדוק את הסוגיות של המראה ביחס למפה אישית, אני זמינה לקריאת עומק, אפשר לקבוע איתי 0523764220

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן