2.7.24 בשעה 15.59 מרקורי נכנס לאריה והדינמיקה שחווינו עד כמה משתנה מקצה לקצה.. למעשה, מרקורי נכנס לאריה אחרי זמן קצר במיוחד שבילה בסרטן.. בשלב זה של המחזור המרקוריאני , מרקורי נע במהירות גבוהה מאד ועם הכניסה לאריה המהירות משתנה , הקצב משתנה ויותר מכל ההבנות משום שמרקורי עתיד לעבור את מזל אריה, להכנס לזמן קצר למזל בתולה ולחזור למזל אריה
חשוב לציין שמרקורי נכנס לאריה בצמוד לזמן בו נפטון נכנס לרטרו וכששתי פלנטות שעוסקות בתפיסת מציאות יוצרות תנועה חדשה..אנו נמצאים ביום טעון מאד, חזק מאד ובעל משמעות בבחירות שלנו הנובעות מהגישה והתפיסה..
מעבר מרקורי באריה מזמין אותנו להתחבר לרצון, תשוקה ובעיקר להשמיע את קולנו על מרכז הבמה או לעיתים זאת הרחבה עליה מתחולל קרב חיינו כמו מתאגרפים שנמצאים על הזירה ועד שלא מצלצל הגונג, נלחמים כדי להיות הדמות המרכזית על הבמה…להשמיע בקול גדול את מי שאנו בעולם
מה קורה שמרקורי נכנס לזירת האריה? כניסת מרקורי לאריה מעוררת את היצירתיות והביטוי העצמי למקומות חדשים. מספר הסיפורים עוזב את העובדות היבשות או העובדות הרגשיות וחוגג את הדרמה של החיים, הכל מקבל נופך גדול יותר, מימדים גדולים יותר והצורך להביע את עצמינו מגיע למקום חדש כשיש לנו מעט זמן והכרח להסתגל במהירות במזל קבוע (אנרגיה קבועה מעגנת) ולכן יש מצב למאבקים פנימיים ביננו לבין עצמינו: כדאי לשים לב
זמן בו המערכת החשיבתית יכולה להמציא לנו שלל של מילים והבעות, תנועת וגישות לביטוי המקום האישי ביותר. ומה המטרה? להגיע ליצירתיות מוארת והבעה עצמית מופלאה, ביטוי אצילי ומלכותי המלווה בגישה הרואית מלאת כוונות טובות.. וכמו תמיד ליד האור נמצא גם הצל, הביטוי של הצל נובע ממקום של אני מרכז העולם, המחשבה מתרכזת אך ורק בצרכים האנוכיים של הילד הקטן והגחמות הנובעות מהמחשבה שהכל חייב להיות בדרך שלי או בדרך שלי…
מומלץ להיות ערים למניעים של הביטוי, האם חשיבות עצמית, אנוכיות ובטחון עצמי מופרז או אצילות, הרואיות וכוונות טובות מנחים אותנו במסע לביטוי עצמי. וכאן כדאי להכניס דרך אחרת להתבוננות, מרקורי מייצג את מספר הסיפורים האישי, תפקיד מספר הסיפורים להסביר לעצמינו ולעולם מה אנו חושבים, איך אנו מתחברים, מה הסיבות או תירוצים למה שאנו עושים, מה הדפוסים המחשבתיים שלנו, מה הגישה ותפיסה.. וכשמספר הסיפורים נע למרחב אנרגטי חדש הוא מתחיל לעשות את מה שיודע הכי טוב במרחב זה
מרקורי באריה מחפש להשמיע את השאגה האישית, להביא את הקול לידי ביטוי ממקום חדש וכאן השיעור: בדרך כלל אנו מנוהלים על ידי המהירות, עצבנות של החיים, מציאות שחזקה מאתנו ולכן נשארים בפאזה הכי ראשונית של אותו מספר סיפורים מתבטא כלהטוטן פנימי, השכל שלנו משחק אתנו ואנו שבוים לחלוטין בתוך דפוסים שנובעים מהמסע שמרקורי עשה בסרטן (דפוסים רגשים מעבר רחוק מאד )
וכשמגיעים לזירה של האריה.. זה המקום בו ניתן להתחיל לשחק מחדש עם כללים חדשים ועם סיכוים חדשים, כדי לצאת מקיבעונות של הלהטוטן הפנימי ולעבור לבדיקה מחודשת של הסיבות /תירוצים (תלוי באיזה יום) לביטוי האמתי שלנו.. ובימים מיוחדים יש מצב שנוכל לצור קסם או שנים אם נתחבר לפאזה הגבוה ביותר של מרקורי, לקוסם שבמרחב זה מוכן להמר ממקום של הלב ולצאת למסעות חדשים..
זה המקום להתחבר לאומץ הלב ולהסכים להיכנס עם רוח חדשה של רצון חדש כדי לאפשר לעצמינו להיות שותפים בבריאה, שותפים במציאות חיינו ויותר מכל שותפים לחוזה שלנו עם הלב.. וממקום זה מספר הסיפורים יכול להתגייס למסע האינדיבידואציה שלנו , פריצת גבולות, גילוים והבנות ויותר מכל ידיעה עמוקה מי אנו ומה קולו של הלב שלנו
כעת זה זמן בו המערכת החשיבתית יכולה להמציא לנו שלל של מילים והבעות, תנועת וגישות לביטוי המקום האישי ביותר. המטרה: להגיע ליצירתיות מוארת והבעה עצמית מופלאה, ביטוי אצילי ומלכותי המלווה בגישה הרואית מלאת כוונות טובות..
וכמו תמיד ליד האור נמצא גם הצל, הביטוי של הצל נובע ממקום של אני מרכז העולם, המחשבה מתרכזת אך ורק בצרכים האנוכיים של הילד הקטן והגחמות הנובעות מהמחשבה שהכול חייב להיות בדרך שלי או בדרך שלי…
לכן, מומלץ להיות ערים למניעים של הביטוי, האם חשיבות עצמית, אנוכיות ובטחון עצמי מופרז או אצילות, הרואיות וכוונות טובות מנחים אותנו במסע לביטוי עצמי. מרקורי במיקום זה מאפשר לנו מיקוד חדש ומיוחד בחיבור בין מספר הסיפורים והגיבור הפנימי.. זמן להתבוננות עמוקה ובניה מחדש של תפיסת האני ואיך האני יכול לצאת למרחבים חדשים מלא מודע ללא ידוע.. מסע שמטרתו ללמוד לשאוג את השאגה האמיתית שלנו מהמקום הכי ילדי, מלא בתום ורוח של והסכמה לצאת למסע לגילוי כוחו של הלב
ולשים לב שמה שעולה בזמן בו מרקורי עובר באריה יהווה פרק בסיפור הרבה יותר מורכב בגלל המחזור הגדול של מרקורי..