מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של מאי 2020

1.5.20 מרקורי נצמד לאוראנוס
מרקורי נפגש למפגש דינמי עם אוראנוס, לכשצמד זה נפגש נוצרת הזדמנות להביא לידי ביטוי הבנות מיוחדות שמחוץ לקופסה.. זמן לפרוץ את הרבועים ולהכניס קצה תבלין של “יוצא דופן” תוך מפגש עם מה שאנו חוששים מאותו גורם יוצא דופן..

המערכות בהם אנו חיים מכתיבות, מתנות ואולי אפילו ממשטרות את החשיבה והיצירה ולכן נוצרת הנטייה לפעול מתוך זרימה בעדר ההמונים.. וכשנפגשים לרגע עם משהו אחר, נלחצים כל הכפתורים ואנו מגיבים ממקום של מגננה/מתקפה שמתבססים על דפוסי מפתח של העדר .. לכשאוראנוס נכנס לשור נוצרת הזדמנות לשנות את החוזים של ההתניות והמניפולציות שסיגלנו לעצמנו לאורך חיינו…מרקורי נושא את אנרגיה למקום היום יומי כדי לאפשר שיח כן ואמיתי

כשמרקורי נפגש עם אוראנוס מתעורר מוח הלטאה שלנו, מאיץ למוח הקוף ומוביל למפגש כן עם מוח האדם שלנו.. המוח החושב באמת ולא מותנה דרך ההרגלים וההתניות , לכן זמן זה מאופין בחוסר שקט, התעוררות, מתח, עצבנות, חוסר שקט ואולי אף תחושה של דרך ללא מוצא, השכל שאמור שלמור עלינו ולמצוא תמיד את סיפור הגיבוי לא יכול עוד להסכים להמשיך עם אותן מנטרות .. לכן דווקא אותן תופעות שאנו יכולים לזהות כלא פשוטות הן מתנות נפלאות שמגלות היכן נדרש שינוי..

זמן זה הוא זמן בו דפוסי החיקוי והאימוץ שלנו נתקל במראה חזקה מאד שמנערת וחושפת את האמת באופן שאנו חייבים להודות על האמת ולהבין מה באמת חף מחיקוי:) ואם בכלל.. זמן להמציא את עצמינו מחדש וכל האמור בנוגע למקורות הביטחון שלנו, הערכה עצמית, משאבים ועוצמות

במפגש זה מתרחשת קפיצת מדרגה של התודעה, ההבנה, הגישה ויותר מכל היצירתיות והתבלין של יוצא דופן .. וכעת שנוצר לנו מפגש זה משהו בנו מתעורר ואנו יכולים להגיע לרעיונות יוצאי דופן עם ניצוץ חזק של תנועה.. כמו כפתור לחשיפת האוצרות הפנימיים ויצירת עוגן בריא הממגנט שפע ושלווה התואמים זמן זה

4.5.20 ונוס עושה תשעים לנפטון
כל זווית בין שני גרמי שמים או יותר מייצגת שיח פנימי והשפעות חיצוניות על אותו שיח. כשיש לנו שיח בין ונוס ונפטון , בתוכנו מתעוררים שני קולות רבי עוצמה שנוגעים בקשר בין כישרונות וחלומות, בין שלווה וציפיות, בין פנטזיה למציאות

ולמה? משום ששני גרמי שמים אלה מיצגים את שני החלקים הללו בתוכינו, ונוס מייצגת את החוויה החושית, את היכולת לחוות, למגנט שפע ואהבה, שמחה ובטחון . נפטון מייצג את החזון שמתדלק את החוויה, ולכן זוויות בין וונוס לנפטון נוגעות בעולם דרך חוויות ראשוניות של חושים.על פניו נשמע נפלא מה עוד צריך מעבר לדלק אלוהי ומוזות בחיים?

אך נפטון מייצג את המהות וגם את הקליפה, את החלום הגדול ביותר לצד הצל של האשליה..לכן זמן זה יכול לגעת במקומות בהם החלום קורס, גלים של אכזבה, כאב וחוויה חושית של חוסר שליטה.. אך כמו תמיד מקום זה מהווה חומר לעבודה אישית כדי למפות מחדש את החלומות דרך משקפים ריאליות שמחברות את החלום למקום וזמן.. במקביל נקודת זמן לשינוי הרגלים שנוגעים לגוף ולסוגיות וונוסיות עתיקות של מין, ממון ומזון… וכאן נכנסים לצל של ונוס במיוחד כעת עוצמתי מאד שכן ונוס רגע לפני שנכנסת לרטרו

4.5.20 צמידות מרקורי שמש
צמידות זאת מהווה נקודת שיא במחזור מרקוריאני,
השנה המרקוריאנית הזאת החלה ב- 26.2.20 ומנקודת זמן זאת אנו יכולים לזהות את מסעו של מרקורי שכעת מגיע לשיאו. למעשה במחזור התנועה של מרקורי כעת מקבלים מענה נוסף לכל מה שעלה על השולחן בתקופת הרטרו, זמן זה מביא שיא חדש. איך? הרטרו היה במים וכעת המשוב באוויר

היחסים בין מים ואוויר מבקשים לפתוח ערוץ שמגיע ממקום רגשי למקום מנטאלי. לפתוח ערוץ חדש להשראה שנובעת מתהליך הלימוד שחווינו מאז שהחל מחזור מרקורי זה.. כיוון שנקודת משוב זאת נוגעת ליצירתיות ופתיחות, מבדק המציאות מגיע בכל הנוגע לתקשורת של הלב, אם אנו עומדים במקום של חוסר חיבור למהירות הטבעית שלנו, נחווה קצרים, מתח וקושי עם עניינים של הלב, אם הפקנו ממחזור הרטרו את מה שניתן היה להפיק, זמן זה ניתן בקלות להתחבר לאינטליגנציית הלב ולהביאה לידי ביטוי בצורה שלווה ובהירה וממקום זה מתחיל מרחב חדש בחיינו

צמידות זאת היא צמידות נעלה ומביאה את המעגל של מרקורי לשיא בו ניתן לזהות את התהליך שחווינו מאז מרקורי החל שנה חדשה …

כעת זה השיא של התהליך והיכולת לזהות מה מחזור זה פתח לנו.. חשוב, בדרך כלל מדברים על רטרו של מרקורי ועל כמה ימים לכאן או לכאן.. ללא קשר למחזור מלא, ואם נוגעים לעומק אפשר לזהות מחזור מלא ואת נקודות המפתח שיוצרות תהליך..

תזכורת לנקודות משמעותיות במסלול הרטרו הנוכחי של מרקורי
10.1.20 מרקורי נכנס לדלי ומכאן מתחיל התהליך אמנם מעבר לקלעים אך כיון שמרקורי מסיים את הרטרו בדלי התהליך מתחיל כבר עם כניסתו לדלי על רקע הליקוי!!
2.2.20 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
3.2.20 מרקורי נכנס לדגים
10.2.20 מרקורי מגיע למרחק הגדול ביותר מהשמש
17.2.20 מרקורי מתחיל את הרטרו
26.2.20 מרקורי מתחיל מעגל חדש
4.3.20 מרקורי ברטרו חוזר לדלי
10.3.20 מרקורי מסיים את הרטרו
16.3.20 מרקורי נכנס לדגים
23.3.20 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
26.3.20 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
11.4.20 מרקורי מסיים את מסעו בדגים
4.5.20 מרקורי מגיע לשיאה של שנה מרקוריאנית זאת

5.5.20 ראש דרקון עובר לתאומים
היום מתרחשת תנועה גדולה מאד בשמים, ציר הדרקונים עושה “מעבר” מסרטן/גדי לתאומים/קשת. הראש נכנס לתאומים והזנב נכנס לקשת וביחד נוצר לנו ציר אנרגטי חזק מאד שמפעי על כולנו בכלל ועל מי שקשת או תאומים בפרט.

ראש דרקון בתאומים לוקח את האנרגיה למודעות ולמידה חדשה ודרך ערוץ זה אנו מתמודדים עם אתגרים חדשים שנוגעים ללמידה ותפיסה, למעשה במשך השנה וחצי הקרובות נצא למסע ללמוד רעיונות חדשים, שפה חדשה, תקשורת חדשה.

בזמן זה נלמד איך לתקשר באופן אחר, איך להחליף רעיונות, תפיסה ומודעות בכלל ובסביבה הקרובה בפרט. זמן זה מעיר את הסקרנות הטבעית שלנו ללמוד וגלות בעצמנו את העולם. זה הזמן למצוא את הקול שלנו, ללמוד לדבר, לחלוק לשתף, להקשיב, לתקשר ובצורה זאת נוכל ללמוד למצוא את הקול האמיתי שלנו

זנב דרקון מדבר על מה אנו סוחבים ולכן זה הזמן לשחרר כדי לנוע וללמוד משהו חדש. כשאנו לומדים ומבינים לעומק ניתן לשחרר את מה שהופל להיות משא ולא משרת אותנו עוד.. קשת מדבר על ידע גבוה, חכמה ונקודת מבט רחבה על החיים וממנה נוצרת תפיסה, אמונה ופילוסופית חיים. לכן זה הזמן לשחרר את הסוגיות הללו כדי שלא נתקע עם תיאוריות ריקות מותכן, תפיסה מגלומנית של דעתי היא דעתי והיא דעתי..

הדעתנות והיוהרה של אני יודע מבלי להתחבר לחיים היומיומים שלנו ומבלי ליהנות מהגילוי של הדברים החדשים, מלימוד, מחוויות הפשטות של האנשים הקרובים לנו, אנו מפספסים משהו חשוב מאד שרק דרכו ניתן להתקשר ולקשור קשרים של ממש..

הנושאים של מזלות תאומים/ קשת יבואו לידי ביטוי במפת הלידה של כל אחד ואחד מאיתנו וההבנה איפה ואיך ציר זה מתפקד במפת הלידה יכולה להיות מפתח חשוב מאד במסע הצמיחה והגדילה שלנו, דרך ההבנה של מה ומאיפה משחררים ומה ואיפה לומדים ומתחדשים..

זמנים קודמים בהם ציר הדרקונים ככב על ציר תאומים/קשת
ינואר 1946 עד אוגוסט 1947
אוגוסט 1964 עד פברואר 1966
מרץ 1983 עד ספטמבר 1984
אוקטובר 2001 עד אפריל 2003
וכעת ממאי 2020 עד ינואר 2022

7.5.20 ירח מלא על ציר שור עקרב
ירח עוצמתי וחזק במיוחד… מעניין שמולד זה שמתחיל עם ירח נעלה (ירח בשור) מגיע לשיאו במקום בו הירח לא במטבו (ירח בעקרב) ירח מלא תמיד נוגע בקצוות, וכעת לא רק שנוגע בקצוות אלא חוצה את הגבולות מעבר לקצוות על ציר עונג וכאב..

לכן התחושות וההרגשות מתעצמות למקומות של קיצון , מקום זה מעורר הצפה ענקית שיכולה להוביל לכמה וכמה תסריטים : מהות התסריטים יושבת על ציר האור או ציר החושך, הנחש או הנשר (פחד ופיתוי מול מודעות ועוצמה) ירח זה מוביל לצלילת עומק עד גבול היכולת כדי להגיע ללב לבו של מה שמתעמקים, לסודות ולחידות החיים ולהביא אותם לידי ביטוי באופן מלא, ממש כמו לידה..

כיוון שכל כך קל להגיע לקצוות וכל כך קל להגיע לגבולות, זמן זה יכול לעזור להוציא לאור את מה שמתחבא בפנים ויוצר מניפולציות , התניות, מאבקים, לחצים, קשיים ותקיעויות..

וכיוון שהעקרב מספר לנו על העוצמות המרוכזות שמתחת לפני השטח, ניתן לזהות זאת דרך התפרצות הר געש, רעידת אדמה או שריפות ענק או שיטפונות.. כוח מרוכז שבא לידי ביטוי ויוצר הרס, מטרת ההרס ליצור תהליך חדש, לידה מחדש כמו עוף החול..לחיים אמיתיים, נכונים בריאים יותר. ובחיים, כל סוגיה שיושבת בתוך קפסולה וצוברת עוצמה יכולה להתפוצץ דרך לחץ חיצוני, ופיצוץ זה יוצר התחלה של תהליך ריפי כדי לאפשר מרחב נכון ובריא לגדילה וצמיחה של החלקים הרכים והרגישים יותר.. לכן הלחץ יכול לגדול בזמן זה הקפסולה הופכת להיות שבירה יותר והמתח גדל ..חשוב לזכור את המטרה של יצירת מרחב חדש ולכן רצוי ומומלץ לשחרר ולהסכים להיכנע לתהליכים אותם אנו חווים בזמן זה..

נקודה מעניינת נוספת בנוגע לירח מלא על ציר שור/עקרב במיוחד שציר זה מבטא את האנרגיה העוצמתית שנזרעה במולד: הירח מסמל את עולם הרגשות וירח בעקרב מסמל את העוצמות שבדרך כלל יושבות תחת “טאבו” לכן כשירח זה מקבל את כל האור של מולד על מעלות קריטיות, מתגלים לנו של דברים שלא ראינו, שמענו, הרחנו, נגענו וטעמנו.. לאו דווקא בסדר זה, אך בכל הרבדים של מערכת החושית, מקום זה מאפשר לפתוח את הדלתות לסודות בכל המישורים והרבדים, החל מסודות שאנו מסתירים מעצמינו וכלה בסודות אזוטריים עמוקים…בכל מקרה כל מה שמתגלה יכול להוות צידה למסע האבולוציוני שלנו בכל תחום , מישור ומימד.. טיפ: לנשום עמוק ולבדוק אם אותו גילוי חדש של זמן זה מעצים או גוזל אנרגיה. לסוגיות מעצימות ומפרות מומלץ לתת פוקוס ולסוגיות גוזלות ומחלישות מוטב לנפות החוצה ולמקום מחוץ לגבולות של המרחב האנרגטי שלנו…לכל מי שיש איוש כוכבי בשור, עקרב, אריה ודלי יחווה את הירח המלא הזה באופן חזק ביותר..

ברכות לשבוע נפלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן