הכל מתחמם במערכות היחסים שלנו –  צמידות שמש מארס אוקטובר 2021

היום 8.10.21 מארס ושמש נפגשים למפגש סופר אינטנסיבי, מפגש זה נקרא צמידות, ומה קורה במפגש מסוג זה? נתחיל במה מייצגים שמש ומארס, שמש מייצג חום ומארס מייצג חום וביחד חום כפול ומכופל בכל תחומי החיים בכלל במערכות יחסים בפרט! ( הצמידות במאזנים) . חיבור של שתי אנרגיות אלה יוצר מקדם החיכוך עצום, חומרי נפץ גדולים מכונסים תחת פתיל קצר מאוד עם יכולת התלקחות חזקה ביותר ולמעשה כל מילה יכולה להתחיל מלחמה ! ונוס השליטה שרק נכנסה לקשת מוסיפה עוד אש לאווירה…אש של תפיסה וגישה וכאן המפתח איך השיח בין שמש ומארס בא לידי ביטוי

זמן בו כוחה של אמונה יכולה להרוס כוחה של אמונה יכולה לפתוח ערוץ הדברות חדש..  הכל תלוי הערכים המשיקים לעולם האמונות שלנו.. ומכאן ההשלכות למערכות יחסים, החל ממערכות יחסים  בינינו לבין עצמינו , מערכות יחסים עם אחרים וכלה שיח בין עמים, מדינות, דתות , תרבויות ו… מפגש זה בין שני חלקים זכרים בעלי כוח התלקחות חזק לוחץ על כפתורי רצון ומטרה לצד כפתורי כעס ומגננה, כשענייני הישרדות או מנהיגות עומדים על הפרק.. מה שמעניין שנוצר מזג אוויר חם, חם מאד אנו נוטים להתבלבל בין מטרה למגננה, בין כעס לבין רצון ובין הישרדות מנהיגות ומתחיל להיווצר כאוס בראשיתי שלוקח אותנו לטיול למחוזות הרסנים ולא בריאים.. למעשה מדובר באפשרויות שזמן זה מביא לחיינו, כעסים ותשוקות או מוטיבציה, מטרה והתלהבות לעשייה פורה ובונה..

לכן, אם פגשנו את הכעס וההתלקחות זמן זה נפלא לטיפול עומק בתופעות אלה כדי להגיע למה שנמצא מאחור.. מיקוד רצון ומטרה, יצירת דלק ומוטיבציה למימוש עצמי והתמרה. אם אנו חשים ומרגישים את האלמנטים החיובים.. לשים לב לא להישרף מהר מידי באופן פזיז מידי.. זמן נפלא לעבודה אישית על חוזים שנוגעים לרצון ומטרה לצד תכנית יצירתית למימוש חזון וחלום..

אגב לא תמיד מקום זה מעצים את החום לעיתים מעצים את החוסר אונים, עייפות על גבול הליאות, תחושת דכדוך וחוסר אונים.. מארס מדבר על כוח ולכן מקום זה יכול ללכת גם לעודף או גם לחוסר כוח, תלוי איפה מתיישב במפה האישית ומה השיח בין מארס ושמש במפה האישית

כמה נקודות למחשבה: מארס נמצא כעת במקום הרחוק ביותר מהכדור, שמש מייצג את האני הגבוה אך בו זמנית את האגו הילדי של “מגיע לי” “זה שלי” וצמידות מארס יכולה להוציא את כל הילדים הבריונים למגרש המשחקים.. ומשהו חשוב נוסף, מחר כבר שמש ומרקורי נפגשים לשיח אינטנסיבי … מה שמעצים עוד יותר את האנרגיות ולוחץ על קפיצים טעונים בעיקר בנוגע למערכות יחסים..

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן