הנסיכה הפנימית בודקת את עולם האמונות שלה – ונוס נכנסת לקשת – דצמבר 2020

היום 15.12.20 ונוס נכנס לקשת, כדי להבין מה זה אומר, נפתח את מהות ומשמעות ונוס ואחר כך מה מסמל מזל קשת וכשנחבר נוכל לזהות מה מאפשר לנו זמן זה

מה ונוס מייצגת? ונוס מייצגת את עולם הערכים שלנו שנמדד דרך כל מה שבעל ערך בעינינו. אמנם לכל אדם יש ערכים שונים, אך המכנה המשותף האנושי נותן ערך בכל מה שמעניק בטחון ותחושה של אהבה ועונג.

הטווח של מה בעל ערך רחב מאד ויושב על קשת ענקית של הופעות, המקום הכי פשוט לזהות מה בעל ערך בעינו הוא כסף וכן ונוס מדברת גם על כסף (ביטוי של תפיסת ערך ברבד פרקטי) עוד דוגמה פרקטית, אוכל הוא בעל ערך כיוון שאנו בודקים, מודדים, משווים, נהנים ושיש אוכל אנו חווים תחושה של שפע בניגוד לזמנים או מצבים בהם אין אוכל התחושה של הערך יורדת למקומות נמוכים מאד. דוגמה נוספת: כשרון, כשרון הוא ערך שכן ניתן לעבוד אתו ובעזרתו למגנט שפע ותחושה של שמחה. אם נכנס לרבדים גבוהים יותר, הרי שאהבה היא ערך שכן מעניקה את המענה לצרכים הכי ראשונים ובסיסים שלנו כבני אדם ויוצרת לנו בטחון וחווה של טוב.

לכל אחד ואחד מאתנו יש ערכים או דברים/אנשים בעלי ערך בחיים בכלל ובמדויק למי מיקום ומקום ונוס במפה נוכל לזהות מה באמת בעל ערך ומה מעניק את הביטחון ותחושת השפע והידיעה שהכול בסדר… בדרך שאני עובדת עם מפה אני מתרגמת את ונוס לנסיכה הפנימית, הנסיכה בעל ערך יודעת מי היא ומה מגיע לה כדי שתוכל לממש את שלל הכישרונות שלה, למגנט את מה שצרכיה כדי לחוות שמחה והנאה בחייה וכשדמות הנסיכה נמצאת במיקום לא נוח אנו יכולים לחוות תחושה של חוסר ערך או סוגיות של קושי ומתח בכל הנוגע לערך עצמי לצד מערכות יחסים מורכבות ולא פשוטות

הזירה אליה ונוס נכנסת היא קשת: זירת הקשת מדברת על עולם האמונות שלנו, לכן הזמן בו ונוס שוהה בקשת מציע לנו לחקור את עולם האמונות שלנו בנוגע למה בעל ערך בחיינו, מהי אהבה או מי היא הנסיכה הפנימית והאם היא במסלול התפתחות למלכה..

זמן מיוחד שמאפשר לאוורר את הצורך להיאחז בערכים משתנים שלא באמת בעלי ערך בחיינו כמו היאחזות בכסף או מערכת יחסים רעילה, במקביל זה הזמן לבדוק את המרחב הבטוח שיוצר תנאים מוכרים לאהבה. ולמה? הקשת מאפשר לנו לחוש את הצורך שלנו לידע, למרחבים, כדי להתחבר לתשוקה שמעבר למה שחווינו עד כה ולכן זמן זה מייצר הזדמנויות לשחרר את ההיאחזות במוכר והבטוח לכאורה..

ואיך? דרך פתיחת ובדיקת סט האמונות שיש לנו בנוגע לכל מה שבעל ערך בחיינו, בכל הנוגע לאהבה, ובכל הנוגע למערכות יחסים. מה האפשרויות שיש לנו מעבר לגבולות שתחמו אותנו עד כה. זמן לפתוח את הדלתות ולתת ללב לקחת למסע חדש.

זווית ההסתכלות אחרת היא כפי שהצעתי להתבונן בדמות הנסיכה, ונוס מייצגת את דמותה של הנסיכה פנימית המחפשת את המקום בו תחוש בטחון ושמחה, במרחב של אנרגית הקשת היא חווה את האמונות שמנחות את הגישה שלה ואת התפיסה שלה, האם חיובית ואופטימית, האם שלילית ופסימית, האמונה יוצרת גישה וגישה פותחת או סוגרת את האופקים לשנו למימוש אישי. כעת זמן נפלא לבדוק את הביטחון בחיינו בכלל ובאהבה בפרט ואיך ההסכמה לפתוח את האמונה יכולה לעזור לפתוח את הלב ולפתח מערכות יחסים בריאות, מפרות ומעצימות

ברכות לימים מלאי שמחה ואופטימיות

 

 

מחשבה 1 על “הנסיכה הפנימית בודקת את עולם האמונות שלה – ונוס נכנסת לקשת – דצמבר 2020”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן