בכוח האמונה נוצרת פעולה חדשה – מארס נצמד ליופיטר

היום 20 לחודש מארס נצמד ליופיטר בגדי ומפגש זה בעל עוצמה גדולה מאד בכלל וכעת בפרט משום שחל בדיוק בתחילת השנה האסטרולוגית ולכן בעל השפעה חזקה מאד על השנה כולה. מה אומר המפגש בין מארס ויופיטר?

מארס מייצג את האומץ והרצון ויופיטר מייצג את התפיסה והאמונה וחיבור בין השניים יוצר לנו עוצמה גדולה שיכולה להיות מנוע לפריצת גבולות ויצירת מציאות חדשה. אך כמו תמיד, כשיש לנו פוטנציאל גדול מאד יש לנו גם צל גדול לא פחות והצל בזירה זאת עובד על דעתנות אגרסיבית מצד אחד ומצד שני על קרבנות מהולה בייאוש וכאב.. תלוי איפה המפגש בין מארס ויופיטר מתרחש במפה האישית ובמקביל מה הדיאלוג הטבעי של מארס ויופיטר במפת הלידה.

הפוטנציאל של צמידות זאת, מפגש בין הלוחם לפילוסוף: הלוחם (מארס) בוחר את המטרה והפילוסוף ) יופיטר) מעניק את הדלק של האמונה לפריצת דרך . נקודת זמן זאת משפיעה על השנתיים הקרובות ולכן כדאי להתבונן , להתכוונן, לדייק ולזכור את המטרה לשיפור ויצירת נתיב נכון יותר לחיינו.
הלוחם והפילוסוף מצרפים כוחות למסע מיוחד ליצירת מציאות חדשה! זמן למקד רצונות ולגבות בסט של אמונות שתהוונה דלק למסע , הצלחה וביטוי עצמי בריא ונכון.

כמה נקודות חשובות לבדיקה פנימית:מארס המייצג את הלוחם, מספר לנו על דמות ראשונית שפוגשת את החיים ולכן דמות זאת מנחה כל מפגש עם החיים, החל מהלידה עצמה וכלה במפגש עם מטרה, יעוד וחזון החיים בכלל. בכל אחד ואחד מאיתנו נמצאת דמות הלוחם, דמות זאת פורצת לנו גבולות, מאיצה, יוזמת, דוחפת, יוצרת אמביציה, מרגשת ומאפשרת לצור פעולות במטרה להגיע לביטחון ושלווה. לצידה הדמות המפתחת יותר, דמות הפילוסוף, דמות זאת נולדת מאוחר יותר ומושפעת ממסע החיים שלנו. למעשה עולם האמונות שבתחילת החיים מועתק מסביבה קרובה, בית והשפעות של ההתנסויות הראשוניות.. עולם זה משתנה ביחס ישיר למה חווינו בחיינו ואיך הניסיון האישי בנה לנו סט של אמונות. סט האמונות מנוהל על ידי הפילוסוף הפנימי. סט האמונות מהווה מחסן של דלק לפריצת גבולות, הגשמת חלומות ופוטנציאלים. ..המפגש בין השניים יוצר לנו מעגל חדש שיכול להוות דלת לשינוי ..איפה ואיך, תלוי במפה האישית, מומלץ לבדוק לעומק איפה ואיך בא לידי ביטוי השיח בין מארס ויופיטר כמנוע לעשייה והצלחה!

ומה קורה כעת? מארס הוא הפלנYה המהירה ביותר בכל המקבץ שנמצא כעת בגדי ולכן עובר ופוגש לאורך הימים האלה את יופיטר ולאחר מכן את פלוטו ובסוף את סטורן על המעלה הראשונה בדלי.. מארס כעת מהווה את המצית והמלבה, סוחב אנרגיה ממקום למקום כדי לצור פעולה.

במפגש עם יופיטר יכול להצית את האמונה/דיעה/גישה או מציאות כלשהיא ולכן בימים אלה ח/שוב לשים לב להפצה, בין אם פחד או וירוס או … כיוון שאנו נמצאים בגדי החשיבות להקפיד ולנהוג במשנה זהירות לכשאנו מציתים או מלבים או פועלים בכיוון כזה או אחר , חשוב להישען על עובדות ונתונים שניתנים למדידיה ואימות

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן