הארה או הערה – צמידות שמש מרקורי בבתולה

היום 4.9.19 מרקורי נצמד לשמש, וכמו כל מפגש בין שני כוחות נוצרת ראקציה חזקה שמביאה עמה הארה, הבנה, תובנה או רעש ובקורת. ולמה? מרקורי ושמש מיצגים שתי תת דמויות פנימיות המנהלות יחסים עמוקים שמתארים את תפיסת המציאות שלנו, את הדרך בה אנו חושבים, הדרך בה אנו מעכלים ומעבדים מידע , הדרך בה אנו מבינים את העולם

מערכת היחסים הנוכחית החלה ב 21.7.19, בראש השנה המרקוריאני:) בנקודה בה מרקורי היה בין השמש והכדור ובקרבה הגדולה יותר. נקודת לחץ שמתחילה מסע חדש. אסטרונומית, בנקודה זאת מרקורי מראה את גבו לכדור ואת פניו לשמש. זה המקום בו כוח המשיכה של השמש עוצר את המהירות של מרקורי וכמות האור (בכל מישורים) שנשפכת על מרקורי היא גדולה מתמיד
עם כמות האור הזאת מרקורי יוצא לדרך.

האור שמרקורי סופג הוא כמו דלק למסע והדלק במקרה זה הוא דלק רגשי ענק. השנה החדשה של מרקורי החלה בסימן סרטן והביאה עמה הזדמנות לחפור לעומק שורשי הזיכרונות שלנו, לנקות, לשנות ולצאת למפגש עם עולם נקי יותר כדי להבין את המציאות ללא עכבות של זיכרונות ישנים שטעונים בכל ההיסטוריה שלנו.

מאותה נקודה מרקורי יצא לדרך והגיע למקום הרחוק ביותר מהשמש ושם מתחיל לנוע לנקודת המפגש עם השמש במרחק הגדול ביותר מהכדור כשפניו מול הכדור! זהו שיא של מערכת יחסים שמובילה אותנו למקום בו אנו יכולים להבין באופן שלם ובריא (בתולה) איך לגשת למציאות ואיך לספוג, להכיל, לעכל ולהבין ..

כיוון שמרקורי בנקודה זאת יושב בתוך אור השמש, בלב של השמש זה המקום שהקלסיקה גרסה שמרקורי יכול להישרף , משמע ההבנות והגישה מגיעים ממקום של אגו וגיבור פנימי שמונע מרצון אישי בלבד לטובתו האישית בלבד .. בעוד הפוטנציאל של מיקום זה מדבר על החיבור בין הגיבור הפנימי (שמש) לבין מספר הסיפורים (מרקורי) כדי להעניק את האור לגיבור למסע חדש של הארה.. זה הזמן שהאור מגיע באופן שלם למפגש זה ונראה מהכדור.. זה זמן שרואים ומבינים.

זה הזמן של הארה או הערה

או שזה זמן של הערה, אם נופלים בתוך השריפה שנובעת מהמקום של האגו זה המקום בו הערה מגיעה, הכול נראה פגום ולא שלם, הכול נראה קטן ולא משמעותי והכול מעורר את הביקורת למקום שמקור ההזנה נובע מתחילת היחסים (בסרטן) לכן ההצפה יכולה להגיע עכשיו, לכן הכאב יכול לבעבע עכשיו או שחיבור בין שתי האנרגיות של התחלת המעגל ושיאו כעת יוצרים בבוץ.. המון בוץ ובבוץ מהר מאד מתבוססים ונכנסים ליחסים עמוקים עם הארכיטיפ הנרקיסיסטי.

דרך אחרת להתבונן במערכת היחסים בין מרקורי בבתולה לשמש בבתולה, מערכת יחסים בו כעת מגיעה לשיא, הצמד נצמד ומחליף מפאזה אחת לפאזה אחרת (מרקורי שעד כה הקדים לשמש כעת מתחיל לעקוב אחרי השמש) צמידות זאת היא צמידות נעלה ומביאה את המעגל של מרקורי לשיא בו ניתן לזהות את התהליך שחווינו מאז מרקורי החל שנה חדשה 21.7.19 …

כעת זה השיא של התהליך והיכולת לזהות מה מחזור זה פתח לנו. חשוב, בדרך כלל מדברים על רטרו של מרקורי ועל כמה ימים לכאן או לכאן.. ללא קשר למחזור מלא, ואם נוגעים לעומק אפשר לזהות מחזור מלא ואת נקודות המפתח שיוצרות תהליך.. למעשה עד שמרקורי נכנס לבתולה עדין היה במרחב לולאת הרטרו ולכן השיא שמגיע כל כך מהר בבית (בבתולה, מרקורי שליט מזל בתולה) מקום זה מביא לשיא את ההבנות אך בו זמנית אם נתקענו עם תפיסות ישנות נפגוש מתח ועצבנות גדולה לצד קושי לנשום ולנהל דיאלוג בריא ומאוזן.. אז, כדאי לשים לב לסמנים.. אגב, הצמידות מדברת על המקום בו לא ניתן להפריד בין דעה לבין מי שאני (אסטרולוגית מרקורי נשרף על ידי השמש) ולכן הגישה הכול כך סובייקטיבית למרות שבמהות אמורה להיות כל כך אובייקטיבית.. רק מודעות מביאה למקום אובייקטיבי ונכון ומדעות מגיעה ממידע אמין שנשען על עבודת אובייקטיביות ..

טיפ, כדי לא לפול במקום של עצבנות, דעתנות ומתח, רצוי לזהות שכל דבר בעולם מתנהל דרך תהליך ולא דרך נקודות ושיאים, וממקום זה לעצור, לנשום ולהקשיב .. כל התהליך ששנה מתחילה במזל מים ומגיעה לשיא באדמה : סרטן בתולה מדבר על טיפול וטיפוח של מי שאנו ועוגני הביטחון שלנו בעולם..

ברכות לימים של טיפוח וטיפול למען הגרסה המיטבית

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן