השעון הקוסמי מצלצל במלוא העוצמה – אוראנוס עושה תשעים לפלוטו

זמן לכיוון וכוונון פנימי לבניית רצון לפעולה להגשמת חלומות ולהיות בשליחות האמתית והאותנטית. לאורך ההיסטוריה האנושית ניתן למפות את השינויים הגדולים ביותר דרך היחסים בין אוראנוס לפלוטו. שני ענקים אלה, אוראנוס אל השמים ופלוטו אל השאול מייצגים כוחות שמנדנדים את ספינת החיים שלנו ומועכים את התודעה הקולקטיבית בכל תחום בחיים כמו חברה, תרבות, דת, גישה ותפיסה.

אוראנוס מייצג את המורד והמהפכן ופלוטו מייצג את המחולל והטרנספורמטור. הדיאלוג בניהם מתאר את האבולוציה של התודעה האנושית בכל מישור ומימד. זהו דיאלוג של שני שחקני מפתח במחזורים היסטוריים ארוכים בשנים המעצבים את התודעה ויוצרים את מה שאנו מכנים: תרבות, חברה, דת, כלכלה, סוציולוגיה, אמנות, פסיכולוגית המונים ו…
שני ענקים אלה מייצגים שתי “תנודות על” המחוללות שינוי עצום ויוצרות מגמות חדשות. מדובר בתהליך אורך מאוד הן בגלל הזמן שנדרש לסיום הדיאלוג על כל פניו, והן בגלל העיבוד והעיכול של המגמות עד שניתן לבסס אותן כחלק מאבני בסיס בתודעה הקולקטיבית.

תחילת הדיאלוג בין אוראנוס לפלוטו החל במפגש ב- 1965 (נפגשו בבתולה) הדיאלוג פותח מעגל של כ- 150 שנה לערך. אם נשווה את המעגל לשעון, המפגש של הפלנטות הללו מייצג מפגש של שתי אנרגיות ומזוהה כשעה גדולה בשעון הקוסמי. מנקודה זאת הפעימות של השעון מובילות לצלצולים משמעותיים בכל רבע שעה (רבע מחזור) כל רבע מחזור מייצג עונה בשעון הקוסמי הגדול ולכן שינוי העונות מהווים נקודות מפתח בביטוי של שתי האנרגיות. כעת אנו נמצאים בפתחה של עונה חדשה וחוצים את נקודת האל חזור. לכן השעון מצלצל בעוצמה רבה, בניגוד לשעון לינארי שעובד קדימה בלבד, ביקום השעון הקוסמי עובד על זמנים קוונטים ולכן אנו מזהים כמה פעימות באותה נקודה. זמן זה בו נוצר שינוי, בא ליד ביטוי דרך שבע פעימות: שבעה תאריכים שונים המהווים אבני דרך בתוך נקודת זמן המספרת על השינוי.. שבע הפעימות המספרות על שינוי עונה / מגמה בשעון הקוסמי,

התאריכים של שבע הפעימות:
24 ביוני 2012
19 בספטמבר 2012
20 במאי 2013
1 בנובמבר 2013
21 באפריל 2014
15 בדצמבר 2014
16 במרץ 2015

כעת אנו בפעימה השישית שמדברת על כיוון וכוונון לאמת הפנימית המאפשרת לבנות רצון כדי לצור פעולה להגשמת חזון ולהיות בשליחות האמתית והאותנטית

כל מזל חווה באופן שונה את השיח בין אוראנוס ולפלוטו

מזל טלה
הטלה חווה את אוראנוס כזרז הדוחף לצאת מהמסגרות ולפרוץ את הגבולות, והמטרה היא להמציא את הטלה מחדש. להסכים לצאת מההגדרה של טלה קטן ולהפוך לאייל, מנהיג העדר, ולהוביל את החיים בנתיב אישי ואותנטי. אם נוצרת התנגדות פנימית נוצר פחד והמציאות מזמנת אירועים שמשנים את הגישה, התפיסה ויותר מכל את ההכרח לצאת מתוך המקום המוכר והידוע. הטיפ: אומץ – האומץ להיות מי שאנו ראויים להיות.
הטלה חווה את פלוטו כלחץ הדוחף לשבור את המסגרות המוכרות ולהסכים ליצור מטרות ראויות שמאפשרות לאני האמתי להיות, מקום זה גורם לתחושה של חוסר שליטה וחוסר וודאות. המטרה לבנות יעד נכון, מדויק ובריא שיוצר בטחון אמתי ממנו ניתן להשפיע על החיים האישים ועל החברה בכלל. הטיפ: להסכים לנשום ולשחרר שליטה ולסמוך על הקול הפנימי במסע החניכה

מזל שור
השור חווה את אוראנוס כזרז הדוחף לצאת מהספק ומסמני השאלה ולפרוץ את המחסומים שנוצרו במהלך החיים. והמטרה היא להמציא מחדש את האמון ביקום, באלוהות ובנסים. להסכים לשחרר את המקום של הקרבן התלוי בנסיבות החיים ולבנות מנהיגות פנימית מלאת אמון בתכנית הגדולה שיש לעולם בשבילנו. אם נוצרת התנגדות פנימית נוצר פחד והמציאות מזמנת אירועים שמשנים את הגישה, התפיסה ויותר מכל את ההכרח לצאת מתודעת הקרבן. הטיפ: התמסרות לאינטואיציה ולידיעה שיש תכנית גדולה באמת.
השור חווה את פלוטו כלחץ שדוחף לשבור את האמונות המגבילות ולהסכים ליצור אמונות חדשות וראויות המאפשרות לאני האמתי לגדול ולפרוח. מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה היא לבנות אמונות כנות ואמתיות בעזרתן ניתן להגיע למעוף חדש ולהשפיע על החיים האישים ועל החברה בכלל. הטיפ: להסכים לשחרר את הספקות ולסמוך על הקול הפנימי במסע החניכה.

מזל תאומים
התאומים חווה את אוראנוס כזרז הדוחף לצאת מהליכה בתלם ולפרוץ את המחסומים שנוצרו במהלך החיים. והמטרה היא להמציא מחדש את הנוכחות האישית הייחודית. להסכים לשחרר את המקום של צורך בהכרה התלויה בנסיבות החיים ולבנות מנהיגות פנימית המובילה למימוש החלום והחזון האותנטי. אם נוצרת התנגדות פנימית נוצר פחד והמציאות מזמנת אירועים שמשנים את הגישה, התפיסה ויותר מכל את ההכרח לצאת מתלות בהכרה. הטיפ: לצאת מהקווים ולהמריא מעבר לתקרת הזכוכית.
התאומים חווה את פלוטו כלחץ שדוחף לשבור את ההתניות המגבילות ולהסכים ליצור מרכז פנימי עוצמתי המאפשר לאני האמתי לגדול ולפרוח, מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה היא לבנות יכולת הכלה והסכמה להפריה, בעזרתה ניתן להגיע ליצירה חדשה ולהשפיע על החיים האישים ועל החברה בכלל. הטיפ: להסכים לשחרר את פחד מהקול האמתי ולהתחבר לנשמה במסע החניכה

מזל סרטן
הסרטן חווה את אוראנוס כזרז הדוחף לצאת מהנתיב הסלול והידוע למקום חדש ומפתיע. והמטרה היא להיחשף למטרות חדשות ועדכניות יותר, להסכים לצאת ממסע מוכתב וידוע ולגלות את הדרך שמובילה למנהיגות והצלחה המבוססת על מקום אישי ואותנטי. אם נוצרת התנגדות פנימית נוצר פחד והמציאות מזמנת אירועים שמשנים את הגישה, התפיסה ויותר מכל את ההכרח לצאת מהכתבות חברתיות. הטיפ: האומץ להצליח כדי להיות.
הסרטן חווה את פלוטו כלחץ הדוחף לשבור את המסגרות שיוצרות מערכות יחסים בכלל ויחסים אישים בפרט. לשנות את הכללים והחוזים שגורמים להתכופפות, ריצוי ופשרה, להסכים ליצור יחסים אמתיים, עוצמתיים ומפרים, מקום זה גורם לתחושה של חוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה לבנות דיאלוג אמתי בינינו לעצמינו, בינינו לאחרים ובינינו לעולם בכלל, וזה כדי להגיע לביטחון אמתי ממנו ניתן להשפיע על החיים האישים ועל החברה בכלל. הטיפ: להסכים להדברות כנה במסע החניכה שנוגע ליחסים

מזל אריה
האריה חווה את אוראנוס כזרז הדוחף לצאת מאמונות מגבילות ולהסכים ליצור אמונות חדשות וראויות המאפשרות למהות הפנימית להיות, להסכים לצאת מספקות, סימני שאלה ומתח ולפסוע בשמחה למקומות שמעבר לממלכה האישית. מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. אם נוצרת התנגדות פנימית נוצר פחד והמציאות מזמנת אירועים שמשנים את התפיסה במטרה לבנות אמונות כנות ואמתיות בעזרתן ניתן להגיע למעוף חדש, אופטימיות ושמחה כדרך חיים. הטיפ: רענון ערכת האמונה והסכמה ללכת למרחבים חדשים.
האריה חווה את פלוטו כלחץ שדוחף לשבור את ההרגלים הקבועים המגבילים את היכולת להתבטא באופן כן ואמתי, להסכים לשנות סדרי בראשית ולצאת למסלול חדש המאפשר לאני פריחה וצמיחה, מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה היא לבנות תפיסה חדשה בעזרתה ניתן ליצור הרגלים חדשים ומהם לברוא מציאות בריאה ופורה דרכה ניתן להשפיע על החיים האישים ועל הסביבה בכלל. הטיפ: להסכים לשנות הרגלים ולסמוך על הקול הפנימי שמוביל לאמת ללא התניה

בתולה
הבתולה חווה את אוראנוס כזרז הדוחף לצאת מסגירות ותקיעות רגשית המגבילה את יכולת היצירה ולהסכים ליצור מרכז פנימי עמוק ובעל משמעות, לצאת מקיבעונות, התניות ומניפולציות רגשיות במטרה לבנות עמדה בהירה ואמתית המסוגלת להשתנות ביחס למציאות ללא פחד ותחושת אבדן. אם נוצרת התנגדות פנימית נוצר פחד והמציאות מזמנת אירועים שמשנים את הגישה, התפיסה ויותר מכל את ההכרח לצאת מתוך ממצב סטטי ולהתמסר לרגשות, לחוות את העולם באופן עמוק ומלא יותר. חשוב: לנשום ולבדוק בכנות את המנטרות המנחות את הדרך.
הבתולה חווה את פלוטו כלחץ שדוחף לשבור את הגישות והדרכים עימם יוצאים אל העולם משום שאלה מגבילים את היכולת להתבטא באופן יצירתי, כן ואמין. להסכים לשחרר פחדים מחשיפה ואהבה כדי לאפשר ביטוי נכון ללב ולנשמה. מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה היא לבנות גישה חדשה בעזרתה ניתן לרדת מהגדר של הפחד ולקחת חלק במשחק החיים הגדול. להיות בחיבור אמתי עם הלב, לברוא מציאות מלאת אהבה, שמחה ואושר דרכה ניתן להשפיע על החיים האישים ועל הסביבה בכלל. הטיפ: להסכים ללכת עם חכמת הלב ולסמוך על הקול הפנימי שמוביל לאמת ללא התניה.

מאזניים
המאזנים חווה את אוראנוס כזרז הדוחף לצאת מהמסגרות המתנות ביחסים עם העולם בכלל ומערכות יחסים אישיות בפרט. לחץ חזק לפרוץ את הגבולות המתנים ומקטינים, להסכים להמציא את המאזנים הפנימיים מחדש כדי לשקול ולהגיע להחלטות אמיצות, בריאות ומעצימות. אם נוצרת התנגדות פנימית נוצר פחד והמציאות מזמנת אירועים שמשנים את הגישה, התפיסה ויותר מכל את ההכרח לצאת מתוך המקום המוכר והידוע. הטיפ: לאמץ את האומץ לשקול מחדש את עולם הערכים והכנות עמה מתנהלים מול עולם זה במערכות יחסים.
המאזנים חווה את פלוטו כלחץ הדוחף לשבור את מערכות ההזנה ותשתית הביטחון לכאורה, ולהסכים ליצור שורשים חדשים ורשץ בטחון אמתית שנשענת על נתינה ללא תנאי, חום ואהבה. מקום זה גורם לתחושה של חוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה לבנות בטחון אמתי וכן ממנו ניתן לבנות בית אמתי ונקי המספק תמיכה וחום לעצמנו ולקרובים לנו.

עקרב
העקרב חווה את אוראנוס כזרז הדוחף לפרוץ את ההתנהלות היומיומית וההרגלים הקבועים המגבילים את ביטוי היכולות והכישרונות, להסכים לשנות ולצאת למסלול חדש המאפשר לאני פריחה וצמיחה, מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה היא לבנות תפיסה חדשה בעזרתה ניתן ליצור הרגלים חדשים מהם ניתן לברוא מציאות בריאה ופורה שתשפיע על החיים האישים ועל הסביבה בכלל. הטיפ: כל מה שרגילים לעשות הפוך כדי לאפשר למערכת לזהות את הפוטנציאל של משהו אחר.
העקרב חווה את פלוטו כלחץ שדוחף לגילוי הקול הפנימי דרך אימות ועימות עם מספר הסיפורים הפנימי, תירוצים ואולי אף סיבות מדוע ולמה קולנו לא נשמע, להסכים להיות כנים וישרים עם העובדות האובייקטיביות של חיינו ולקרוא לדברים בשמם כדי לאפשר לקול הפנימי להתבטא באופן בהיר וזך. מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה לבנות תפיסה חדשה ושפה כנה בעזרתן ניתן ליצור ולברוא מציאות בריאה ופורה שתשפיע על החיים האישים ועל הסביבה בכלל. הטיפ: להסכים להתבונן ללא כחל וסרק באמת כפי שהיא, ממקום זה האמת משחררת את הקול הפנימי לביטוי מלא ומרגש

קשת
הקשת חווה את אוראנוס כזרז הדוחף לצאת לעולם באופן אחר, לנפץ את הקירות החוסמים את הדרך ולשנות את הגישה והדרך עמה אנו יוצאים אל העולם, להסכים להיות כנים, אמתיים ומוכנים לחשוף את הלב להרפתקה חדשה, הרפתקה של אהבה כדי להבריא ולהביא את הלב לקדמת הבמה של החיים. מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה היא להתחבר לאומץ וכנות בעזרתם ניתן לרדת מהתניות ולהיות השחקן הראשי במחזה של חיינו. כך ניתן להשפיע על החיים האישים שלנו ועל הסביבה בכלל. הטיפ: להסכים לחשוף את הלב ולסמוך על הקול הפנימי שמוביל לאמת ואהבה.
מזל קשת חווה את פלוטו כלחץ שדוחף לשבור את גבולות המרחב הבטוח או יותר המרחב הבטוח, לצאת מאזור נוחות או יותר נכון מאזור נכות כדי להביא לידי ביטוי את המשאבים והכישרונות שהחבאנו עד כה מתחת לאדמה. מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה לקלף את העטיפות ולחשוף לעולם את היכולות והכישרונות האישים ולעבור מסע חניכה כדי לגעת בזרעים של הצלחה. ממקום זה ניתן להגיע לשמחה, הצלחה ולהשפיע על החיים האישים ועל החברה בכלל. הטיפ: לשחרר את הדרקון השומר על האוצרות מפני העולם כדי להביאם לידי ביטוי ולחוות הגשמה והצלחה.

גדי
הגדי חווה את אוראנוס כזרז הדוחף לפרוץ את ההתניות הרגשיות מבית, לאוורר את השורשים של העבר ומערכות ההזנה ותשתית הביטחון לכאורה. להסכים להיפתח לרגשות וליצור רשץ ביטחון אמתית שנשענת על נתינה ללא תנאי, חום ואהבה.. והמטרה היא לבנות ביטחון אמתי וכן ממנו ניתן יהיה ערוץ קל וזמין לרגשות והרגשות, ונתינה וחום ללא תנאי הטיפ: אומץ. אומץ להיות כנים עם רגשות והרגשות ולאפשר חום ואהבה ללא תנאי.
הגדי חווה את פלוטו כלחץ שדוחף להוריד את כל המסכות וההגנות, להיות כנים ואמתיים עם מי שאנו, לשחרר את הפחד מהצלחה, אחריות והגשמה אישית. להסכים להיות ישרים עם הדימוי העצמי, היכולות האישיות ויותר מכל עם הרצון לגדול ולהיות מי שאנו ראויים להיות. מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה לבנות חיבור כן לרצון המושתת על חזון. להגשמת היעוד בעולם. בעזרת הרצון ניתן ליצור חיים אמתיים, עשירים ומלאים ובכך להשפיע על החיים האישים ועל הסביבה בכלל. מומלץ: להסכים לרצות, להיות ולחיות.

דלי
הדלי חווה את אוראנוס כזרז .שדוחף לגילוי הקול הפנימי והשפה האישית עם הביטוי האותנטי ביותר, לכן השטיח נמשך מתחת לרגלים כדי להפיל בלשוננו ולאפשר לגלות את השקרים, התירוצים והסיפורים שאנו מספרים לעצמנו במטרה לשרוד. זה הזמן להסכים להיות כנים וישרים עם האותנטיות והייחודיות כדי לאפשר לקול הפנימי להתבטא באופן בהיר. והמטרה היא לבנות תפיסה חדשה ושפה כנה ואותנטית בעזרתה ניתן לחולל שינוי של ממש וליצור מציאות בריאה ופורה. הטיפ: אינדיבידואליזם זאת לא מילה גסה… יש לנו את הזכות להיות מי שאנו באמת ולהשמיע את הקול המיוחד שממנו ניתן ליצור תבלין בסביבה הקרובה ובעולם בכלל.
הדלי חווה את פלוטו כלחץ שדוחף לשחרר את החרדה וחוסר האמון בתמונת החיים הגדולה, להיות כנים עם האינטואיציה המיוחדת ולראות שהיא מובילה לאי של שפיות בתוך עולם של אי שפיות. מקום זה גורם לחוסר שליטה וחוסר וודאות. והמטרה היא לשחרר את המיותר ולחזור לתת אמון בחזון אישי ובתמונה הגדולה של היקום. כדי ליצור חיים שלווים, כנים ומחוברים למה שמעבר, אלה מהווים דלק לחיי השגרה ובכך משפיעים על החיים האישים שלנו ועל הסביבה בכלל.

דגים
הדגים חווה את אוראנוס זרז שדוחף לשבור את מגבלות הפחד העוטפים כחומה את הכישרונות והיכולות, לשנות את ההיאחזות במוכר והידוע הגורם לקיבעון וקפיאה, כאב וחוסר הגשמה. לכן זמן זה מערר את הביטחון ויוצר הכרח לצאת מאזור הנוחות ולהביא לידי ביטוי את המתנות האישיות ביותר אותן שמרנו ברכושנות רק לעצמנו. והמטרה היא לפתח את האמון בעצמנו ובכישרונותינו, וממקום זה ניתן להגיע להתרגשות ושמחה, אושר והגשמה, ולהשפיע על החיים האישים ועל החברה בכלל. הטיפ: לתת לקירות לרעוד וללמוד ליהנות.
הדגים חווה את פלוטו כלחץ שדוחף לצאת מהנתיב הסלול והידוע למקום חדש ומפתיע. והמטרה היא להיחשף לחלומות חדשים, לראות את המיוחד שנמצא מעבר לשוליים ולמסגרות הרגילות, ולהסכים לצאת למסע ממקום מוכתב וידוע כדי לחשוף את הדרך שמובילה לאותנטיות. אם נוצרת התנגדות פנימית נוצר פחד והמציאות מזמנת אירועים שמשנים את הגישה, התפיסה ויותר מכל לשחרור הכתבות חברתיות. בעזרתם ניתן ליצור שלווה, כנות וחיבור נקי למה שמעבר, המהווה דלק לחיי השגרה ובכך להשפיע על החיים האישים ועל הסביבה בכלל. מומלץ: להתחבר לרעיון שניתן לעוף הרבה רחוק ממה שאפשר לדמיין

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן